Forum Starając się - ogólne Staramy się i wspieramy
Odpowiedz

Staramy się i wspieramy

Oceń ten wątek:
  • Jaguś_7810 Autorytet
    Postów: 586 495

    Wysłany: 27 lutego 2016, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejo dziewczyny, mam do was pytanie, a mianowicie od 3 dni w sumie te dwa poprzednie to tak było bardzo bardzo mało, ale dziś będąc w toalecie zauważyłam bardzą dużą ilość śluzu brązowego razem z krwią... nie wiecie co to może oznaczać?:( przypomnę, że ten cykl mam raczej bezowulacyjny ( byłam w tym miesiącu dwa razy u ginekologa) i nie zapowiadało się, że będzie owulacja a tu takie plamienie... nie wiecie z czym może być to związane?

    hchyyx8d1rhjy3jw.png

    13 c.s. szczęśliwy <3 !!
    Synuś czekamy na Ciebie :)
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 28 lutego 2016, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny!

    Jagus, trudno powiedziec- moze byc jakas sprawa hormonalna a moze zupelnie cos innego... A miewalas juz tak wczesniej? Mysle ze musisz to powiedziec dla ginekologa moze trzeba porobic jakies badania?? Co do owulacji, to moze ona jeszcze jest przed Toba?

    p19uskjoxacp4928.png
  • Jaguś_7810 Autorytet
    Postów: 586 495

    Wysłany: 28 lutego 2016, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie nigdy tak nie miałam, pierwszy raz się takie coś pojawiło :( ... Jutro idę do ginekologa, to muszę o tym koniecznie powiedzieć. Hm co do owulacji to chciałabym, aby się pojawiła ale nikłe szane, byłam we wtorek też u ginekologa i same małe pęcherzyki a żadnego dominującego brak :( chyba, że będzie później ...

    hchyyx8d1rhjy3jw.png

    13 c.s. szczęśliwy <3 !!
    Synuś czekamy na Ciebie :)
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 28 lutego 2016, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz od wtorku to juz zaraz tydzien bedzie wiec w takim czasie to juz napewno moglby podrosnac :) Badz dobrej mysli! A jesli jutro masz wizyte to bardzo dobrze, szybko bedziesz mogla wyjasnic sytuacje! Trzymam kciuki aby wszystko bylo dobrze!

    p19uskjoxacp4928.png
  • palma Autorytet
    Postów: 1203 925

    Wysłany: 28 lutego 2016, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    halooo mamuśki! <3

    słuchajcie bo mam dobry temat do podrzucenia :D otóż wyczytałam gdzies jakis czas temu że podobno po poronieniu najlepiej jest w ciągu roku zajść w kolejna ciąże. wiecie cos na ten temat?
    a i możecie mi cos doradzic na przeziębienie bo juz mnie męczy 5 dzień ;(

    aniołek 9tc (2015rok)
    aniołek 6tc (2018rok)
    f2w33e3k8s0hlqj8.png
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 28 lutego 2016, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tzn mi sie cos o uszy obilo, ale w sumie nigdy nie zwrocilam uwagi dlaczego..? Chodzi o względy psychiczne czy ogolnie jakies problemy moga sie pojawic?? ZIelona jestem... Jesli chodzi o mnie to ja zawsze opycham sie miodem, ewentualnie mlekiem z miodem lub herbata z miodem i cytryna :D Ale wiem tez ze mozna sobie zrobic jakis taki ciezki wywar z poszatkowanego imbiru, czosnku, miodu, cytryny, cynamonu (polecano mi ale jakos nigdy sie nie odwazylam :D) no i napewno powinnas sie wygrzac wiec wskakuj pod koldre, w koncu i tak jest niedziela :D

    p19uskjoxacp4928.png
  • palma Autorytet
    Postów: 1203 925

    Wysłany: 28 lutego 2016, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    właśnie nie chodziło o sprawy psychiczne, tylko o to że później moga być problemy z zajsciem, bo organizm był w ciazy była wielka burza w organizmie a tu nagle sie szubko skonczyło i ze to jakoś może wpływać na pozniejsze problemy...sama juz nie wiem


    co do przeziebiena to wlasnie pije mleko z miodem i caly czas biore leki, ale nic nie przechodzi. Jutro musze isc na uczelnie i nie wiem jak ja wytrzymam z takim samopoczuciem ;/

    aniołek 9tc (2015rok)
    aniołek 6tc (2018rok)
    f2w33e3k8s0hlqj8.png
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 28 lutego 2016, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie powinnaś o tym myslec! Poki co dopiero pierwszy miesiac za Toba, a ja wierze ze znow napewno szybko i szczesliwie Ci sie uda :) Musisz byc dobrej mysli <3 Jezeli bedziesz miala jakies watpliwosci co do swojego stanu zdrowia to napewno musisz szybko reagowac, ale poki co z tego co mowisz wszystko jest ok :)

    Ach jej... Troche Cie rozumiem, ja mialam jutro zaniesc poprawiona czesc pracy do swojej Pani promotor ale sie nie wyrobie :/ Mialam zawziecie pisac, sama narzucilam sobie termin (w sumie uznalam ze w 4 dni wszystko poprawie:P) ale akurat w tym czasie tak sie rozsypalam... To jakies zmulenia i bole glowy, to jakies malpowe dolegliwosci, dzisiaj to juz w ogole ledwo oddycham... No takze bede musiala przelozyc swoj wypad na uczelnie niestety;/

    p19uskjoxacp4928.png
  • silvia Przyjaciółka
    Postów: 99 71

    Wysłany: 29 lutego 2016, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry, Sorrki że Weekand mnie nie było Ale gości zwaliło do nas trochę i zgadnijcie jaki był temat przewodni (dramat)nic mnie tak nie dołuje jak imprezy i ciotki wpadające na kawkę i jak słyszę no wiesz ty to już stara jesteś pi co ci drugie dziecko ,wiesz zegar tyka lepiej się pośpiesz itp.Mam wtedy taki obraz jak z kreskówki jak pluto dostaje w twarz z patelni i pada- to ja to patelnia a ciotka to pluto

    Sówka35 lubi tę wiadomość

    Starania od marca 2014
    4 ciążę biochemiczne[*],1poronienie
    Niski progesteron,niedobór wit.d3
    09.05.2016 hsg+laparoskopie,histeroskopie
    10.07.20016 [ *]
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 29 lutego 2016, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh... nie dziwie Ci sie... Jezeli chodzi o mnie to czesto ten temat sie nie przewija ale jesli juz to tez mnie drazni... W ogole wydaje mi sie ze ludzie nie podejrzewaja nas o to ze staramy sie o dziecko... Wszyscy maja nas za takich lekkoduchow, zmieniajacych co rok miejsce zamieszkania, ze w sumie to tylko obchodzi nas jak dobrze zjesc, pojechac w gory (bo bardzo lubimy :) ), tylko kariera i edukacja, wszystko ale nie ustabilizowanie :) Nie wiem w sumie, moze sami kreujemy nieswiadomie taka wizje :P Mysle ze niektorzy przezyli by ciezki szok jakby sie dowiedzieli ze sie staramy.. :)

    Glowa do gory silvia, gadaniem ludzkim nie ma co sie przejmowac i tak kazdy mysli sobie co chce i tego nie zmienimy... :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 lutego 2016, 10:50

    silvia lubi tę wiadomość

    p19uskjoxacp4928.png
  • Ola_85 Autorytet
    Postów: 1182 954

    Wysłany: 29 lutego 2016, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem po badaniu Usg.Wszystko ok.Dzidzia rosnie.Jest serduszko 174/min,a dzidzia ma 17 mm Termin z usg mam na 7.10 a z okresu.8,10.Po krwiaku nie ma sladu,cech odklejania tez nie mam.Maz miał łzy w oczach jak o ty mu powiedziałam.

    anusia24, Szarlotka123 lubią tę wiadomość

    km5s8ribs34fnes6.png
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 29 lutego 2016, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oooo Olu super! Wiedzialam ze wszystko bedzie dobrze <3 I masz mi sie wiecej nie martwic ani nie denerwowac :) Noo i ciesze sie z reakcji meza :) Mysle ze teraz juz same wspaniale dni przed Wami! Bardzo sie ciesze :)

    p19uskjoxacp4928.png
  • silvia Przyjaciółka
    Postów: 99 71

    Wysłany: 29 lutego 2016, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola_85 wrote:
    Dziewczyny jestem po badaniu Usg.Wszystko ok.Dzidzia rosnie.Jest serduszko 174/min,a dzidzia ma 17 mm Termin z usg mam na 7.10 a z okresu.8,10.Po krwiaku nie ma sladu,cech odklejania tez nie mam.Maz miał łzy w oczach jak o ty mu powiedziałam.

    Ola to super odpoczywaj i ciesz się fasolką ❤
    A no i wysyłaj nam fluidy :-)

    Starania od marca 2014
    4 ciążę biochemiczne[*],1poronienie
    Niski progesteron,niedobór wit.d3
    09.05.2016 hsg+laparoskopie,histeroskopie
    10.07.20016 [ *]
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 1 marca 2016, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halo halo! Zyjecie? :)

    p19uskjoxacp4928.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2016, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Kochane :*
    Miałam okropne dni ostatnio, dużo kłótni z moim, zastanawiałam się co dalej z naszym związkiem, co ze mną, czy to dobry okres na dziecko itp.. Coś mnie ta @ podłamała.. A co u Ciebie Kochana?
    Ola, mówiłam, że będzie wszystko dobrze, tak się cieszę :*

  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 1 marca 2016, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szarlotka nie przejmuj sie, czasem tak jest... Tez czasem mamy gorsze dni,tez czasem takie mysli sie pojawiaja, ale zazwyczaj znikaja... :)Wiem tez ze czasem roznice swiatopogladowe daja w kosc...Ale jesli nic powaznego miedzy Wami sie nie stalo to napewno bedzie dobrze!

    Dzisiaj z rana przyszla do mnie malpa z taaaaaka moca! Oj chyba sie zdenerwowala ze tak jej nie chcialalam :) Caly dzien faszeruje sie prochami, ciezko w jakiejkolwiek pozycji wytrzymac;/ Do tego nadal poprawiam magisterke, a wieczorem mamy spotkanie ze znajomym (i jego zona) meza. Hmm niby towarzyskie ale ja zupelnie sobie tego nie wyobrazam. Oni sa o 15 lat od nas starsi wiec nie wiem jak to bedzie wygladalo:P Nie wiem jak sie nastawic, a jeszcze te bolesci... Wyjde na jakas spietą

    p19uskjoxacp4928.png
  • silvia Przyjaciółka
    Postów: 99 71

    Wysłany: 1 marca 2016, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusia24 wrote:
    Szarlotka nie przejmuj sie, czasem tak jest... Tez czasem mamy gorsze dni,tez czasem takie mysli sie pojawiaja, ale zazwyczaj znikaja... :)Wiem tez ze czasem roznice swiatopogladowe daja w kosc...Ale jesli nic powaznego miedzy Wami sie nie stalo to napewno bedzie dobrze!

    Dzisiaj z rana przyszla do mnie malpa z taaaaaka moca! Oj chyba sie zdenerwowala ze tak jej nie chcialalam :) Caly dzien faszeruje sie prochami, ciezko w jakiejkolwiek pozycji wytrzymac;/ Do tego nadal poprawiam magisterke, a wieczorem mamy spotkanie ze znajomym (i jego zona) meza. Hmm niby towarzyskie ale ja zupelnie sobie tego nie wyobrazam. Oni sa o 15 lat od nas starsi wiec nie wiem jak to bedzie wygladalo:P Nie wiem jak sie nastawic, a jeszcze te bolesci... Wyjde na jakas spietą

    Szarlotka nie przejmuj się,generalnie w każdym związku są jakieś zawirowania a w trakcie starania o dziecko także mężczyźni mają frustracje. Na pewno wszytko się ułoży porozmawiania szczerze.

    Anusia przykro mi ze jednak @ przyszła trzymam kciuki za następną owu i mam nadzieję że Ci się uda

    Starania od marca 2014
    4 ciążę biochemiczne[*],1poronienie
    Niski progesteron,niedobór wit.d3
    09.05.2016 hsg+laparoskopie,histeroskopie
    10.07.20016 [ *]
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 1 marca 2016, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje silvia! :) No tak, nowy cykl, nowa szansa :) Ale powiem Wam szczerze ze po tym cyklu jeszcze bardziej zwątpiłam... Teraz to juz sie nie dam nabrac ani na zadne objawy, ani na żadne wykresy ani na nic :P Tylko test ciazowy (zrobiony jak najpozniej:P) z dwoma kreskami mnie przekona :P

    Ines_Ban, Ola_85 lubią tę wiadomość

    p19uskjoxacp4928.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2016, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Już jest ok, przynajmniej na razie ;)
    Ania, Tyy? Spięta? Nie możliwe! :D Oj, współczuje boleści, u mnie ta @ jakoś bezbolesna była (w sumie trochę w jeden dzień reszta nic) a teraz mnie tylko strasznie prawy jajnik boli.. Magisterkę w końcu napiszesz, na spokojnie, bez nerwów ;)
    Też się zawsze bałam jak miałam spotkanie z kimś starszym, ze nie będzie czym gdać itp ale jakoś zawsze się tematy znalazły także bądź po prostu sobą a na pewno bdzie dobrze :* a cykl rozpoczęłyśmy razem i razem musimy zakończyć zieloną kropeczką :*

    silvia, dokładnie tyle, ze mój jest facetem, który ma częściej i dłużej pms ode mnie ;)
    przepraszam za pytanie ale wiadomo skąd te biochemiczne> były pod rząd?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 marca 2016, 15:38

  • silvia Przyjaciółka
    Postów: 99 71

    Wysłany: 1 marca 2016, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szarlotka niby z niskiego progesteronu przez to Endo cienkie i problem z zagzdzeniem i utrzymaniem ,wcześniej miałam też pcos
    Potem inne badania niby w normie, potem clo który na mnie zadziałał kosmicznie zero owulacji i cykl 46 dni
    Biochemiczne były mniej-więcej co 2gi miesiac

    Starania od marca 2014
    4 ciążę biochemiczne[*],1poronienie
    Niski progesteron,niedobór wit.d3
    09.05.2016 hsg+laparoskopie,histeroskopie
    10.07.20016 [ *]
‹‹ 444 445 446 447 448 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego