Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3736 499

    Wysłany: 13 września 2019, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    joanien1104 wrote:
    W poniedziałek byłam na monitoringu, pęcherzyk 20mm, wczoraj z rana zrobiłam sobie zastrzyk ovitrelle :) zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. Działania podjęte zostały :D

    Nie wiem też kiedy powinnam testować, zapomniałam zapytać , przez co mam rozkminę czy np powinno być to w poniedziałek 23 września, czy później.

    Ogólnie to czuję się fatalnie w tym cyklu, wszystko mnie boli "w środku".
    Na samą myśl o współżyciu mnie odrzuca z tego bólu, plus tak jakoś mi smutno - te starania są pozbawione jakiegokolwiek romantyzmu. Mój mąż też chyba to czuje i jest jakby zniechęcony - w sensie - tak ciężko nam o zbliżenie na zawołanie. Nie wiem, też tak miałyście ?
    Spróbuj trochę poflirtowac :). Jakas seksi bielizna, kolacja przy świecach i lampce wina :). Ach swoją drogą to dawno wina nie piłam ale muszę poczekac do środy wtedy mam termin @

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3736 499

    Wysłany: 13 września 2019, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    joanien1104 wrote:
    Liliputkowo - bardzo mi przykro :(

    U mnie pęcherzyk pękł, więc mała nadzieja jest. Będę testować 23 września w poniedziałek, bo w niedziele ostatnia tabletka duphastonu. Aczkolwiek na spokojnie jakos do tego podchodzę. Nawet to czekanie na testowanie nie wydaje mi się odległe.
    Ja też biorę w niedzielę ostatnio tabletkę duphastonu :) ale ew testowanie zostawiam na środę /czwartek

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 1913 616

    Wysłany: 13 września 2019, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny mam problem.

    3 miesiące temu bbyłam u endokrynologa z wynikiem tsh 2,19 zwiększyła mi dawkę euthyrox 75, za tydzień mam wizytę lekarka kazała powtórzyć badanie więc też tak zrobiłam i mój wynik TSh to 0,062 (norma 0,38-5,33) FT4 1,13 ( norma 0,65-1,48)

    wiem bardzo małe tsh i teraz się zastanawiam czy nie mam czasami za dużej dawki.
    Od tego mc piję zioła jest możliwe że one mi mieszają czy nie?

    Proszę o pomoc.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 września 2019, 15:12

    tsh-1,89(03.2020), 0,619 (05.2020), 1,31 (06.2020)
    FT4-1,21 (06.2020)
    homocysteina-6,49
    glukoza-89,3
    insulina-9,42
    FSH-6,0
    LH-9,0
    Estriadol-43,5
    Prolaktyna 14,4
    IgG Różyczka p/c 345,7
    HSG drożne
    AMH 7,7
    Żelazo-61,60 (05-05-2020)
    Witamina B12-307 (05-05-2020)
    Kw foliowy-15,89 (05-05-2020)
    Ferrytyna-22,41 (05-05-2020)
    INR-0,90 (05-05-2020)
    Morfologia ok (05-05-2020)
    APTT-32 sek (05-05-2020)
    Sód-138,4 (05-05-2020)
    Potas-5,06 (05-05-2020)
    Laparo-histero-HSG = Endometrioza 2 st
    Progesteron 8dpo-15.40, 8 dpo-2,51, 23dc-24,47
    Krzywa cukrowa- 92-109-102
    Krzywa insulinowa-6,7-52,3-19,3
    ANA 1 nie stwierdzono
    ASA nie stwierdzono

    Badanie na październik Kiry-czekam na wyniki

    Suple ona. Pregna start, wiesiołek, euthyrox 75,

    Suple On. Complex B, Witamina C 500, Witamina E

    DNA plemnika 29,29%(01.2020) liczne komórki okrągłe
  • Martek&M Autorytet
    Postów: 768 618

    Wysłany: 13 września 2019, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    liliputkowo90 wrote:
    Hej dziewczyny byłam wczoraj u lekarza.. Ciąża biochemiczna beta zaczęła spadać plamienie tez jest... Nic z tego. Wkratke gratuluje i trzymam kciuki

    Ogromnie mi przykro kochana :(

    Mocno mocno tule

    NaszeBarankoweSzczęście❤️
    ❤️❤️❤️Mikołaj 17.01.2020 ❤️❤️❤️
  • Mlodamezatka Autorytet
    Postów: 2362 2485

    Wysłany: 13 września 2019, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ABI90 wrote:
    Młodamezatka, liliputkowo przechodziła zapłodnienie in vitro więc w tym wypadku owulacja i zapłodnienie jest stymulowane i zachodzi poza organizmem... Nie wiem czy jestem odpowiednią osobą aby wyprowadzać z błędu... Ale to tak gwoli ścisłości.

    Przepraszam :( jestem aktywna na kilku watkach i nie pamietam juz komu naturalnie sie w tym cyklu udalo a kto byl stymulowany/in vitro :(

    Tym bardziej jest mi ogromnie przykro liliputkowo :(

    Starania o pierwszego bobasa od 07.2019

    11.2019 - ciąża pozamaciczna, usunięty lewy jajowód 💔
    07.2020 - sonoHSG - jajowód drożny; cb 💔
    02-11.2020 stymulacja clo➡️ lametta➡️ Gonal
    11.2020 - histeroskopia: przewlekłe zapalenie endometrium, liczne mikropolipy 💔 20 dni antybiotyków

    11.2020 start klinika Parens

    👩🏻 24 lata
    Hormony i witaminy w porządku ✅
    Homocysteina 4,90 µmol/l ✅
    AMH - 3,14 ✅
    Lekka IO - Homa 2,31 ❌➡️ dieta o niskim IG, staram sie 🤷🏻‍♀️
    MTHFR hetero i PAI homo ❌➡️ acard

    Pregna start, wit D i E, omega 3, Q10

    🧔🏻30 lat
    Badania 11.2020 ➡️ Morfologia 2%, fragmentacja DNA 21%
    Androlog ➡️ wyniki bardzo dobre

    Fertilman, maca, Q10
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 13 września 2019, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Liliputkowo bardzo bardzo mi przykro :( Nawet nie mam słów... <3

    Joanien trzymam kciuki, oby wrzesień okazał się szczęśliwy!

    Abi... nie napiszę Ci, że cieszę się z Twojej decyzji, ale patrząc jak to było z moim (wymuszonymi przez lekarza) przerwanym staraniem, który robił się już dość obsesyjny, wiem, że wyszło mi to na dobre :) A przede wszystkim dla mojej głowy. Także trzymam kciuki za Ciebie i czuję w środku, że spotkamy się prędzej niż za 2 lata :)

    wkratke... no cóż ja mam Ci napisać? Cieszę się, a za razem przykro mi! Pamiętaj, że to znak że fasola wyciąga z Ciebie baaaaardzo dużo energii żeby się rozwijać, to dobra oznaka! :D Ja pod koniec I trymestru już byłam tak zdesperowana, że płakałam po przyjściu z pracy, że chce mi się spać, zasypiałam, budziłam się w nocy... i dalej płakałam stwierdzając, że do niczego się nie nadaję bo tylko śpię :D Pomyśl też, że tak jak i ja chodzisz do pracy i Twój organizm dużo więcej zużywa energii i masz do tego prawo aby być wykończoną :)

    Dziewczyny ja dzisiaj oddałam krew, oby ten piątek 13go był dla mnie szczęśliwy! Jestem dobrej myśli ale miałam ciężką noc, chociaż piękny sen taki realistyczny, że śnił mi się mój synek :) I dziś się potwierdziło, że chłopak 100%! Więc zostaje Wojtuś <3

    Po wczorajszej wizycie u mojego ginekologa dowiedziałam się, że mam znów grzybicę :( i znów muszę brać globulki... bleeee nie lubię ich bo ciągle muszę używać wkładek bo leci ze mnie na żółto :P

    Mam w karcie ciąży już napisane wskazanie do CC (z uwagi na mojego naczyniaka i epilepsję) musze mieć zaświadczenie od neurochirurga tylko. No i dobra wiadomość jest taka, że mój lekarz prowadzący będzie mi wykonywał CC więc będę mogła z nim omówić cały przebieg porodu ufff. No to się rozpisałam ale mam wenę bo o dziwo mam trochę energii - Wkratke tylko się nie denerwuj, że to piszę :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 września 2019, 19:49

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • liliputkowo90 Autorytet
    Postów: 509 476

    Wysłany: 14 września 2019, 06:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi rozumiem twoja decyzje i trzymam kciuki by w tym odpoczynku sie coś udało :) zawsze mogłam na Ciebie liczyć wiec pamiętaj że jesteśmy tu by wspierać wiec zawsze pisz gdy bedzie dołek. Nasze dalsze plany to miesięczny odpoczynek by wszystko sie oczyściło i w październiku listopadzie podchodzimy do drugiego krio mamy jeszcze dwa zarodki zamrożone i 6 jajeczek wiec jest z czego działać. Poddać sie nie możemy bo przez ta ciąże biochemiczna juz zasmakowałam w tych dwóch kreseczkach byle by tylko psychicznie dać radę.

    5 lat starań. 4IUI, 4IVF.
    ❤2.02.2021
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 14 września 2019, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi tak jak napisala Zuzi - mysle, ze taka przerwa dobrze Wam zrobi i troszke odetchniecie. Mi to bardzo pomoglo podniesc sie psychicznie i zaczac myslec o innych rzeczach, nie tylko o dziecku. I nie mowie, ze to dzieki temu nam sie udalo, bo podejrzewam, ze bez letrozolu nic by sie nie zadzialo, ale zdecydowanie dzieki temu udalo mi sie wrocic do zycia :) dajcie sobie chwile oddechu i mam nadzieje, ze bedziesz tu do nas zagladac, a kto wie, moze juz za jakis czas z dobrymi wiadomosciami? :)

    Liliputkowo super, ze macie plan i sie nie poddajesz! Do pazdziernika/listopada juz nie duzo czasu, wiec obys dlugo nie musiala czekac na kolejne dwie kreseczki :)

    Zuzi trzymamy kciuki za wyniki!!! <3 A Wojtus to przepiekne imie :) kiedys nawet jeden Wojtek mi sie podobal, moze dlatego mam sentyment do tego imienia... :P dobrze, ze Ty chociaz masz energie!

    O dziwo ja dzisiaj wstalam i czuje sie dobrze! W nocy zoladek dawal mi w kosc, nie wiedzialam jak mam sie ulozyc, zeby nie bylo mi niedobrze, ale nad ranem przeszlo! Zjadlam teraz dwie kanapki, popijam woda z cytryna i odpoczywam :) najgorsze jest to, ze przez te kilka dni juz zdazylam schudnac. Normalnie jestem bardzo mala, waze 46/47, a wczoraj na wadze 44, 5 :( poza tym pani doktor zmierzyla mi cisnienie i mialam 98/55, wiec kazala mi pic duzo wody, a jak tu pic jesli sie wszystko zwraca? Zobaczymy jak to bedzie wygladalo, ale jesli tak jak te poprzednie dni, to chyba bede musiala pojsc jeszcze raz do lekarza, bo inaczej mnie te wymioty wykoncza. Ale... Na razie ciesze sie tym, ze od pol godziny czuje sie dobrze :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 września 2019, 08:37

    7 cykl staran
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3736 499

    Wysłany: 14 września 2019, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Kurde już któryś dzień mnie pobolewa jakby przy lewym jajniku ale na wysokości biodra (z tego była prawdopodobnie owulacja) i to głównie wieczorem. Myślicie że to może coś znaczyć? Do miesiączki zostały mi 3/4 dni
    3 cs

    Zuzi ja też miałam proroczy sen co do płci i śniło mi się od początku że chłopaka mam :) a potem ze dwóch z małą różnica wieku więc oby się sprawdziło :). To może podświadomość tak działa bo np jak patrzyłam za ubrankami a nie znałam jeszcze płci to mówiłam że chłopak

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 15 września 2019, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Girl25 wrote:
    Kurde już któryś dzień mnie pobolewa jakby przy lewym jajniku ale na wysokości biodra (z tego była prawdopodobnie owulacja) i to głównie wieczorem. Myślicie że to może coś znaczyć? Do miesiączki zostały mi 3/4 dni
    3 cs

    Zuzi ja też miałam proroczy sen co do płci i śniło mi się od początku że chłopaka mam :) a potem ze dwóch z małą różnica wieku więc oby się sprawdziło :). To może podświadomość tak działa bo np jak patrzyłam za ubrankami a nie znałam jeszcze płci to mówiłam że chłopak

    Mnie pobolewał pod koniec cyklu prawy jajnik tzn nie bolał, a był bardzo odczuwalny. Ale to jest kwestia indywidualna bo na tyle znałam już swój organizm, że w tym czasie nigdy nie czułam jajniku, nawet w owaulację czasem nie czułam, a ją miałam potwierdzona monitoringiem. Więc do wyboru była ciąża albo jakaś torbiel, która daje o sobie znać :)

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3736 499

    Wysłany: 15 września 2019, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuzi_c wrote:
    Mnie pobolewał pod koniec cyklu prawy jajnik tzn nie bolał, a był bardzo odczuwalny. Ale to jest kwestia indywidualna bo na tyle znałam już swój organizm, że w tym czasie nigdy nie czułam jajniku, nawet w owaulację czasem nie czułam, a ją miałam potwierdzona monitoringiem. Więc do wyboru była ciąża albo jakaś torbiel, która daje o sobie znać :)
    Mnie też nie tyle że boli co go czuje ale głównie wieczorem chociaż dziś póki co cisza

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 1913 616

    Wysłany: 16 września 2019, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny badanie prolaktyny mam zrobić koło 10 czy przed badaniem mam brac euthyrox czy nie? bo nic mi lekarka nie powiedziała

    tsh-1,89(03.2020), 0,619 (05.2020), 1,31 (06.2020)
    FT4-1,21 (06.2020)
    homocysteina-6,49
    glukoza-89,3
    insulina-9,42
    FSH-6,0
    LH-9,0
    Estriadol-43,5
    Prolaktyna 14,4
    IgG Różyczka p/c 345,7
    HSG drożne
    AMH 7,7
    Żelazo-61,60 (05-05-2020)
    Witamina B12-307 (05-05-2020)
    Kw foliowy-15,89 (05-05-2020)
    Ferrytyna-22,41 (05-05-2020)
    INR-0,90 (05-05-2020)
    Morfologia ok (05-05-2020)
    APTT-32 sek (05-05-2020)
    Sód-138,4 (05-05-2020)
    Potas-5,06 (05-05-2020)
    Laparo-histero-HSG = Endometrioza 2 st
    Progesteron 8dpo-15.40, 8 dpo-2,51, 23dc-24,47
    Krzywa cukrowa- 92-109-102
    Krzywa insulinowa-6,7-52,3-19,3
    ANA 1 nie stwierdzono
    ASA nie stwierdzono

    Badanie na październik Kiry-czekam na wyniki

    Suple ona. Pregna start, wiesiołek, euthyrox 75,

    Suple On. Complex B, Witamina C 500, Witamina E

    DNA plemnika 29,29%(01.2020) liczne komórki okrągłe
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 16 września 2019, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Liliputkowo90 bardzo mi przykro :( życzę powodzenia i mocno trzymam za Was kciuki :)

    Abi zaglądają do nas i czasem pisz co słychać, ale niech głową odpoczywa :D

    ja zaglądam co jakoś czas i nadrabiam, oczywiście za wszystkie trzymam kciuki i czekam na dwie kreseczki i nowe watkowe dzieciaczki :D

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 17 września 2019, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Liliputkowo tak mi przykro ze nie udali sie tym razem :-( trzymam kciuku za kolejne proby. Musi byc dobrze!

    Zuzi i jak tam po wizycie u Twojego lekarza i pobraniu krwi w piatek? Kiedy beda wyniki mowili coś?

    wKratke i jak sie czujesz? Mam nadzieje ze mdlosci juz ustepuja i bedzie teraz tylko coraz lepiej.

    Trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny i czskamy na dobre wiesci <3

    wKratke lubi tę wiadomość

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 17 września 2019, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubii dziekuje, ze pytasz :) u mnie jest ciut lepiej - nie wymiotuje caly dzien :P oczywiscie codziennie rano musze zaliczyc toalete, dzisiaj w pracy niestety tez, ale na pewno moge w miare normalnie jesc i pic, wiec nie obawiam sie o wage. Jedyne co mi dokucza to mdlosci non stop, niestety to uczucie w zoladku mam caly czas... Ale zyje nadzieja, ze wkrotce i to minie :)

    A Ty Rubii jak sie czujesz? Brzuszek daje Ci sie we znaki? Jak samopoczucie przed tym wielkim dniem? :)

    Zuzi czekamy na dobre wiesci od Ciebie, trzymam kciuki, zebyscie dostali wyniki jak najszybciej!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 września 2019, 16:38

    7 cykl staran
  • Domi90 Znajoma
    Postów: 20 12

    Wysłany: 17 września 2019, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,
    Długo zastanawiałam się czy tu dołączyć,, ale już chyba mam dość chodzenia po lekarzach . Od ponad dwóch lat staramy się z mężem o dziecko bez rezultatu. Przeszłam szereg badań które do tej pory są książkowe właśnie od początku roku próbuje zrobić badanie drożności jajowodow niestety jak nie ureoplazma to znowu jakiś grzyb już nie wspomnę o dopasowaniu terminu do siebie. Zaciekawiła mnie ostatnio jedna rzecz dużo czytałam o badaniu TSH ja mam 2.083 . Znalazłam informację że najlepszy poziom to 1.5 , ale z drugiej strony lekarz nie jeden już widział moje wyniki i mówił że jest ok. Sama już nie wiem co o tym sądzicie?

  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 17 września 2019, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Domi90!

    Mysle, ze moze to zalezec od lekarza - ja trafilam do endokrynologa z TSH powyzej 4 i Pani doktor powiedziala, ze powinno byc 2 i ponizej, wiec pewnie wedlug niej tez mialabys w normie?

    A jak Twoje cykle? Masz regularne? Stosowalas testy albo monitorowalas owulacja? :)

    7 cykl staran
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 1913 616

    Wysłany: 17 września 2019, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Domi. Mąż robił badania? Byliście w klinice niepłodności?

    Ja zrobilam prolaktyne mam 14.40 norma 3.34-26.72 chyba wporzadku ?

    tsh-1,89(03.2020), 0,619 (05.2020), 1,31 (06.2020)
    FT4-1,21 (06.2020)
    homocysteina-6,49
    glukoza-89,3
    insulina-9,42
    FSH-6,0
    LH-9,0
    Estriadol-43,5
    Prolaktyna 14,4
    IgG Różyczka p/c 345,7
    HSG drożne
    AMH 7,7
    Żelazo-61,60 (05-05-2020)
    Witamina B12-307 (05-05-2020)
    Kw foliowy-15,89 (05-05-2020)
    Ferrytyna-22,41 (05-05-2020)
    INR-0,90 (05-05-2020)
    Morfologia ok (05-05-2020)
    APTT-32 sek (05-05-2020)
    Sód-138,4 (05-05-2020)
    Potas-5,06 (05-05-2020)
    Laparo-histero-HSG = Endometrioza 2 st
    Progesteron 8dpo-15.40, 8 dpo-2,51, 23dc-24,47
    Krzywa cukrowa- 92-109-102
    Krzywa insulinowa-6,7-52,3-19,3
    ANA 1 nie stwierdzono
    ASA nie stwierdzono

    Badanie na październik Kiry-czekam na wyniki

    Suple ona. Pregna start, wiesiołek, euthyrox 75,

    Suple On. Complex B, Witamina C 500, Witamina E

    DNA plemnika 29,29%(01.2020) liczne komórki okrągłe
  • Domi90 Znajoma
    Postów: 20 12

    Wysłany: 17 września 2019, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wkratke i MałaMi90😊
    Tak mąż robił badania też są ok był u seksuologa i nawet przepisał mu " dla lepszego efektu " pierońsko drogie tabletki na 3 miesiące i nic to nie dało. Wszystkie badania wstępne mam zrobiobine oprócz tej nieszczęsnej drożności. Ostatnio Pani doktor stwierdziła że jak nie miałam zapalenia czy infekcji jajowodów to nic nie powinno być przytkane. Kilka miesięcy z rzędu stosowalam też duphaston. Cykle mam regularne , monitoring był wszystko tak jak powinno być. Stosowalam testy owulacyjne ale po monitoringu przestałam bo już wiem kiedy mam owulacje . Nie wiem czy nie udać się z mężem do seksuologa moze w głowie się coś przyblokowało, chociaż teraz już nie mamy jakiegoś mega ciśnienia a może mi się tylko tak wydaje. 😞

  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 1913 616

    Wysłany: 17 września 2019, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podobno drożność też pomaga udróżnia jeszcze bardziej. :) A byliście w klinice niepłodności? Czy tylko u zwykłego ginekologa?

    tsh-1,89(03.2020), 0,619 (05.2020), 1,31 (06.2020)
    FT4-1,21 (06.2020)
    homocysteina-6,49
    glukoza-89,3
    insulina-9,42
    FSH-6,0
    LH-9,0
    Estriadol-43,5
    Prolaktyna 14,4
    IgG Różyczka p/c 345,7
    HSG drożne
    AMH 7,7
    Żelazo-61,60 (05-05-2020)
    Witamina B12-307 (05-05-2020)
    Kw foliowy-15,89 (05-05-2020)
    Ferrytyna-22,41 (05-05-2020)
    INR-0,90 (05-05-2020)
    Morfologia ok (05-05-2020)
    APTT-32 sek (05-05-2020)
    Sód-138,4 (05-05-2020)
    Potas-5,06 (05-05-2020)
    Laparo-histero-HSG = Endometrioza 2 st
    Progesteron 8dpo-15.40, 8 dpo-2,51, 23dc-24,47
    Krzywa cukrowa- 92-109-102
    Krzywa insulinowa-6,7-52,3-19,3
    ANA 1 nie stwierdzono
    ASA nie stwierdzono

    Badanie na październik Kiry-czekam na wyniki

    Suple ona. Pregna start, wiesiołek, euthyrox 75,

    Suple On. Complex B, Witamina C 500, Witamina E

    DNA plemnika 29,29%(01.2020) liczne komórki okrągłe
‹‹ 323 324 325 326 327 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego