Forum Starając się - ogólne Staraczki z Francji
Odpowiedz

Staraczki z Francji

Oceń ten wątek:
  • Evli Autorytet
    Postów: 2410 1471

    Wysłany: 10 października 2019, 15:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    EllaDe najważniejsze że z maluszkiem jest wszystko w porządku :) Jejku jak ten czas leci już polowkowe będziesz mieć :O

    eM80 i jak po wtorkowej wizycie?

    Najprawdopodobniej jutro jeśli nic nie wypadnie jest operacja... ja chyba umrę ze stresu..

    [*] 11.2019 córeczka 6mcż

    wwgz90bvlsv4tht1.png
  • Neytiri Autorytet
    Postów: 341 158

    Wysłany: 11 października 2019, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli trzymam kciuki!

    Evli lubi tę wiadomość

    💁🏻‍♀️ 32 lata
    Starania o pierwsze dziecko od 05.2018
    03.2019 badanie HSG - oba jajowody niedrożne
    Hormony OK, AMH 1,1; Nasienie OK
    05.2019 Laparoskopia - udrożniony prawy jajowód
    09.2019 ponowne badanie HSG - oba jajowody niedrożne; AMH 1,6
    01.2020 I IVF -stymulacja przerwana
    03.2020? II IVF
  • ams Autorytet
    Postów: 735 562

    Wysłany: 11 października 2019, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli trzymam mocno kciuki za Wasza Wojowniczke!!!! Mialam ta operacje jak mialam 2lata... Trzymaj sie kochana!

    P. S.
    Caly czas tu zagladam ale po powrocie do pracy Jestem w ciaglym biegu... Na nic nie mam czasu.

    Sciskam Was Dziewczyny!

    Evli lubi tę wiadomość

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • Evli Autorytet
    Postów: 2410 1471

    Wysłany: 11 października 2019, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny. Dopiero ja niedawno wzięli. Do tego zapomnieli o autoryzacjach i mąż próbuje się przebić przez Paryż po pracy. ..

    [*] 11.2019 córeczka 6mcż

    wwgz90bvlsv4tht1.png
  • EllaDe Autorytet
    Postów: 436 353

    Wysłany: 11 października 2019, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli - Alice da radę!

    Evli lubi tę wiadomość

    niepłodność idiopatyczna
    2017 - 3x IUI :(
    2019 - IVF
    - 28.01 transfer - [*] 8 tydzień
    - 25.06 crio - mamy serduszko!
    zostało:❄️❄️
  • olcia77 Autorytet
    Postów: 455 238

    Wysłany: 11 października 2019, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli jak malutka?? Czy wszystko sie udalo? Trzymam mocno kciuki

    niedoczynnosc tarczycy

    4.04.2018- [*] moj aniolek 5 tydz.

    28.03.2019- Moje najwieksze szczescie❤️
  • Evli Autorytet
    Postów: 2410 1471

    Wysłany: 11 października 2019, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Operacja się udała! Narazie w porządku :)

    EllaDe, eM80 lubią tę wiadomość

    [*] 11.2019 córeczka 6mcż

    wwgz90bvlsv4tht1.png
  • Neytiri Autorytet
    Postów: 341 158

    Wysłany: 12 października 2019, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli ufff!! Super! Niech Malutka szybko dochodzi do siebie :)

    💁🏻‍♀️ 32 lata
    Starania o pierwsze dziecko od 05.2018
    03.2019 badanie HSG - oba jajowody niedrożne
    Hormony OK, AMH 1,1; Nasienie OK
    05.2019 Laparoskopia - udrożniony prawy jajowód
    09.2019 ponowne badanie HSG - oba jajowody niedrożne; AMH 1,6
    01.2020 I IVF -stymulacja przerwana
    03.2020? II IVF
  • eM80 Autorytet
    Postów: 568 451

    Wysłany: 13 października 2019, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny :)

    Evli super wiesci !, teraz bedzie juz tylko coraz lepiej :)

    ja dopiero wrocilam z PL, cos nade mną czuwa chyba w tym cyklu , okazalo sie ze w aptece w PL wydali mi zla dawke lekow (lub lekara zle wypisala) w "karcie" mam zapisane 6mg/dobe a bralam 3 przez dwa tyg , i przez to byly te krwawienia , lekarka bala sie ze tam juz polowe endo nie ma a bylo idealne 13mm (nigdy wczesniej nie dorobilam sie takiego endo "cienkiego" ;). Takze moglam miec transfer planowo. Emocje mnie dopadly bardzo rozne (ale przychodza i odchodza) , jutro sie dowiem ile i czy mamy blastki a jeden maly "gówniarz" ;) 3dniowy ze mna na pokladzie , beta za 10 dni.
    pozdrawiam

    EllaDe, Evli lubią tę wiadomość

    38 lat, starania od 2013
    2016 - amh 0.97, miesniaki , hashimoto
    2017, 4x IUI nieudane, amh 0.76
    2018, kumulacja komórek x2
    2018.07, amh 1.13, wrzesien 1 ICSI :(
  • EllaDe Autorytet
    Postów: 436 353

    Wysłany: 13 października 2019, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eM80 - wspaniała wiadomość! Odpocznij teraz po podróży i emocjach. Niech Kropek ladnie się zadomowi i czekamy na piękną betę!

    eM80 lubi tę wiadomość

    niepłodność idiopatyczna
    2017 - 3x IUI :(
    2019 - IVF
    - 28.01 transfer - [*] 8 tydzień
    - 25.06 crio - mamy serduszko!
    zostało:❄️❄️
  • Neytiri Autorytet
    Postów: 341 158

    Wysłany: 13 października 2019, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eM80 to cudownie!!! Niesamowite, ze blad wyszedl na twoja korzysc :) trzymam kciuki za owocna instalacje 😊🤞🏻

    eM80 lubi tę wiadomość

    💁🏻‍♀️ 32 lata
    Starania o pierwsze dziecko od 05.2018
    03.2019 badanie HSG - oba jajowody niedrożne
    Hormony OK, AMH 1,1; Nasienie OK
    05.2019 Laparoskopia - udrożniony prawy jajowód
    09.2019 ponowne badanie HSG - oba jajowody niedrożne; AMH 1,6
    01.2020 I IVF -stymulacja przerwana
    03.2020? II IVF
  • Evli Autorytet
    Postów: 2410 1471

    Wysłany: 14 października 2019, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eM80 cudowna wiadomość ❤️ jak się czujesz z "gowiarzem" na pokładzie :P?

    eM80 lubi tę wiadomość

    [*] 11.2019 córeczka 6mcż

    wwgz90bvlsv4tht1.png
  • eM80 Autorytet
    Postów: 568 451

    Wysłany: 14 października 2019, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny ,

    no ja sie doszukuje jakis objawow , ale czuje sie dobrze jak nigdy :p heh ...
    niestety dzis dostalam info z kliniki ze z naszych pieknych 7 zarodkow 3 dniowych 2 tylko obserwuja w 6 dobie i nie wiadomo czy beda do mrozenia :( , jutro sie dowiem , nic juz z tego nie rozumie , maz ma super wyniki niby ...

    38 lat, starania od 2013
    2016 - amh 0.97, miesniaki , hashimoto
    2017, 4x IUI nieudane, amh 0.76
    2018, kumulacja komórek x2
    2018.07, amh 1.13, wrzesien 1 ICSI :(
  • eM80 Autorytet
    Postów: 568 451

    Wysłany: 15 października 2019, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli jak tam Alice sie czuje ?

    Mnie ta klinika wykonczy dzwonie od rana , nigdzie sie nie moge dodzwonic , zero info :/ .
    Wczoraj zaczelam powazne rozmowy z tym malym , zobaczymy czy przekupne to dziecie , bo juz obiecalam nawet kaczke z jablkami ;) , ech juz czlowiek mysli ze "zaprawiony" , ze pogodzony z tym co bedzie , a jednak wczoraj pczulam taka pustke , ze jak sie nie uda to znow bede musiala sie zbierac do kupy dlugi czas , zwlaszcza ze nie sadze zebysmy podeszli kolejny raz do procedury .
    Ale ten czas sie wlecze jak czlowiek na cos czeka ...

    38 lat, starania od 2013
    2016 - amh 0.97, miesniaki , hashimoto
    2017, 4x IUI nieudane, amh 0.76
    2018, kumulacja komórek x2
    2018.07, amh 1.13, wrzesien 1 ICSI :(
  • Evli Autorytet
    Postów: 2410 1471

    Wysłany: 15 października 2019, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eM80 trzymam niezmiennie kciuki!! Kaczkę z jabłkami hehe :D Rozmawiaj z nim rozmawiaj niech się tam ładnie zadomowi w brzuszku :)

    U nas w sumie ok ale na rezultaty trzeba czekać a ja boje się nadal żeby nic innego nie znaleźli. .
    Narazie nadal zaintubowana, wczoraj zeszliśmy trochę z tlenu. Tak w ogóle to nie tylko zamknęli przewód ale musieli naprawić aortę, bo przewód się w nią wrósł :/ Tradycyjnie po operacji złapała infekcje i to jeszcze płuc 🤦🏻‍♀️ na szczęście antybiotyki działają i spada.
    Także czekam na poprawę i przede wszystkim odłączenie od respiratora i zejścia z morfiny i innych otumiaczy :/

    [*] 11.2019 córeczka 6mcż

    wwgz90bvlsv4tht1.png
  • EllaDe Autorytet
    Postów: 436 353

    Wysłany: 15 października 2019, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eM80 - wiem, co czujesz. Wierzę, że ten Kropek z Wami zostanie. Co do objawów, to trudno ich nie szukać. U mnie pierwszym objawem (parę dni przed testem) w obu przypadkach była zadyszka, np. Jak wchodziłam pod górkę. Takie uczucie, jakby powietrze nie docierało do dna płuc i musiałam 'ziewać', żeby płuca się 'otworzyly' I żeby się dotlenic. Ale to indywidualna kwestia i chyba nie znam nikogo z podobnym objawem. :D

    Evli - jak tam u Alice?

    Moje polowkowe będza za miesiąc. To będzie w 23 tyg. Czuję się o. K. Ale mam totalnego leniwca - nic mi się nie chce. Do tego codziennie po południu i wieczorem mam brzuch bardzo wzdęty (nie ważne co zjem) i przez to czuję cię bardzo ociężale. Poza tym czuję ruchy dziecka - wyjątkowo lubi kopać mnie w podwozie ;) albo przynajmniej tam na dole czuje najbardziej. ;)

    niepłodność idiopatyczna
    2017 - 3x IUI :(
    2019 - IVF
    - 28.01 transfer - [*] 8 tydzień
    - 25.06 crio - mamy serduszko!
    zostało:❄️❄️
  • eM80 Autorytet
    Postów: 568 451

    Wysłany: 16 października 2019, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli , pamalutku wszystko bedzie szlo do przodu , oby jak najszybciej poszlo odlaczenie od respiratora bo wierze ze taki widok gdzie to malenstwo pod rurkami jest trudny.

    EllaDe wybralas juz klinike do rodzenia ? , bo slyszalam tu ze normalnie kolejki sa ;p , niedlugo trzeba bedzie sie zapisac przed zajciem w ciaze ;) , a juz do zlobka to na bank w ciazy trzeba zalatwiac heh

    Ja wczoraj wykonalam z kilkanascie telefonow zanim ktos laskawie zadzwonil wieczorem z info co z zarodkami , to jest naprawde niepowazne ... Udalo sie zamrozic jedna srednia blastke , takze nie jest to dobry wynik a nawet nie miesci sie w statystykach, ale klinika oczywiscie jest zadowolona , zero komentarza na ten temat i sadze ze jedyne co uslysze to to ze zdaza sie trzeba probowac dalej.

    38 lat, starania od 2013
    2016 - amh 0.97, miesniaki , hashimoto
    2017, 4x IUI nieudane, amh 0.76
    2018, kumulacja komórek x2
    2018.07, amh 1.13, wrzesien 1 ICSI :(
  • EllaDe Autorytet
    Postów: 436 353

    Wysłany: 16 października 2019, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eM80 - co do kliniki to mapisze ci na priv.

    Rzeczywiście trochę niepoważne Cię potraktowali z tym info o zarodkach. Bądź dobrej myśli - jak na razie myślę o tobie jako o ciężarnej :)

    eM80 lubi tę wiadomość

    niepłodność idiopatyczna
    2017 - 3x IUI :(
    2019 - IVF
    - 28.01 transfer - [*] 8 tydzień
    - 25.06 crio - mamy serduszko!
    zostało:❄️❄️
  • nathalie Koleżanka
    Postów: 59 28

    Wysłany: 17 października 2019, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, mogę dołączyć?
    Przeczytałam wątek od deski do deski.
    Niecierpliwie wyczekiwałam przyjścia na świat pierwszej wątkowej dziewuszki - Szarlotki.
    Potem ze strachem śledziłam przebieg ciąży Evli. Cieszę się, że operacja Alice się udała. Teraz może być już tylko lepiej <3
    Nieustannie myślę również o Kordianku i jego ślepkach, gratuluję EllaDe, trzymam kciuki za eM80 i oczywiście resztę staraczek żeby doczekały się swoich cudów!
    Ja mam 17 mies synka i niedawno zaczęliśmy się starać o rodzeństwo dla niego :)

    Evli, EllaDe, eM80, ams lubią tę wiadomość

  • EllaDe Autorytet
    Postów: 436 353

    Wysłany: 17 października 2019, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Nathalie, miło widzieć na wątku nowego nicka. Napisz nam coś więcej o sobie. W jakim jesteś wieku, w której części Fr mieszkasz? Trzymam kciuki za starania!

    niepłodność idiopatyczna
    2017 - 3x IUI :(
    2019 - IVF
    - 28.01 transfer - [*] 8 tydzień
    - 25.06 crio - mamy serduszko!
    zostało:❄️❄️
‹‹ 107 108 109 110 111 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)