Staraczki 2025
-
WIADOMOŚĆ
-
Monnie wrote:Ja też jestem rozczarowana lekarzami, gdyby nie kontrola u endokrynologa to dalej bujałabym się z TSH >3, a tak od grudnia 2,05 mlU/l i z uwagi na podniesioną dawkę euthyroxu w weekendy, pewnie jeszcze trochę urwałam.
Ja tak samo, leżałam w szpitalu na NFZ na oddziale endokrynologi ginekologicznej na diagnostyce PCOS i lekarz stwierdził, że moje TSH ponad 3 jest w normie 🤷 Dopiero po prywatnej wizycie u endokrynologa usłyszałam, że w moim wieku i przy staraniach o dziecko, powinno być duuuużo niższe. Dostałam euthyrox i metforminę, po 3 miesiącach w końcu miałam naturalną owulację, znacznie mniej włosów mi wypada i zanika trądzik 🙃
♀️27 ♂️ 27
➡️starania "na luzie" od 07.2024
➡️ 5cs "na poważnie"
❌ PCOS
❌ Niedoczynność tarczycy, Hashimoto
💊 Siofor 1000 XR, Euthyrox 37,5, probiotyk, wit. D, wit. B complex, zioła ojca Sroki, omega3, magnez, cynk i wiele innych. -
Cześć! Jestem tu nowa mam nadzieję że mnie przygarniecie 😅 okres miałam 21.12 i zaczęliśmy z narzeczonym 1 cykl starań. Moje cykle od roku są krótsze trwają od 24 do 27 dni . Kiedy owulacja była nie wiem 🤣 sluz płodny od 9 do 15 dc tyle obserwacji. Mam już 2 córki z poprzedniego małżeństwa, naszczescie uwolniłam się od toksyka męża już dawno. Obecny partner dzieci nie ma no nigdy też się nie starał mówi. W 1 ciaze z mężem zaszłam w 4 cyklu w 2 w 1 cyklu. Teraz powinnam mieć okres ok 16.01. I wiecie co zrobiłam głupia ja dzisiaj o 1 w nocy zrobiłam test bo chciało mi się siku hahaha nie wiem co mi strzeliło do głowy 🤣 oczywiście ujemny. Chyba jednak poczekam do tego czwartku. Pozdrawiam
Oczekujaca lubi tę wiadomość
-