Forum Starając się - ogólne Staraczki z Wrocławia :)
Odpowiedz

Staraczki z Wrocławia :)

Oceń ten wątek:
  • Avina Autorytet

Wysłany: 11 kwietnia 2018, 21:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    veritaserum wrote:
    No ja też latałam, byłam skłonna nawet trochę zapłacić byleby jak najszybciej, a Fabijański mi wszystko na NFZ zrobić
    . Laparo miałam dosłownie chyba 40 dni od decyzji o niej, wszystko załatwione błyskawicą. Histeroskopię podobnie, nawet miesiąca nie czekałam , tylko do okresu. Nigdzie się nie rejestrowałam, po prostu zgłosiłam się na izbę przyjęć ustalonego dnia i już wszystko się samo toczyło.

Avina teraz doczytałam. Nie pomogę Ci bo nie znam się na tym schorzeniu. Chyba musisz poczekać co powie lekarz.

Właśnie człowieka zestresują i jest w stanie wydać kupę kasy, żeby tylko udało się zaleczyć. Bo przy endometriozie o wyleczeniu nie ma mowy. Może niektórzy lekarzy wykorzystują to, że pacjentki są zdesperowane... Fabijański robił Ci laparo? W którym szpitalu?

Starania od grudnia 2016 roku
    Marzec 2018 - podejrzenie zapalenia wyrostka- diagnoza endometrioza IV stopnia
    Lipiec 2018 - laparoskopia - usunięcie zrostów, torbieli jajnika, resekcja części jelita
    Wrzesień 2019 - laparoskopia - usunięcie 9 cm torbieli
    Listopad 2019 - nieudana procedura in vitro - żaden zarodek nie dotrwal do 5 doby
    Sierpień 2020 - druga procedura. Protokół ultra dlugi z hw
    Pobrano 6 komórek
    5 było dojrzałych
    5 się zaplodnilo
    5 dotrwalo do 3 doby

29.08.20 transfer zarodka 8a
    1 ❄ 8a

Mutacja mthfr homo, pai homo, vr2 hetero
  • Avina Autorytet

Wysłany: 11 kwietnia 2018, 21:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Seli wrote: