Forum Starając się - ogólne Staraczki z Francji
Odpowiedz

Staraczki z Francji

Oceń ten wątek:
  • Evli Autorytet
    Postów: 3119 2168

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej dziewczyny!!
    Ja wróciłam wczoraj :) Wakacje szybko zleciały, jak zawsze ma się mnóstwo planów a później czasu brakuje ;)
    No ale na chociaż pojeździłam trochę na rowerze :D

    Ams znowu zapowiada się zwiedzanie w takim razie :P powodzenia i daj znać w czwartek !

    EllaDe jejku współczuje ile macie tych badań ;)

    Ja mam drugi cykl z clo, tak jak myślałam mój lekarz jest na urlopie wiec biorę po jednej tabletce tylko.
    Nie wiem sama co mam myśleć, bo niby wszystko jest ok, progesteron też miałam ładny w tamtym cyklu, a tu co miesiąc to samo ;)
    Olcia, Basia co u Was?


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 sierpnia 2018, 10:53

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
  • olcia77 Autorytet
    Postów: 476 247

    Wysłany: 22 sierpnia 2018, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki. U mnie nic nowego. Nadal sie zle czuje, odliczam dni do nastepnej wizyty u gin, mam 17 wrzesnia.
    A jak tam u Was? Juz po wakacjach?

    niedoczynnosc tarczycy

    4.04.2018- [*] moj aniolek 5 tydz.

    28.03.2019- Moje najwieksze szczescie❤️
    oar89n73esdxfmhx.png
  • ams Autorytet
    Postów: 737 563

    Wysłany: 22 sierpnia 2018, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli, tym razem rodzinka zwiedza juz sama :D
    Ja siedze, albo leze i odpoczywam :)

    juz nie moge sie doczekac jutra !
    Najpierw wizyta w szpitalu, a potem wieczorem do mojej ginekolog :) trzymajcie kciki :)

    Evli lubi tę wiadomość

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • Evli Autorytet
    Postów: 3119 2168

    Wysłany: 22 sierpnia 2018, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh Olcia ale Cię wymęczy maluszek ;) Mam nadzieje że niedlugo Ci przejdzie :)

    Ams, to dobrze że rodzinka zwiedza sama, bo ile można zwiedzać :P :P
    Jak ten czas leci, niedługo będziesz rodzic :O Na kiedy masz termin tak w ogóle?
    Trzymam kciuki za jutro :)

    U mnie nic się nie dzieje, skończyłam clo, czekam na owulke i smarkam od poniedziałku że masakra, klima w aucie mnie chyba dobiła w niedziele :(

    Buziole dziewczyny :*

    olcia77 lubi tę wiadomość

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
  • olcia77 Autorytet
    Postów: 476 247

    Wysłany: 22 sierpnia 2018, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ams trzymam kciuki, daj znac wieczorkiem :)
    Evli zlecialo prawda? Pamietam jak tutaj pierwszy raz napisalam ams bylas w 13 tygodniu a niedlugo rodzisz :)
    Ojj Evli meczy dzidzia smieje sie do narzeczonego ze daje mamie popalic, ale wiecie co przyzwyczailam sie do tego stanu i przynajmniej wiem ze skoro sa objawy to i ciaza sie rozwija. dla mnie juz chleb powszedni ze wstaje i lece do toalety w ciagu dnia to samo. Moze niedlugo minie? Jestem dobrej mysli :) zauwazam powoli w swoim ciele zmiany, brzuszek lekko zaczyna wystawac.
    Evli to juz bedzie 2 cykl z clo? Jakies zmiany zauwazylas? Zdrowka zycze . Buziaki milej nocki dziewczyny

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 sierpnia 2018, 23:02

    Evli lubi tę wiadomość

    niedoczynnosc tarczycy

    4.04.2018- [*] moj aniolek 5 tydz.

    28.03.2019- Moje najwieksze szczescie❤️
    oar89n73esdxfmhx.png
  • Evli Autorytet
    Postów: 3119 2168

    Wysłany: 22 sierpnia 2018, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Leci ten czas leci...
    No to niezle zaczynasz dzień.. tak od razu otwierasz oczy i już kibelek?? :(
    W sumie to nie mam jakiś większych zmian po clo. W 1-wszym cyklu bolało mnie podbrzusze od owulacji, ale byłam na usg w 21dc i wszystko było ok a i cykl był lekko dłuższy. Teraz mam 2 cykl ale to dopiero 7dc także jeszcze nic nie „czuje” ;D

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
  • olcia77 Autorytet
    Postów: 476 247

    Wysłany: 22 sierpnia 2018, 23:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evli tak- tylko sie obudze, lykne wody zeby nie darlo tak mna i po schodach lece na dol.. ojj dzidzia nie daje mi polezec w lozeczku dluzej tak jak to zawsze robilam jak sie obudzilam :)

    Moze teraz cos ruszy z clo? Czekasz na gin i bedziesz 2 brala? Evli a nie myslalas o ziolkach ojca sroki? Bylam do tego kiedys sceptycznie nastawiona ale tutaj jak poczytalam bardzooo duzo dziewczyn polecalo i chwalilo sobie.

    niedoczynnosc tarczycy

    4.04.2018- [*] moj aniolek 5 tydz.

    28.03.2019- Moje najwieksze szczescie❤️
    oar89n73esdxfmhx.png
  • Evli Autorytet
    Postów: 3119 2168

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze to niefajnie :(

    Tak, czekam aż gin wróci żeby brać po 2.
    Slyszałam o tych ziołach i myślałam o nich ale jakoś nie wiem, bałam się żeby się nie przestymulować i nie zrobić sobie krzywdy..
    A teraz jestem na clo to i tak nie mogę ;)

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
  • Basia92 Autorytet
    Postów: 380 242

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie u mnie dobrze beta pięknie rośnie wczoraj wynosiła 18240

    EllaDe, ams lubią tę wiadomość

    3jgx3e3kp6bjpxg3.png
  • Basia92 Autorytet
    Postów: 380 242

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale od poniedziałku czyje dziwne kłucie w jajnikach i w podbrzuszu i denerwuje sie ze cos jest nie tak

    3jgx3e3kp6bjpxg3.png
  • Basia92 Autorytet
    Postów: 380 242

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    28 idę na wizytę do ginekologa także okaże sie wsZyst

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 sierpnia 2018, 11:27

    3jgx3e3kp6bjpxg3.png
  • ams Autorytet
    Postów: 737 563

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basia92 wrote:
    Ale od poniedziałku czyje dziwne kłucie w jajnikach i w podbrzuszu i denerwuje sie ze cos jest nie tak

    nie denerwuj sie.
    Ja przez caly pierwszy trymestr czulam takie bole jak na okres.
    To dobry znak - macica sie powieksza :)


    Dzisiaj bylam w szpitalu zapisac sie na porod :D
    teraz juz mnie tam "znaja" i jak przyjade to bede miec cala dokumentacje :)

    jeszcze troche i ruszamy do Paryza do gina.
    Stresik jest...

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • ams Autorytet
    Postów: 737 563

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, nasza Dzidzia wazy juz 1,4kg!!!
    Wszystko jest dobrze, nawet bardzo ! Mloda w czasie usg wkladala cala reke do buzi haha.

    Milego wieczorku:)

    Evli, EllaDe lubią tę wiadomość

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • Evli Autorytet
    Postów: 3119 2168

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiu piękna beta ♥️

    Ams cuuuudownie ♥️ Pokoik już szykujecie?

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
  • Basia92 Autorytet
    Postów: 380 242

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuje za dobre słowa

    3jgx3e3kp6bjpxg3.png
  • Basia92 Autorytet
    Postów: 380 242

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    3jgx3e3kp6bjpxg3.png
  • Basia92 Autorytet
    Postów: 380 242

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja całe wakacje leniuchuje mąż mnie bardzo pilnuje żebym odpoczywała i odpoczywała hehe bardzo sie denerwuje przed wtorkowa wizyta czy bedzie wszystko dobrze ...

    3jgx3e3kp6bjpxg3.png
  • Evli Autorytet
    Postów: 3119 2168

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiu beta ładnie rośnie wiec napewno wszystko jest ok :)
    Tak jak dziewczyny Ci mówią, maluszek robi sobie miejsce wiec możesz odczuwać bóle.
    Odpoczywaj ile wlezie, kiedy wracacie do Francji?

    olcia77 lubi tę wiadomość

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
  • Evli Autorytet
    Postów: 3119 2168

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja się cieszę bo owulka nadchodzi !!! Hehe i też jajniki czuje ;)
    Dziewczyny zafasolkowane dawajcie mi tu dużo wirusków albo rzucajcie mi tu czary na te moje jajeczka, bo już starczy tego czekania :D ;D :P

    olcia77 lubi tę wiadomość

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
  • Basia92 Autorytet
    Postów: 380 242

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieje że robi sobie miejsce na koleje miesiące ...:) bo juz tez sie takich złych rzeczy naczytałam... że ciąża pozamaciczna itp... a my do francji wracamy 4 wrzesnia :)

    3jgx3e3kp6bjpxg3.png
‹‹ 40 41 42 43 44 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego