Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martek trzymam kciuki za piątkowy monitoring, daj znać po wizycie :)

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 06:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilia jak chcess wykonac jakies badania to miedzy 3 a 5 dc warto zdabac lh i fsh gdzie ich stosunek powinien byc bliski 1. Mozesz zbadac tez glukoze i insuline zeby sprawdzic czy nie masz insulinoodpornosci. Mozesz tez sprawdzic swoja rezerwe jajnikowa przez badanie amh ktore mozna wykonac w dowolnej fazie cyklu. W 2 polowie cyklu mozesz zbadac progesteron 7 dpo. I to chyba takie najbardziej podstawowe badania poza tymi co juz wypisalas :-)

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 06:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martek trzymwm kciuki za dobre wiesci na monitoringu nie pecherzyki rosna ladne i duze <3

    Martek&M lubi tę wiadomość

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Martek&M Autorytet
    Postów: 768 618

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubii wrote:
    Emilia jak chcess wykonac jakies badania to miedzy 3 a 5 dc warto zdabac lh i fsh gdzie ich stosunek powinien byc bliski 1. Mozesz zbadac tez glukoze i insuline zeby sprawdzic czy nie masz insulinoodpornosci. Mozesz tez sprawdzic swoja rezerwe jajnikowa przez badanie amh ktore mozna wykonac w dowolnej fazie cyklu. W 2 polowie cyklu mozesz zbadac progesteron 7 dpo. I to chyba takie najbardziej podstawowe badania poza tymi co juz wypisalas :-)

    ja tu jeszcze dodałabym badania prolaktyny, testosteronu i estradiolu miedzy 3-5 dniem cyklu. Warto wiedzieć (szczególnie jeśli chodzi o prolaktynę) czy te hormony również są ok :)

    NaszeBarankoweSzczęście❤️
    ❤️❤️❤️Mikołaj 17.01.2020 ❤️❤️❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane, progesteronu w 26 dniu cyklu wyszedł 11.3 NORMA od 1.83 do 23.9
    LH 1.5
    norma to 0.6-16.9
    Czyli wszystko ok?
    Mój mąż ma niestety gorsze wyniki, 14.6 mln plemników A norma od 15.
    Czy jest szansa na naturalne zajście q ciaze z takimi wynikami?

  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja niestety nie pomoge, bo nie mam takiej wiedzy :)

    Bylismy u ginekologa Dziewczyny, bardzo mily pan. Zbadal mnie, zrobil cytologie, o wszystko wypytal. Moj M. mial rowniez badane nasienie, niby wszystko dobrze :) mam sprobowac trzy cykle z letrazolem i jak sie nie uda, to znowu przyjdziemy, a jak sie uda to w 7 tygodniu mozemy przyjsc na usg - co mnie bardzo ucieszylo, bo czytalam, ze tutaj lekarze nie robia tego za czesto, trzeba czeka az ciaza bedzie miala odpowiedni wiek, wiec dobra wiadomosc na przyszlosc jak juz nam sie uda :) moj M. byl zdenerwowany jak nigdy, strasznie sie wstydzil, ten pojemnik z nasieniem to chowal, zeby w ogole tego nie widziec, pierwszy raz Go widzialam w takim stanie :D ale ogolnie jestem zadowolona, teraz czeka mnie wizyta u dentysty o 17.30 :(

    7 cykl staran
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też za bardzo nie pomoge, ale jak widzę że w normie to w normie, czyli nie ma się czego czepia.

    WKratke my to wiecznie latamy po lekarzach, jak trzeba to badamy się z każdej strony, pierwsza wizyta u ginekologa jest tylko krepujaca a później normalka. Dla facetów to obcy świat, zresztą dla niektórych jakikolwiek lekarz to coś strasznego, nawet pierwszej pomocy, więc nie dziwie się że Twój M był bardzo zdenerwowany, mysle ze to normalne :) najważniejsze że dał się zbadać, zuch :d dobrze ze ogólnie jesteś zadowolona z wizyty :) powodzenia u dentysty :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 grudnia 2018, 15:03

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • liliputkowo90 Autorytet
    Postów: 449 413

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej ponownie:) dawno nie pisałam ale biegaliśmy z badaniami żeby sie przygotować do IUI. 29.11 mielismy wykonany zabieg pęcherzyk pękł w odpowiednim czasie :) więc tylko czekanie. Testujemy sie 13.12 w męża urodziny więc musi być pozytyw!

    5 lat starań. 4IUI, 4IVF.
    ❤2.02.2021
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    liliputkowo90 wrote:
    hej ponownie:) dawno nie pisałam ale biegaliśmy z badaniami żeby sie przygotować do IUI. 29.11 mielismy wykonany zabieg pęcherzyk pękł w odpowiednim czasie :) więc tylko czekanie. Testujemy sie 13.12 w męża urodziny więc musi być pozytyw!
    Hejo super że piszesz :) mocno trzymam kciuki :) skoro to urodziny meza to faktycznie musi być pozytyw, piękny prezent będzie miał :D

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje za wsparcie ;) ale ja nadal z zebem...wyobrazcie sobie, ze akurat kiedy mialam wjezdzac na prom, to sie zepsul i nici z wyjazdu. Taka bylam zdenerwowana, nie moglam sie dodzwonic, ale na szczescie odebral doktor i jutro mam zadzwonic, zeby sie umowic na nowy termin. Po prostu cyrk :) dobrze, ze to zab, a nie porod :D

    7 cykl staran
  • patkaaxx90 Autorytet
    Postów: 834 668

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wszystkim dawno mnie tu nie było... co tam słychać Rubii ,Marcowa ???

    Miłosz
    bl9cpiqvy4ezsagr.png
    Honoratka
    gyxw8u695zbv7tdy.png
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 6 grudnia 2018, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    patkaaxx90 wrote:
    Hej wszystkim dawno mnie tu nie było... co tam słychać Rubii ,Marcowa ???
    A witaj :)
    Jak się czujesz? Jak maleństwo rośnie?

    U nas wszystko dobrze, mała rośnie i rozwija się prawidłowo :)

    patkaaxx90 lubi tę wiadomość

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 7 grudnia 2018, 06:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Patka dawno Cie u nas nie bylo. Jak siw czujecie kochana? Ale ten czas leci szybko. Zaraz Ty i Marcowa bedziecie rodzic :-) Patka bedziesz miala coreczke czy synka?
    A ja walcze dalej. W tym cyklu mialam sono hsg i cykl bezowulacyjny. Biore luteine i czekam na nowy cykl zeny znow dzialac :-)

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 9 grudnia 2018, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi testowalas?

    Martek jak po monitoringu?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 grudnia 2018, 18:04

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 9 grudnia 2018, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi jak wygląda zabieg HSG? Jutro będę rozmawiać o tym z ginem.

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4477 1434

    Wysłany: 9 grudnia 2018, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Jutro zrobie test, jak narazie @ brak. Pozytywko ja nie mialam robionego hsg.

  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 9 grudnia 2018, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekamy Abi na dobre wiadomosci z rana! :)
    U mnie tez brak @, ale do mnie na pewno przyjdzie, wiec cos dlugi cykl mi sie szykuje...

    7 cykl staran
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 9 grudnia 2018, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi kciuki zacisniete & & &

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 10 grudnia 2018, 05:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pozytywka wrote:
    Abi jak wygląda zabieg HSG? Jutro będę rozmawiać o tym z ginem.
    Ja mialam sono hsg. Mniej inwazyjna metoda w ktorej nie poddaja Cie promieniowaniu i mozna sie starac w tym samym cyklu. Po zwyklym hsg trzeba cykl odpuscic. Do badania musisz miec obecna cytologie i badanie czystosci pochwy. Sam zabieg bardzo krotki ale jak dla nnie byl bardzk bolesny. Pierw dostalam znieczulenie w kroplowce ktore mi nic nie dalo. Badanie odbywalo sie na fotelu ginekologicznym samolociku. Lekwrz zaklada wziernik zeby rozszerzyć szyjke macicy z balonikiem na koncu, pompuje go i czuc rozpieranie tam w srodku. Bardzo nie mile uczucie. Pozniej wprowadza do srodka jakis środek kontrastujacy i to moze troche szczypac. Jak pojawiaja sie jskies zrosty to podobno boli bardziej. I robi wtedy dopochwowe badsnie usg i sprawdza czy wszystko ladnie przeplywa i robi zdjecia. Caly zabieg z 10-15min trwal. Pp zabiegu krwawilam ale pewnie kazda z znas bedzie przechodzic to inaczej. Mi sie wydawalo ze ten lekarz byl bardzo malo delikatny. Wiecej do niego nie pojde. Zrazil mnie do siebie.

    A i jeszcze badanie wykonuje sie w 1 polowie cyklu po ustaniu krwawienia do 10 dc i w tym cyklu nie mozna brac nic na stymulacje.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 grudnia 2018, 06:25

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4477 1434

    Wysłany: 10 grudnia 2018, 05:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety to nie moj czas...

‹‹ 263 264 265 266 267 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego