Forum Starając się - ogólne Starające się po przejściach - od nowa
Odpowiedz

Starające się po przejściach - od nowa

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2015, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wpisz w przegladarke fotosik.pl i postepuj wg instrukcji. oczywiscie z kompa najlepiej bo z komorki nie pomoge bo nie wiem jak sie dodaje

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2015, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://zapodaj.net/39ad295bac895.jpg.html
    http://zapodaj.net/8323fd9961cfb.jpg.html

    tak to wyglada nie wiem co mysleć zrobiłam juz setki testów i takiego jeszcze nie miałam przepraszam za jakosc zdjeć ale mam stary aparat

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2015, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    od razu mowie ze to wadliwy test, kup inny.

    cyt lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2015, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moum zdaniem test jest wadliwy. Zrób inny. Nie wuadomo czy to "rozlewa" sie kreska kontrolna czy testowa.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2015, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no właśnie poczekam jeszcze do 10 to bedzie 30dc i rano 11 zrobie mam nadzieję że do tego czasu @ nie przyjdzie pierwszy raz sie z takim czyms spotkałam

    kaarolaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2015, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki, objawy dobrze rokują :)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2015, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysle ze moze byc dobrze :-) czekaj cierpliwie tak jak ja. Dla mnie to jest najlepsze wyjscie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 08:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też mi się wydaje że test wadliwy, to trzymam kciuki :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki dziewczyny co chwile latam do wc patrzeć czy @ nie przychodzi w poprzednim cyklu dzień przed @ miałam plmienia jak na razie brzuch nie boli a zawsze bolał dzień przed ale czuje tak jakos mokro wśrodku jakby mi cos leciało boje sie marzyć ale dzis troszke zapomne o tym wszystkim po przedszkolu ide z córka po paczuszki z mojej pracy bedzie troche zabawy więc sie odstresuje a wieczorem ide do sasiadki przypilnować dzieciaczki trzymajcie kciuki mdli mnie cały czas i mam dziwnego stresa zobaczymy co bedzie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka co tu tak pusto ? ;) ja kupiłam dzis test jakis nowy nigdy takiego nie miałam NORDTEST zobaczymy co wyjdzie niby czułość ma 10 więc jestem dobrej mysli co chwile biekam do wc kilka razu bolał mnie brzuch tak jak na @ ale słabiej i tylko chwilowo do tego coraz bardziej bola mnie piersi a rozdrażnienie siega zenitu masakra a i jeszcze jedno koło południa miałam żółty sluz jak sie podcierałam teraz juz nie i jeszcze jedno co mnie zdziwiło to takie galaretowate coś miałam na papierze malo tego ale było oststni raz takie cos widziałam na kilka dni przed porodem ale wtedy było tego masa mam adzieję że to dobry objaw dziś 29 dc jutro 30 zobaczymy jak jestem w ciazy to ten test powinien już wyjsć prawda ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli jutro masz termin @ to już chyba powinno wyjść chociaż różne cuda się zdarzają i czasami później wychodzą :)

    Ja po wizycie, pęcherzyk jest ale mały i jak będzie rósł tak wolno jak ostatnio to od następnego cyklu stymulacja :( Następne USG w sobotę.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jutro albo po jutrze ale zawsze na 2 dni przed bardzo bolał mnie brzuch teraz jest jak na razie ok i mam nadzieje że tak zostanie
    mam nadzieje że pecherzyk u Ciebie bedzie rósł szybciutko

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To czekanie na testowanie chyba jest najgorsze w cyklu... Ale dwie kreski wszystko zrekompensuja :) Kibicuje Ci bardzo! :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cyt wrote:
    To czekanie na testowanie chyba jest najgorsze w cyklu... Ale dwie kreski wszystko zrekompensuja :) Kibicuje Ci bardzo! :)
    dziękuję ja Wam tez mam nadzieje że jutro zobacze 2 kreseczki chociaż blade ale wiecie co jakoś w to nie wierzę to byłby cud normalnie cud jakbym teraz była w ciąży zastanawia mnie tylko to uczucie że coś ze mnie wypływa a jak ide zobaczyć to tam nic nie ma nie wiem czy sie cieszyć czy płakać za chwile chyba pójde spać szybciej mi zleci noc do testowania a słyszeliście cos na temat tego testu co pisałam nordtest

  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 9 grudnia 2015, 23:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to czekamy na wiesci:)
    Tinka a Twój pecherzyk niech rośnie i spełni swoja rolę:) jej jakis mialam zakrecony dzień.jak mi sie chce weekendu.w piatek piekę z córą pierniczki jak ja to uwielbiam:)

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2015, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola i jak?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2015, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka dziewczyny nie robiłam bo zaspałam i tak szybko sie wysikałam rano że zapomniałam o tesci dzis mam 30 dc nadal mnie mdli kręci sie w głowie brzuch nie boli i @ brak wiec jestem dobrej mysli ale jutro nie idziemy do przedszkola więc na 100% zrobie jutro moze i dobrze bo to bedzie 1 dzień po terminie zibaczymy mam nadzieje że dzis nie przyjdzie i przez kolejne 9 miesięcy nadal czuje jakby mi cos tam leciało ale nic nie ma mam nadzieje że to dobry znak

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2015, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola a tak srednio to ilu dniowe masz cykle?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2015, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    30-31 dni od pół roku wcześniej miał 35-37 dniowe wrednej @ nadal nie ma i niech jej już nie bedzie brzuch mnie nie boli tylko dziwnie ciagnie w podbrzuszu i raz po raz zakuje jajnik nadal mnie mdli i co jakis czas kreci mi sie w głowie zobaczymy jutro

  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 10 grudnia 2015, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola0704 myślę,że jak masz dziś [email protected] to możesz i popołudniu zrobić test. Ja nie wytrzymałabym:)

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ