Forum Starając się - ogólne Starania o drugiego maluszka
Odpowiedz

Starania o drugiego maluszka

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 września 2016, 07:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam z rana z kawką z pracy ;)

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 26 września 2016, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzień doberek :) mi OF wyznaczył w końcu owu na wykresie, aczkolwiek nie mam pewności czy właściwie.... jednak starania zakończone, czekamy na efekty :D

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5971 1504

    Wysłany: 26 września 2016, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny ja po dluugim weekendzie pelnyn wrażeń :) przyjaciolka juz po ślubie wyjechali sobie do Francji pozazdrościć :P teraz odliczanie do mojego ślubu i do dni plodnych :P dopiero mi sie @ powoli kończy.

    Luccecita ja tez juz kawke parze :) jak u Ciebie juz chyba po @ ?
    Pianistka to teraz czekamy ba owoc tej ciężkiej pracy :P

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 września 2016, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistko
    mocno trzymam kciuki :*

    Adele, no u mnie już koniec @, nawet <3 już było

    ale przyznam szczerze, że mnie kryzys trochę dopadł i w tym miesiącu odpuszczam mierzenie tempki, robienie testów owu itp., zwłaszcza, że w czwartek wyjeżdzam z córą do siostry do Wawy i centralnie w dni płodne mnie nie bedzie :) wiec podziałamy przed wyjazdem i po powrocie,ale muszę psychicznie od tych staranek odpocząć...

    Adele
    a czemu dopiero teraz zdecydowaliście sie na ślub, jesli mozna zapytac? ;)

  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5971 1504

    Wysłany: 26 września 2016, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luccecita ja tez jeszcze nie mierzylam temp ale chyba zacznę. A co do ślubu ro głównym powodem były pieniadze...dlatego w końcu zdecydowaliśmy sie na skromne przyjęcie :) poza tym jakos dopiero w tym roku poczuliśmy ze to jest ten moment :)

    Luccecita lubi tę wiadomość

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 września 2016, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozumiem :)

    ja 7 cykli mierzyłam, robiłam testy owu, chodziłam na monitoringi, badania, łykałam tony suplementów i szczerze mówiąc mam dość,muszę odpocząć :)

  • Kasiula09 Autorytet
    Postów: 2497 1836

    Wysłany: 26 września 2016, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i ja z pracy zaraz robie kawke, dziś córkę zostawiłam w domu i jakoś tak mi było dziwnie i cicho jak jechałam do pracy.

    Pianistka to teraz możesz odliczać dni do testowania :) U mnie dopiero @ sie skończyła wiec kiedy to bedzie jak ja bede odliczac

    3jgx43r8irebp29g.png
    iv09ej28dcmqad95.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5971 1504

    Wysłany: 26 września 2016, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucecita moze to i lepiej wplynie na Ciebie jak odpoczniesz od tego wszystkiego :) u mnie w tym cyklu tez sa marne szanse. Zacznę miec ciśnienie od listopada hehe

    Kasiu a to tak samo jak u mnie i Luccecity :) koniec @ :)

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 września 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twój prawie-mąż :D jeszcze na tym kursie w tygodniu?

  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5971 1504

    Wysłany: 26 września 2016, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucceita moj prawie-maz bedzie na tym kursie do konca listopada ..juz 4 miesiace tam jestwraca tylko na sb co tydzien...jest zawodowym zolnierzem

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5971 1504

    Wysłany: 26 września 2016, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiec starania u nas sa kiepskie z tego wzgledu :( na slub dostanie tydzien wolnego wiec sie w koncu zobaczymy na dluzej :P

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 26 września 2016, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny, jak nie w tym cyklu to za miesiąc :* na każdego przyjdzie pora :)

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 26 września 2016, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie nadal oczekiwanie na @ (40dc). Jakoś nie chce się jej przyjść.
    Tadek zakatarzony i marudny, czyt zwiększona ilość kp. Roboty od cholery w firmie. Chodzę mega zmęczona.

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 26 września 2016, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakocona zdrowia dla Tadka!

    U mnie 6dpo czyli moge juz stwierdzic ze ta fl jest dłuższa juz dłuższa od poprzedniej która miała tylko 5 dni, bardzo mnie to cieszy :)

    Pianistka, She86 lubią tę wiadomość

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • She86 Autorytet
    Postów: 825 858

    Wysłany: 26 września 2016, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja własnie mam wynik proga z soboty czyli z 15dc, zrobiłam bo owu zaznaczylo owulację 8dc. I co ? 2,7! czyli faza owulacyjna a nie zadna lutealna, teraz pytanie kiedy ta owulacja, może dzisiaj? Mąz akurat dziś wyjechał na szkolenie do piątku, ale wczoraj było <3. Jutro przyjedzie na wieczór, specjalnie zrobi 250km.. no bo szkoda marnować cyklu ;) wiec jutro powtórzymy :D

    Natalia <3 27.03.2016
    3i49krhmwfp2unuq.png
    ckaiqqmzo2wel1fv.png

  • She86 Autorytet
    Postów: 825 858

    Wysłany: 26 września 2016, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rany jakby się w pracy dowiedzieli, że mąż nie wziął na jutro noclegu bo żona ma dni płodne, to by mieli ubaw :D

    Edit: wiadomo że nie przyjeżdza tylko po to, małą zobaczy, a mi też inaczej czas zleci, niż miałby przyjechać dopiero w piątek :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 września 2016, 18:35

    Alias lubi tę wiadomość

    Natalia <3 27.03.2016
    3i49krhmwfp2unuq.png
    ckaiqqmzo2wel1fv.png

  • Alias Przyjaciółka
    Postów: 102 53

    Wysłany: 26 września 2016, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    she86 hehe -myślę że taka informacja w pracy wywołałaby dużo śmiechu ;)

    mój mąż mi ostatnio po owocnej nocy powiedział " lubie te Twoje dni płodne"

    ja się w tym cyklu nie nastawiam na testowanie bo raczej to był cykl bezowulacyjny ( z racji poronienia) w przyszłym miesiącu mam urodziny i liczę że to będzie szczęsliwy cykl.

    zarejestrowałam się tez do innego lekarza i mam duży zapał do racy :D

    l22n8ribb5ndeqtb.png
    Synek 10.2012
    Aniolki D+B 24tc 10.2017 ciąża blizniacza jednojajowa jednokosmowkowa
  • Magdziunia12 Przyjaciółka
    Postów: 96 51

    Wysłany: 27 września 2016, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Nie było mnie parę dni. Duo roboty i nieszczęsny okres mnie wymęczył. Na dniach zaczynają mi się dni płodne więc będzie szaleństwo. Ja teraz mam ogromną ochotę na seks, już nawet nie z powodu starań ale coś mi się włączyła chetka. A jak u was? Komuś się udało?

    f2w3rjjgaua4gbje.png

    74di9vvjgrdnsmro.png
  • Malinka181216 Koleżanka
    Postów: 52 19

    Wysłany: 27 września 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie też zaniedlugo dni płodne. Już nie mogę się doczekać. Mąż lata z jednej pracy do drugiej mam nadzieję że znajdzie troszkę czasu tylko dla nas. Bo ostatnio praktycznie wcale się nie widujemy

  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5971 1504

    Wysłany: 27 września 2016, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny a u mnie dzis 6dc i juz widzę dni plodne ! Szybko bardzo

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
‹‹ 55 56 57 58 59 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego