X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starając się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Starając się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lutego 2018, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) romantyczny dzień - w końcu inseminacja :)
    A jak było ? Na czym to polega ? Ja jestem zielona - dopiero 4 cs.

    Jaszmurka lubi tę wiadomość

  • Jaszmurka Autorytet
    Postów: 722 423

    Wysłany: 6 lutego 2018, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ha ha, maz sie smial, ze prawdziwa randka, bo z seksem :D

    Partner oddaje nasienie, ktore laboratorium troche podkreca a nastepnie lekarz podaje je cewnikiem.
    Omija sie ewentualne przeszkody w postaci wrogiego sluzu no i troche podkreca jakosc nasienia i w sumie tyle. Inseminacja nie ma duzej skutecznosci, ale sa przyklady par, ktorym sie udalo za pierwszym razem.
    Zobaczymy :) Pecherzyk na podgladzie byl jeszcze caly, wiec wieczorem bedziemy poprawiac ;)

    thgfugpjfonf59xe.png
  • Erastel Autorytet
    Postów: 323 100

    Wysłany: 6 lutego 2018, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaszmurka wrote:
    O nie, znowu smuty!

    Ja też dziś jadłam pączka :D Ale nie na pocieszenie, miałam dziś pierwszą inseminację a że nie wiedziałam jak to przebiega to wzielismy z mezem urlop i po zabiegu poszlismy na randke :)

    Jaszmurka opowiadaj !:) chętnie się dowiem jak to wygląda;)

    Jaszmurka lubi tę wiadomość

    30lat. Letrox 75, Jodid 100, kwas foliowy, Magnez, Witamina D3.
    Wyniki 2020r.
    TSH 1,62,FSH 8,5 LH 8,1
    Prolaktyna 398,
    Estradiol 858,
    Progesteron 0,62

    Wyniki męża - dobre :)

    IUI 6.08.2020r.


    Erastel
  • KIM127 Autorytet
    Postów: 367 276

    Wysłany: 6 lutego 2018, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wiec i ja nie jestem sama! Zjadłam cała czekoladę aż mam wyrzuty sumienia i jutro idę na siłownie!