X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staramy się i wspieramy
Odpowiedz

Staramy się i wspieramy

Oceń ten wątek:
  • Bobitta Autorytet
    Postów: 808 834

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    EV ja juz nie mogę sie doczekać jutra godziny 6:00 ... czas mi się tak dłuzy ze szok:( a najgorsze ze moj maż z pracy dopiero o 23:00 bedzie.

    A dla Ciebie dziewczyno mam propozycję :) oglądnij sobie komedie WO IS FRED ja sie poryczałam ze śmiechu :P

    Bobitta
    ckai43r8kvzjnozx.png
  • sylwiak Ekspertka
    Postów: 204 116

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bobitta fakt. raz zaspalam a drugi raz to o 14 to bylam po nocnej zmianie wiec nie mialam jak zmierzyc rano..

    Kruszynko rośnij zdrowo... <3 Kochamy Cię...
    1 cykl udany <3
    relgvcqghi9hgve4.png
  • Bobitta Autorytet
    Postów: 808 834

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwiak nie wiem - od razu mówię, że wszechwiedząca nie jestem, ale nie wiem czy pomiary o tych innych godzinach są miarodajne

    Bobitta
    ckai43r8kvzjnozx.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bobitta wrote:
    EV ja juz nie mogę sie doczekać jutra godziny 6:00 ... czas mi się tak dłuzy ze szok:( a najgorsze ze moj maż z pracy dopiero o 23:00 bedzie.

    A dla Ciebie dziewczyno mam propozycję :) oglądnij sobie komedie WO IS FRED ja sie poryczałam ze śmiechu :P

    Jutro testowanko z rana ?:)) Ojjj :(

    Oooo dzięki wielki ! z chęcią obejrzę bo czuje ze zaraz zwariuje ;/ :D .

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Bobitta Autorytet
    Postów: 808 834

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    EV daj znać czy spodoba Ci się tak jak mnie

    Ev lubi tę wiadomość

    Bobitta
    ckai43r8kvzjnozx.png
  • Selja Autorytet
    Postów: 542 495

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev wrote:
    Aaaaaa dziewczyny ratunku :(( Tak mi nastrój siadł ...placz na koncu nosa wszystko zle i nie tak :| .
    Kochana nie daj się !! Wszystko będzie dobrze :) nie można sie poddawać złym zmorom

    p19u3e3kwjkqlfv6.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selja ... nie wiem co mnie tak dopadlo, multum zlych mysli . wiecie jak to jest "wszystko na nie i nie tak " ;/ ;p .

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Selja Autorytet
    Postów: 542 495

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev wrote:
    Selja ... nie wiem co mnie tak dopadlo, multum zlych mysli . wiecie jak to jest "wszystko na nie i nie tak " ;/ ;p .
    Wiem wiem ale najgorzej to się im poddać wiem co mówię ;)

    p19u3e3kwjkqlfv6.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selja ..wiem i staram sie jakos naprostować ten nastrój :D

    Selja lubi tę wiadomość

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Selja Autorytet
    Postów: 542 495

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klauudyssa wrote:
    Agape 25,08 (okres)
    Ev 28,08 (okres)
    Klauudyssa 28,08 (testowanie/okres)
    Paulette 31,08 (testowanie)
    Mysza1986 31,08 (testowanie)
    Andzia1985 2,09 (okres)

    ZROBIMY LISTĘ HEHE

    Ja dziś zaczęłam nowy cykl, wpisz mnie proszę na 28.09 (testowanie/okres)

    p19u3e3kwjkqlfv6.png
  • Klauudyssa Ekspertka
    Postów: 377 79

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agape 25,08 (okres)
    Ev 28,08 (okres)
    Klauudyssa 28,08 (testowanie/okres)
    Paulette 31,08 (testowanie)
    Mysza1986 31,08 (testowanie)
    Andzia1985 2,09 (okres)

    Nowy cykl
    Selja 28.09 (testowanie/okres)
    Tyśkaa 29.09 (testowanie/okres)
    Hatfe 10.09 (testowanie)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 sierpnia 2015, 20:58

    55990b83d2.png
  • Tyśkaa Ekspertka
    Postów: 166 119

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klauudyssa masz minusa jak stąd w kosmos :PP

    Agape 25,08 (okres)
    Ev 28,08 (okres)
    Klauudyssa 28,08 (testowanie/okres)
    Paulette 31,08 (testowanie)
    Mysza1986 31,08 (testowanie)
    Andzia1985 2,09 (okres)

    Nowy cykl
    Selja 28.09 (testowanie/okres)
    Tyśkaa 21.09 (testowanie/okres)

    Cykl starań: 28
    Długość cykli: 25 (+/-3)
    Hiperprolaktynemia, insulinooporność
  • Selja Autorytet
    Postów: 542 495

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hihi Dziękuję Klauudyssa:)Tyśkaa powodzenia w nowym cyklu obysmy zakończyły go na zielono :d

    p19u3e3kwjkqlfv6.png
  • Klauudyssa Ekspertka
    Postów: 377 79

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczynki sorki ale nie zawsze ogarniam natłok zdarzeń. Ogolnie dopadły mnie na wieczór uderzenia ciepła, zawroty głowy. W wannie nawet mdłości eh

    55990b83d2.png
  • Tyśkaa Ekspertka
    Postów: 166 119

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klauudyssa żartowałam co za problem się dopisać :) A co Ty w ciąży jesteś że takie objawy? :))

    Selija na to liczę że będzie u nasz zielono!

    Cykl starań: 28
    Długość cykli: 25 (+/-3)
    Hiperprolaktynemia, insulinooporność
  • Klauudyssa Ekspertka
    Postów: 377 79

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśkaa wrote:
    Klauudyssa żartowałam co za problem się dopisać :) A co Ty w ciąży jesteś że takie objawy? :))

    Selija na to liczę że będzie u nasz zielono!
    Chciałabym oj chciała :)

    55990b83d2.png
  • Hatfe Autorytet
    Postów: 383 295

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bobitta wrote:
    DO WSZYSTKICH PYTANIE!!!
    Czy na test z krwi można dostać skierowanie?? Czy trzeba robić za swoją kasiure ?
    Jak najbardziej można. Mnie ginekolog dawał skierowanie na betę. Jeśli robicie listę, to ja będę testować 10.09. Tzn. Pewnie wczesniej też, ale u mnie wczesne testy nic nie znaczą, wiec wolę być wpisana na później, niż po kilku dniach wycofywać... Dziś chyba dzień jakiś kiepski, bo mnie tez całkowita apatia ogarnęła :-\

    Droga po pierwszego Potwora;):
    2 poronienia
    1 cb
    3 inseminacje
    Pół ciąży w szpitalu
    Efekt: Zdrowa córka!!! :)))

    Droga po drugiego Potwora:
    6 inseminacji
    I ICSI - 5 zapłodnionych komórek,1 transfer (bardzo słabego zarodka), pozostałe nie przetrwały 3 doby
    2 ICSI - 6 zapłodnionych komórek, wszystkie przestały się rozwijać w 3 dobie
    3 ICSI - 18 zapłodnionych komórek. Mamy 4 blastocysty
  • Klauudyssa Ekspertka
    Postów: 377 79

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ty apatia a ja w tym tygodniu na przemian jeden dzień ryczę jak głupia, a na następny jestem szczęśliwa jak bym miała fasolkę w brzuszku :)

    55990b83d2.png
  • palma Autorytet
    Postów: 1203 925

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej wszystkim ;) mam pytanko, czy to normalne ze kilka dni po owulacji szyjke mialam wysoko z rana a wieczorem jest juz nisko. Dodam ze mam bardzo kremowe upławy,bardzo duże. ;)

    aniołek 9tc (2015rok)
    aniołek 6tc (2018rok)
    f2w33e3k8s0hlqj8.png
  • Klauudyssa Ekspertka
    Postów: 377 79

    Wysłany: 27 sierpnia 2015, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sprawdzam o jednej godzinie bo szyjka moze zmieniać wysokość :( a kremowe upławy są jakieś nieprzyjemne zapach czy cię swędzi ? Może infekcja

    55990b83d2.png
‹‹ 20 21 22 23 24 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak liczyć, który to tydzień ciąży?

Udało Wam się zajść w ciążę? Gratulacje! Określenie tygodnia ciąży jest kluczowe z wielu powodów. Przede wszystkim pozwala ustalić, czy dziecko rozwija się prawidłowo oraz umożliwia wykrycie wcześniejszego porodu bądź poronienia. Pozwala też rodzicom przygotować się do momentu przywitania nowego członka rodziny na świecie. Zobacz, w jaki sposób można ustalić wiek ciąży.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ