Forum Starając się - ogólne Staraczki z UK
Odpowiedz

Staraczki z UK

Oceń ten wątek:
  • Ila14m Autorytet
    Postów: 373 104

    Wysłany: 19 kwietnia 2018, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kat83 wrote:
    kropka super, jak sie czujesz po laparo? Ja dochodzilam do siebie 2 tygodnie. Ale teraz, kilka miesiecy po, troche mi puchnie brzuch po lewej stronie przy owu i przed @, Bog wie dlaczego.

    Ila 3 szanse poki co, teraz zdrowa dieta i przygotowanie na spokojnie. Zobaczysz, bedzie dobrze :*

    NewAge a jakie wiesci u ciebie? Jaki plan teraz?

    Dzis bylismy w klinice. Maz naprodukowal sam, bez marudzenia i problemow. W domku, na spokojnie :) Szurnelismy taksowka biegusiem. Probka byla zbadana okolo godziny po pobraniu. Musze meza pochwalic :) Po kilku miesiacach suplementow i zdrowej diety wyniki o niebo lepsze, choc jeszcze nie do konca super.
    Z 11 M/ml skoczylo do 37 milionow! 65% chlopcow plywa o zycie. Morfologia z 1% do 3%. Super!
    A u mnie wszystkie hormony w normie, tarczyca ok. Okazuje sie, ze nie mam PCOS tylko PCO. W sensie wsio ok, tylko jajniki "dziurawe". Ale owulacja jest, czyli cos tam robie dobrze ;)

    Zdecydowalismy, ze odpoczniemy 2-3 miesiace, uzbieramy troche kasy i podchodzimy do IUI. W prywatnej klinice 1400£ za 3 proby :) Mamy juz skierowanie do gp na wszystkie potrzebne badania.

    I tylko troche lipa, bo wlasnie wysikalam super pozytyw na owu (9dc! a wczoraj byl bialutki!) a meza nagle wezwali na nocke. Choc i tak by pewnie nie dal rady dzisiaj drugi raz :P Nic to, pobalamuce jutro na wszelki wypadek ;)

    Kat83 dzięki mam nadzieje ze mi sie uda :)

    No i świetna wiadomość u ciebie ze żołnierzyki maza są w lepszej formie wiesz mój miał w dobrej formie ale ja i tak robiłam sobie inmezowi zdrowe koktalie owocowo-warzywne z dodatkiem maca nie wiem czy słyszałaś to peruwiański proszek z korzenia na płodność i strasznie poprawia plemniki moze spróbujcie jak coś podzielę sie przepisami na koktaile :)

    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 22 kwietnia 2018, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny:-) dawno mnie nie bylo na forum ale musialam odreagowac duzo emocji ( 2 kolejne poronienia :-(). Od marca znow wrocilismy do akcji, jestesmy po kolejnej inseminacji i aktualnie 4dpo. Mamy jeszcze jedna iui na NHS a potem ivf w sierpniu/wrzesniu mniej wiecej. Postaram sie Was z czasem nadrobic.

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7026 6657

    Wysłany: 22 kwietnia 2018, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wracam ze staraniami o drugiego bobasa :) Niedawno dostałam @ po porodzie, ale cały czas karmię piersią, więc to może utrudniać.

    Kat. Bardzo dobra wiadomość z poprawą parametrów męża :) Cały czas trzymam kciuki za Ciebie :)

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Kat83 Autorytet
    Postów: 951 285

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 01:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Annie :) Pamietam cie ze staran o pierwszego bobasa. A ja tu nadal siedze :P

    Ila mamy mace, ale poki co maz wcina wellmans fertility, dodatkowo Q10 i kilka innych na zmiane, bo przeciez sie nie da codziennie garsci zjadac.
    Od 1,5 roku robimy smoothies a ostatnio keto :)

    Toonney hej :) Mam pytanie o iui, jesli sie orientujesz, oczywiscie. Aktualnie sie przymierzamy do 3 podejsc ale prywatnie, bo nie moglismy sie doczekac na nic na NHS. Czy jest szansa, ze jak nam sie nie uda tu, to mozemy podejsc do iui na NHS pozniej?

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    60 cs......
    PCO
    7 cykli z Clo
    hsg 05.16 jajowody drozne
    laparo 08.17 tuning :)
  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 06:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Wracam ze staraniami o drugiego bobasa :) Niedawno dostałam @ po porodzie, ale cały czas karmię piersią, więc to może utrudniać

    Powodzenia oby szybko sie udało:-)

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 06:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kat83 wrote:
    Toonney hej :) Mam pytanie o iui, jesli sie orientujesz, oczywiscie. Aktualnie sie przymierzamy do 3 podejsc ale prywatnie, bo nie moglismy sie doczekac na nic na NHS. Czy jest szansa, ze jak nam sie nie uda tu, to mozemy podejsc do iui na NHS pozniej?

    Hej Kat :-) a macie juz referal do fertility clinic ? Bo szczerze jesli macie prywatnie placic za iui to juz lepiej dolozyc i zrobic ivf prywatnie. U nas od referal do rozpoczecia leczenia minelo 5 miesiecy a w miedzyczasie mieliśmy zlecona tone badan.

    Co do pojscia prywatniei potem na nhs musialabys sprawdzic w swoim lokalnym ccg jesli mieszkasz w Anglii lub skontaktowac sie z NHS jesli mieszkasz w Walii badz Szkocji (nie wiem jak jest w Irlandii Polnocnej). U nas to wyglada tak ze jakbysmy zrobili prywatnie IUI i nie doszloby do urodzenia dziecka to wtedy mozna probowac na NHS ale każde CCG ma inne zasady. Plus to czy zakwalifikuja cie do IUI czy IVF zalezy od tego czy masz drozne jajowody jak i od parametrow nasienia.

    Jak masz jeszcze jakies pytania Wal smialo :-)

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tooney witaj z powrotem. Podxiwiam Was za walkę - to na prawdę niesamowite ile macie siły i woli walki. To musi w końcu zaprocentować .

  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Wracam ze staraniami o drugiego bobasa :) Niedawno dostałam @ po porodzie, ale cały czas karmię piersią, więc to może utrudniać.

    Kat. Bardzo dobra wiadomość z poprawą parametrów męża :) Cały czas trzymam kciuki za Ciebie :)

    Cześć Annie fajnie słyszeć ze ponownie będziecie sie starać. Będzie mocniejsza grupa do wspierania się!

    Annie1981 lubi tę wiadomość

  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAgeMissK wrote:
    Tooney witaj z powrotem. Podxiwiam Was za walkę - to na prawdę niesamowite ile macie siły i woli walki. To musi w końcu zaprocentować .

    Dziekuje <3 wiesz co dla cudu jakim jest dziecko warto walczyc i nigdy nie mozna sie poddawac.

    Annie1981, NewAgeMissK, Hefe lubią tę wiadomość

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tooney, Annie hej :) Trzymam za Was kciuki.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 kwietnia 2018, 09:55

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • Kat83 Autorytet
    Postów: 951 285

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    E no prawie wszystkie badania mamy juz zrobione, tylko hiv i zoltaczki zostaly ;) Jajowody drozne, nasienie zbadane. Tylko sie zastanawiam czy jak zrobie najpierw prywatnie i sie nie uda, to sie zwykly szpital na NHS potem na nas wypnie. Poszlismy prywatnie, bo nam zalezy na czasie glownie. Ivf odpada bo nas nie refunduja.

    60 cs......
    PCO
    7 cykli z Clo
    hsg 05.16 jajowody drozne
    laparo 08.17 tuning :)
  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kat83 wrote:
    E no prawie wszystkie badania mamy juz zrobione, tylko hiv i zoltaczki zostaly ;) Jajowody drozne, nasienie zbadane. Tylko sie zastanawiam czy jak zrobie najpierw prywatnie i sie nie uda, to sie zwykly szpital na NHS potem na nas wypnie. Poszlismy prywatnie, bo nam zalezy na czasie glownie. Ivf odpada bo nas nie refunduja.


    Czemu nie beda wam refundowac ? Sprawdz w swoim ccg a skad jestes ?

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • Kat83 Autorytet
    Postów: 951 285

    Wysłany: 23 kwietnia 2018, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo mamy juz jedno dziecko, za tydzien konczy 15 lat. Mieszkamy w Walii.
    Placimy za wszystko prywatnie, na NHS sie nie mozemy miesiacami doczekac na byle bzdure :/

    60 cs......
    PCO
    7 cykli z Clo
    hsg 05.16 jajowody drozne
    laparo 08.17 tuning :)
  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kat83 wrote:
    Bo mamy juz jedno dziecko, za tydzien konczy 15 lat. Mieszkamy w Walii.
    Placimy za wszystko prywatnie, na NHS sie nie mozemy miesiacami doczekac na byle bzdure :/


    Mam kolezanke w Walii tez ma jedno dziecko i wlasnie czekaja na wizyte kwalifikacyjna do ivf, moze warto sprobowac ? Ostatecznie nic to nie kosztuje a moze przynieść skutek. U was w Walii podobno jest jedna kobieta ktora decyduje czy dostaniesz funding czy nie wiec moze warto sie z nia spotkac.

    Ja akurat na NHS nie moge narzekać bo mam od nich na prawde wielka pomoc. :-( My planujemy prywatne ivf jak to refundowane podejscie sie nie uda. Generalnie jest opcja ze placisz okolo £5-7k plus leki i masz 3 pelne cykle ale sa z gwarancja jak cykle sie nie udadzą to zwracaja ci cala kwote.

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7026 6657

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kat83 wrote:
    Bo mamy juz jedno dziecko, za tydzien konczy 15 lat. Mieszkamy w Walii.
    Placimy za wszystko prywatnie, na NHS sie nie mozemy miesiacami doczekac na byle bzdure :/
    Jak ja się orientowalam, to znieśli to obostrzenie w 2006 roku, ale szukałam w Irlandii północnej, nie wiem czy w Walii też.

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Kat83 Autorytet
    Postów: 951 285

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak nam powiedzieli w szpitalu. Nie nalezy sie i tyle. Tu nawet jak facet ma dziecko z ex partnerka, to ta nowa nie ma refundacji, chocby to ona nie mogla zajsc a jego wyniki byly ok. Jak dla mnie jakas paranoja i cholerna niesprawiedliwosc.

    60 cs......
    PCO
    7 cykli z Clo
    hsg 05.16 jajowody drozne
    laparo 08.17 tuning :)
  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 25 kwietnia 2018, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kat w Anglii nawet jak masz adoptowane dziecko nie kwalifikujesz sie do redundacji bo nie jestes childless. Dlatego czekamy na nasze ivf by zaczac proces adopcyjny.

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 25 kwietnia 2018, 07:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Jak ja się orientowalam, to znieśli to obostrzenie w 2006 roku, ale szukałam w Irlandii północnej, nie wiem czy w Walii też.


    W Anglii i Walii niestety nadal ten zapis obowiazuje ze jak masz dziecko, ktores z partnerow ma dziecko z poprrzedniego zwiazku lub masz adoptowane dziecko ivf ci sie nie nalezy na nhs

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 25 kwietnia 2018, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety tak jest - jeśli którakolwiek ze stron jest już rodzicem to ivf na NHS nie przysługuje.

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7026 6657

    Wysłany: 25 kwietnia 2018, 23:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Straszne te zasady. Ciekawe czemu tylko w NI je znieśli.

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
‹‹ 40 41 42 43 44 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ