Wielki TEST kobiecej płodności!

Sprawdź swoją płodność i otrzymaj spersonalizowane wskazówki

Rozpocznij test

Wielki Quiz o plemnikach!

80% odpowiada źle - sprawdzisz się?

Rozpocznij
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubii dokładnie tak! :) I tego się trzymajmy <3

    Marcowa rozkręcamy się coraz bardziej :P Jejku jak mi się dzisiaj dłuży w pracy, zaraz tu zwariuję

    Rubii lubi tę wiadomość

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuzi do której pracujesz?

    Mój syn śpi już prawie 2 godziny, oszalał... mam więcej czasu na forum :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2018, 13:56

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi tez sie dzis dluzy ale dyrektor pozwolil mi dzis wyjsc szybciej zw wzgledu na to ze mecz o 16. Ale zla dzis jestem. Maz mial dzis wrocic ale niestety nie wroci bo musza jakas robote dokonczyc i dopiero jutro wieczorem bedzie. Przykro mi troche. Zazdrosze was ze macie mezow na miejscu :-(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2018, 14:16

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już też kobiety wolniejsza jestem. Miałam zajęcia z dzieciakami do tej pory :) Tylko to już takie starsze dzieci :) A teraz w końcu klapnęłam i pierwsze co to oczywiście nasze uzależniające forum :)

    Rubii lubi tę wiadomość

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez ciagle w pracy zerkam na forum. Wciagnelam sie :-)

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Och ale macie fajnie! Ja do 16 w pracy... :( Więc piszcie piszcie dużo żeby szybko mi zeszło :D

    Rubii bardzo mi przykro, to musi być okropne. Ja sobie nie mogę wyobrazić jakbym miała być sama. Ale powiem szczerze, że z moim ex miałam znów odwrotnie, a byliśmy prawie 5 lat razem i 3 lata mieszkaliśmy... To zawsze się cieszyłam jak jeździł w delegacje albo zostawał dłużej w pracy :P

    A teraz to jak mi gdzieś pojedzie albo z pracy na dwa dni to normalnie czuję się jak sierota :D Ot człowiekowi się zmienia na starość!

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To nie jest starość ! :) To po prostu stabilizacja :D My tu wszystkie młode :)

    zuzi_c lubi tę wiadomość

  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a u mnie od jakichś 20 minut ból jajników :O

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziwne bo niby mnie kują od kilku dni ale jakoś się nie łudzę, odpuściłam jakoś ten cykl po tym jak lekarz powiedział że mogę mieć problemy z owulacją. Chociaż u poprzedniej gin. nigdy takie stwierdzenie nie padło... Biorę leki które zalecił i czekamy. Musze poczytać odnośnie testu prolaktyny z MTC ile dni wcześniej już się nie "przytulać" :) Czy jeszcze dzisiaj ewentualnie można hehe W sobotę ruszam na to cholerstwo... 2 godz czekania w przychodni na pobranie krwi ehhhh

  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 551 110

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ABI90 wrote:
    Musze poczytać odnośnie testu prolaktyny z MTC ile dni wcześniej już się nie "przytulać" :) Czy jeszcze dzisiaj ewentualnie można hehe W sobotę ruszam na to cholerstwo... 2 godz czekania w przychodni na pobranie krwi ehhhh

    Mnie zaleciło dwa dni wstrzemięźliwości

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2018, 16:12

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytałam w internecie że właśnie 24 godz. ale w takim razie już dzisiaj zrobię chyba szlaban :) Dla pewności zrobię dzisiaj test owulacyjny, chociaż nikłe szanse... Niby nie muszę koniecznie w ten weekend robić ,mogłabym poczekać na @ ale chyba chciałabym mieć już te wszystkie badania za sobą :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2018, 16:19

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lepiej zrobic wszystkie badania odrazu i miec swiety spokoj. Abi a ktory to dc?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2018, 17:15

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 551 110

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanie kompletnie z innej paki. A mianowicie: mam prace fajna lubię ja ale juz towarzystwo kolezanek nie do konca. Nazwe to mobbingiem w pracy dokładnie. Pomimo że mam umowe na czas nieokreslony myśle o zmanie pracy. I tu moje pytanie. Czy ktos sie orientuje jak to jest gdyby przypadkiem akurat jak zmienię prace udało mi się zajść to co z macierzyńskim? Należy mi się jakiś jak mam umowe określona np próbna na 3 miesiace czy tam na rok?
    Mamy tu kogos tak mądrego co to ogarnia?

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co sie orientuje to jak zajdziesz w ciaze to umowa Ci sie przedluza do dnia porodu i pozniej Ci przysluguje macierzynskie ale nie wiem jak to jest z umowa na okres probny czy tak samo

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 551 110

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Muszę ten temat zbadac. Czuje ból podbrzusza coraz bardziej... @ mogłaby przyjść bo takie bóle nie bóle zwiastują tylko bolesną @.

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wujek google podpowiada ze jesli bedziesz zatrudniona na okres probny przekraczajacy jeden miesiac i rozwiazanie ten umowy mialoby nastapic po uplywie trzeciego miesiaca ciazy to umowa Ci sie przedluza do dnia porodu i przysluguje Ci macierzynskie

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 551 110

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pocieszające nieznacznie. Znalezienie pracy w moim zawodzie za te same pieniadze co teraz graniczy z cudem. A wydaje mi sie że jesli dalej tam bede pracować to się wykończę.
    Tak bardzo chce kwiatuszka i tym sie martwie to jeszcze w pracy różnie to bywa.. eh.

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A w jakim zawodzie pracujesz? Najlepszym rozwiazaniem byloby dla Ciebie szybkie zajscie w ciaze i szybkie zwolnienie lekarskie wtedy sie uwolnisz on niemilych ludzi z pracy

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale same wiemy jakie to jest ciezkie dla nas zeby sie nam udalo szybko :-(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2018, 19:10

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mamwlasnue 12 dc a przed tym badaniem lepiej żebym zrobila 4 dni przerwy tak sie dowiedzialam... No a z kolei lekarz mowil ze te badanie moge sobie zrobic w dowolnym dniu kiedy tylko mi bedzie odpowiadało. A patrząc z innej strony znowu, mówił żeby od 10 do chociaż 25 dnia regularnie co 2-3 dni... Szkoda mi troche by było tego cyklu.... Tym bardziej ze dopiero z wynikami nasienia i krzywa cukrowa i insulinowa + ten nieszczesny test z MTC mam sie zgłosić. I tak to wyglada...

‹‹ 50 51 52 53 54 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ