X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z Francji
Odpowiedz

Staraczki z Francji

Oceń ten wątek:
  • Evli Autorytet
    Postów: 3810 2516

    Wysłany: 12 października 2018, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olcia tak się pytałam z ciekawości o szczepionke. Ja się nigdy nie szczepiłam na grypę i szczepić nie będę.
    Z tego co mówił gin ostatnio, ze to ostatni cykl na clo, pozniej przechodzimy na zastrzyki. Zobaczymy...
    Kuruj się! Niestety nie pomogę co do leków.

    Miłego weekendu dziewczyny!!!

    2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
    2022 👦
  • olcia77 Autorytet
    Postów: 510 312

    Wysłany: 12 października 2018, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ams dziekuje za rady, niestety u mnie w 2 aptekach Panie powiedzialy ze nie dadza mi nic bo jestem w ciazy i tylko lekarz moze wypisac.. w 3 aptece dala mi tylko jakies pastylki homeopatyczne ktore chyba nic nie pomoga. Ide w przyszlym tygodniu do lekarza

    Evli ja sie nigdy tez na grype szczepilam i szczerze mowiac nie mam pojecia czy to jest bezpieczne w ciazy. Bede u lekarza to go
    podpytam co i jak. Mam nadzieje ze cos ruszy u Ciebie wkoncu.

    Milego wieczorku

    Evli lubi tę wiadomość

    niedoczynnosc tarczycy

    4.04.2018- [*] moj aniolek 5 tydz.

    28.03.2019- Kordian❤️
    10.05.2021- Dawid❤️
  • ams Autorytet
    Postów: 744 570

    Wysłany: 12 października 2018, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie o te pastylkihomeopatyczne mi chodzi! Nigdy w to nie wierzylam, ale mi pomogly dwa razy i to z dnia na dzien :)

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • Neytiri Autorytet
    Postów: 649 387

    Wysłany: 13 października 2018, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ams wrote:
    Neytiri masz racje, duzo siedzi w glowie... A kolezanka moze jeszcze zobaczy 2 kreski w tym cyklu, moze testowala za szybko...