Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
-
WIADOMOŚĆ
-
też wolałabym nie znać się na tymInk@ wrote:ja tez sie podpisuje pod tym.. jestem laikiem w tych tematach, ale serduchem jak najbardziej z Wami
:*
poznałam się bo mnie zmuszono
według OM

Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
cykle 28 - dniowe; 14 cs -
Zapytałam, bo gdzieś wciskali na necie ,ze beta musi być powyżej 1000 żeby test ją wykazał. Ze normy laboratoryjne nijak mają się do norm bety wykrywanej na domowym teście, dlatego pytam bo myślałam, ze ewentualnie po test jutro mogę jeszcze skoczyć, ale może to nie mieć sensu jeśli będzie niska beta. Dawno temu robiłam te domowe.Effy wrote:No właśnie pierwszy test był 25 dc cyklu a plamienia ciążowe zaczęły mi sie 23 dc cyklu podejrzewam ze to było dwa dni po zagnieżdżeniu ktore mogło wystąpić 21 dc czyli 7 dni po owulacji. Jakbym zrobiła 23 dc cyklu to by mi na pewno wyszedł bo 25 dc cyklu kreska testowa byla bardzo ciemna i to byla właśnie beta 101 mIU/ml - mocz popołudniowy po wypiciu szklanki wody bo sikać mi sie w ogole nie chciało a wyszłam na przerwę w pracy
według OM

.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 17:45
Tasza, Zuza33, Martka10, Ink@, Bluebell1984 lubią tę wiadomość
-
przekonałaś mnie. Masz rację - domowy jedynie mnie podłamie i na betę pojadę we łzach.A muszę je oszczędzać na popołudnie 5.12. W grudniu będę głośniej i dłużej smarkać bo to grudzień.Nic - ustawię rolkę papieru toaletowego przed logowanie się.Bluebell1984 wrote:Tasza, nie rób sikańca. Jak wyjdzie 1 kreska to będziesz zastanawiać się i drążyć - nie dokładaj sobie więcej zmartwień
do poniedziałku już niedaleko, poczekamy z Tobą 
Bluebell1984 lubi tę wiadomość
według OM

nick nieaktualny
-
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 17:45
Tasza, Martka10 lubią tę wiadomość
-