Forum Starając się - ogólne Staraczki z UK
Odpowiedz

Staraczki z UK

Oceń ten wątek:
  • kach88 Debiutantka
    Postów: 6 1

    Wysłany: 12 lipca 2018, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila14m wrote:
    Cześć Kach88

    Witamy w grupie! Nie martw się to dopiero początek to tylko kilka miesięcy po za tym młoda jesteś wiem co mówię my się staramy ok 2,5 roku po za tym za miesiąc kończę 36 i dalej się staramy o pierwsze póki co dotarliśmy do invitro i jesteśmy w połowie drogi kochana będzie dobrze po pierwsze miałaś przez kilka miesięcy stresów i zawirowań to wszystko wpływa na to czy zajdziesz tak samo co jest i jak śpisz itd zgadzam się z krrropka wyślij męża na badania bo to ważne by sprawdzić jego plemniki może być ich mało lub bardzo mało ruchliwe ale to wszystko można poprawić itd głowa do góry musi być dobrze po za tym jak już sprawdzisz męża staraj się sprawdzić drożność jajowodów itd my tu jesteśmy by ci doradzić jak by coś bo chyba wszystkie już dużo przeszłyśmy :)

    Ściskam
    Dziewyczyny ja was naprawde podziwiam, ja po 10 miesiacach , cykli 11 czasem jestem zalamana, po kilku dniach po @ sie otrzasuje, zyje nowym cyklem , wraca nadzieja a potem od nowa...ech i pomyslec ze mam 5 siostr, Rodzice mieli az nadmiar corek a my jakos szczescia nie mamy, moze dlatego ze za bardzo chcemy.
    Trzymam za was kciuki! 2.5 roku walczycie, musicie byc silni, podziwiam

    Rysia lubi tę wiadomość

  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 12 lipca 2018, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kach88, do wszystkiego można się przyzwyczaić, niestety :/
    Próbuj, naciskaj na swoją gp, może uda Ci się coś wcześniej uzyskać.

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 13 lipca 2018, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane nie myślałam ze będę musiała to napisać ale niestety ... wczoraj na prywatnym usg wyszło ze nasz kropek postanowił odejść. Niestety nie było już serduszka a najgorsze ze stało się to praktycznie już miesiąc temu. Ponieważ brak u mnie jakichkolwiek oznak poronienia po całym dniu śledzonym w szpitalu na konsultacjach w niedziele będziemy wywoływać poronienie tabletkami w szpitalu. Nasze pierwsze podejście właśnie dobiegło końca. Żal i ból pozostał.

  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 13 lipca 2018, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAge, tak mi przykro... Brak słów... Trzymaj sie jakoś, kochana :(
    I pisz tutaj, jeżeli tylko masz taką potrzebę.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lipca 2018, 19:48

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • Ila14m Autorytet
    Postów: 372 104

    Wysłany: 13 lipca 2018, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAgeMissK wrote:
    Kochane nie myślałam ze będę musiała to napisać ale niestety ... wczoraj na prywatnym usg wyszło ze nasz kropek postanowił odejść. Niestety nie było już serduszka a najgorsze ze stało się to praktycznie już miesiąc temu. Ponieważ brak u mnie jakichkolwiek oznak poronienia po całym dniu śledzonym w szpitalu na konsultacjach w niedziele będziemy wywoływać poronienie tabletkami w szpitalu. Nasze pierwsze podejście właśnie dobiegło końca. Żal i ból pozostał.


    Kochana strasznie mi przykro myslami jestem z toba
    Mocno sciskam!

    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 14 lipca 2018, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila będę Ci jeszcze bardziej kibicować kochana. Napisz jak będziesz gotowa podzielić się z nami swoimi dobrymi wiadomościami bo tylko na takie będę czekać !

  • Ila14m Autorytet
    Postów: 372 104

    Wysłany: 14 lipca 2018, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAgeMissK wrote:
    Ila będę Ci jeszcze bardziej kibicować kochana. Napisz jak będziesz gotowa podzielić się z nami swoimi dobrymi wiadomościami bo tylko na takie będę czekać !

    Dzieki NewAgeMissK oczywiscie ze bede :) wlasnie skonczylam jedne tabletki teraz mam drugie do wziecia powoli powoli dobijam do celu!

    NewAgeMissK jesli moge zapytac jesli to nie problem a bedziecie probowac jeszce raz z zamrozonych ? powiem ze moja bratowa poronila w pierwszych tygidniach i zaraz zaszla z drugim lekarz jej powiedzial ze organizm jak by szybciej potrafi zaskoczyc jesli to moze byc jakiekolwiek pocieszenie :(

    NewAgeMissK trzymaj sie tam mocno jak bys potrzebowala dobre slowo to pisz zawsze tutaj jestem :) !!!!

    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 15 lipca 2018, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAge. Tak mi przykro :( Aż mi ciarki przeszły. Trzymaj się kochana, dużo siły życzę.

    Kach88. Witaj i powodzenia życzę. Niestety starania w UK są o wiele trudniejsze niż w Polsce, ale ciąża tak samo. Jak ja zaszłam z pierwszą córeczka to z zazdrością czytałam fora, gdzie dziewczyny co chwilę miały jakieś badania i USG. Także musimy się przyzwyczaić niestety, albo latać po prywatnych klinikach.

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 19 lipca 2018, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny za słowa wsparcia. Zamiast wysyłać formę do kliniki która dostaliśmy przy wypisie pojechaliśmy tam i sami ja dostarczyliśmy. Zapytałam od razu jak to z powrotem teraz i Pani powiedziała ze znowu musimy podpisać papiery, zapłacić od razu razu i potem możemy zacząć kiedy będziemy gotowi. Ja osobiście chciałbym zacząć w miarę szybko. Dostaliśmy termin na cpodpisanie papierów na 30.08. Potem zaraz lecę do Polski dokończyć moje implanty wiec zaraz po powrocie w październikowym cyklu chciałbym zacząć. Wiec wyszłyby 2 miesiące przerwy. I chciałabym zrobić transfer na naturalny cyklu.
    Teraz przygotowuje się do detoksu dr dąbrowskiej tak żeby oczyścić organizm z tych wszystkich hormonów.
    I zobaczymy co będzie dalej. Będę jednak naciskać aby przepisano mi progesteron do 3 miesiąca jeśli się uda.

    Ila to trochę jednak trwa Twoje przygotowanie, ale musi się opłacić! Ty tez masz tylko jedno podejście ???

  • Ila14m Autorytet
    Postów: 372 104

    Wysłany: 22 lipca 2018, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAgeMissK wrote:
    Dzięki dziewczyny za słowa wsparcia. Zamiast wysyłać formę do kliniki która dostaliśmy przy wypisie pojechaliśmy tam i sami ja dostarczyliśmy. Zapytałam od razu jak to z powrotem teraz i Pani powiedziała ze znowu musimy podpisać papiery, zapłacić od razu razu i potem możemy zacząć kiedy będziemy gotowi. Ja osobiście chciałbym zacząć w miarę szybko. Dostaliśmy termin na cpodpisanie papierów na 30.08. Potem zaraz lecę do Polski dokończyć moje implanty wiec zaraz po powrocie w październikowym cyklu chciałbym zacząć. Wiec wyszłyby 2 miesiące przerwy. I chciałabym zrobić transfer na naturalny cyklu.
    Teraz przygotowuje się do detoksu dr dąbrowskiej tak żeby oczyścić organizm z tych wszystkich hormonów.
    I zobaczymy co będzie dalej. Będę jednak naciskać aby przepisano mi progesteron do 3 miesiąca jeśli się uda.

    Ila to trochę jednak trwa Twoje przygotowanie, ale musi się opłacić! Ty tez masz tylko jedno podejście ???


    NewAgeMissK dobrze sie nie poddajesz! a zdrowe odzywianie itd maja duzy wplyw a nawet bardzo duzy!

    No ja w ten piatek ide do kliniki na kolajny skan po tych tabletkach i dowiem sie co i jak kiedy wkoncu jakies daty transferu itd


    Kochana trzymaj sie i badz silna!



    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 22 lipca 2018, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila, mam nadzieję że wyznaczą Ci w końcu datę transferu. Jak się czujesz po tych wszystkich lekach?

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • Ila14m Autorytet
    Postów: 372 104

    Wysłany: 23 lipca 2018, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krrropka wrote:
    Ila, mam nadzieję że wyznaczą Ci w końcu datę transferu. Jak się czujesz po tych wszystkich lekach?

    No Krrropka ja tez mam taka nadzieje po tych tabletkach różnie się czuje czasem ok czasem mi się chce poprostu płakać wczoraj tak miałam ale to tez jest spowodowane innymi rzeczami bo naprzyklad nie dostałam pracy niestety itd ostatnio poprostu czuje ze nie mam szczęścia w niczym nic mi nie wychodzić i poprostu powoli brak mi sił na to wszystko

    Kochana a jak się maja u ciebie sprawy co się teraz dzieje
    Pozd
    Ilona

    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 24 lipca 2018, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila, my dostaliśmy teraz pól roku na naturalne starania, jeżeli nie wyjdzie, to w styczniu wizyta i decyzja, co dalej. Niestety, poprzedni cykl i obecny są bezstaraniowe, ponieważ mąż ma dużo wyjazdów i to akurat w okresie owulacji. Mam nadzieję że od sierpnia wszystko wróci do normy i dobrze wykorzystamy czas ;)
    Huśtawki nastrojów bardzo współczuję, mam niestety podobnie i to bez leków ;) Dużo siedzę teraz sama, dodatkowo zmieniłam pracę, więc nowe środowisko i jeszcze nie do końca jestem z tej zmiany zadowolona. Też mam ochotę czasem usiąść i zwyczajnie sobie popłakać. Ale, co tam, musimy być silne! Ściskam mocno i czekam na dobre wieści w piątek.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 lipca 2018, 11:09

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • Ila14m Autorytet
    Postów: 372 104

    Wysłany: 24 lipca 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krrropka wrote:
    Ila, my dostaliśmy teraz pól roku na naturalne starania, jeżeli nie wyjdzie, to w styczniu wizyta i decyzja, co dalej. Niestety, poprzedni cykl i obecny są bezstaraniowe, ponieważ mąż ma dużo wyjazdów i to akurat w okresie owulacji. Mam nadzieję że od sierpnia wszystko wróci do normy i dobrze wykorzystamy czas ;)
    Huśtawki nastrojów bardzo współczuję, mam niestety podobnie i to bez leków ;) Dużo siedzę teraz sama, dodatkowo zmieniłam pracę, więc nowe środowisko i jeszcze nie do końca jestem z tej zmiany zadowolona. Też mam ochotę czasem usiąść i zwyczajnie sobie popłakać. Ale, co tam, musimy być silne! Ściskam mocno i czekam na dobre wieści w piątek.


    Normalnie powinysmy sie umowic na kawke i razem sobie poplakac :)
    tak po za tym gdzie ty mieszkasz w UK bo nie pamietam

    sciskam i odezwe sie po piatku jak bede juz cos wiedziec

    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • Summis95 Przyjaciółka
    Postów: 238 49

    Wysłany: 24 lipca 2018, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, można dołączyć? :) Mam 23 lata i dwuletnią córeczkę :) rok temu byłam u ginekologa w Pl, podejrzewal zespół PCOS ale nic z tym nie zrobił.. wtedy miałam jeszcze założony implant. Tydzień temu będąc na urlopie poszłam do dobrej kliniki i okazało się, że kategorycznie nie powinnamiec założonego implantu, bo jestem idealnym przykładem tej choroby.. Zaczęliśmy się starać z mężem o drugie dziecko 3 miesiące temu i zaczęły się schody. PCOS, duza nadzerka, źle zszyta macica podczas CC.. lekarz poradził zrobić badania hormonalne które robi się w 3/4 dc lecz już musiałam wrócić do UK. Jutro mam wizytę w sexual clinic. Może któraś się leczy tutaj na miejscu w UK? Podchodzą do tego poważnie czy olewaja? Stymulują czymś jajniki jak w Pl? Moniturują cykl czy jest owulacja? Czy trzeba latać do Polski :(

    h44es65gu59tv6ab.png
    klz9e6ydfxe3ewk9.png
  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 25 lipca 2018, 00:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila14m wrote:
    Normalnie powinysmy sie umowic na kawke i razem sobie poplakac :)
    tak po za tym gdzie ty mieszkasz w UK bo nie pamietam

    sciskam i odezwe sie po piatku jak bede juz cos wiedziec
    Ok, w takim razie trzymam kciuki za termin. A co do kawy to fajnie by bylo, z tym że ja z Liverpoolu, więc trochę daleko do Londynu.
    Summis, witaj na forum. Mozna sie tutaj leczyć, ale wtedy najlepiej nie porównywac z Polską ;) Najlepiej isc do GP powiedzieć w czym problem, wtedy zobaczysz, jak będzie. Z tym że pamiętaj tu trzeba im mówić, że staracie sie juz minimum rok, a w Twoim wieku to nawet dwa. Żadne trzy miesiące ;) Są też dziewczyny, ktore chodzą do polskich lekarzy tutaj. No i jest jeszcze opcja prywatna w uk, ale to już kasa potrzebna.

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • Ila14m Autorytet
    Postów: 372 104

    Wysłany: 26 lipca 2018, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krrropka wrote:
    Ok, w takim razie trzymam kciuki za termin. A co do kawy to fajnie by bylo, z tym że ja z Liverpoolu, więc trochę daleko do Londynu.
    Summis, witaj na forum. Mozna sie tutaj leczyć, ale wtedy najlepiej nie porównywac z Polską ;) Najlepiej isc do GP powiedzieć w czym problem, wtedy zobaczysz, jak będzie. Z tym że pamiętaj tu trzeba im mówić, że staracie sie juz minimum rok, a w Twoim wieku to nawet dwa. Żadne trzy miesiące ;) Są też dziewczyny, ktore chodzą do polskich lekarzy tutaj. No i jest jeszcze opcja prywatna w uk, ale to już kasa potrzebna.


    Dzieki krrropka :)

    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 27 lipca 2018, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila14m wrote:
    Dzieki krrropka :)
    I???? Co tam, az się niecierpliwię ;)

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 27 lipca 2018, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila tez jestem ciekawa - jakie informacje ???

  • Ila14m Autorytet
    Postów: 372 104

    Wysłany: 28 lipca 2018, 01:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny wszystko dobrze dostalam termin na transfer na 7 sierpnia
    trzymajcie kciuki!

    Annie1981, krrropka, NewAgeMissK lubią tę wiadomość

    Ila

    Baby no2 - Marzec 2022 💕
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
‹‹ 46 47 48 49 50 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego