Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
-
WIADOMOŚĆ
-
Ink@ wrote:ja tez sie podpisuje pod tym.. jestem laikiem w tych tematach, ale serduchem jak najbardziej z Wami
:*
poznałam się bo mnie zmuszono
według OM
Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
cykle 28 - dniowe; 14 cs -
Effy wrote:No właśnie pierwszy test był 25 dc cyklu a plamienia ciążowe zaczęły mi sie 23 dc cyklu podejrzewam ze to było dwa dni po zagnieżdżeniu ktore mogło wystąpić 21 dc czyli 7 dni po owulacji. Jakbym zrobiła 23 dc cyklu to by mi na pewno wyszedł bo 25 dc cyklu kreska testowa byla bardzo ciemna i to byla właśnie beta 101 mIU/ml - mocz popołudniowy po wypiciu szklanki wody bo sikać mi sie w ogole nie chciało a wyszłam na przerwę w pracywedług OM
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 17:45
Tasza, Zuza33, Martka10, Ink@, Bluebell1984 lubią tę wiadomość
-
Bluebell1984 wrote:Tasza, nie rób sikańca. Jak wyjdzie 1 kreska to będziesz zastanawiać się i drążyć - nie dokładaj sobie więcej zmartwień
do poniedziałku już niedaleko, poczekamy z Tobą
Bluebell1984 lubi tę wiadomość
według OM
nick nieaktualny
-
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 17:45
Tasza, Martka10 lubią tę wiadomość
-
Kuchcinka wrote:Czemu nie chce widziec negatywnego wyniku i wole @? Bo łatwiej jest czekać na @ z nutka nadziei choćby takiej najgłębiej skrywanej niż wiedząc ze nie ma najmniejszych szans na powodzenie. Tyle razy juz testowałam i wyniki byly negatywne, tyle razy przeżywałam zawód i to bardzo boli. @ przyjdzie tak czy inaczej wiec wole przezywać to raz niż na raty , najpierw negatywny test i niedowierzanie a potem @ i kolejny smutek.
Jeśli @ nie przyjdzie w terminie to bedzie praktycznie gwarancja tego ze cos sie dzieje, bo owu mam potwierdzona monitoringiem i wiem ile trwa moja faza lutealna od wielu wielu miesięcy.