Forum Starając się - ogólne Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
Odpowiedz

Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają

Oceń ten wątek:
  • czarnulka24 Autorytet
    Postów: 5609 2727

    Wysłany: 10 października 2017, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/8f4e551024c6.jpg
    Emidomi superowo - bardzo a to bardzo Ci gratuluje

    emidomi lubi tę wiadomość

    27.08.17 22.00 i 22.01 - moje 2 największe skarby
    07.06.2019 synek
    3 aniołki w niebie [ <3 13tc,<3 10tc,<3 10tc] Cb


    BARDZO SKUTECZNA MODLITWA W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH - Modlitwa do Św. Rity
  • margaret87 Znajoma
    Postów: 30 5

    Wysłany: 10 października 2017, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny:) jestem świeżakiem (od 3 lat myslimy o powiekszeniu rodziny, jednak wyniki tarczycowe nie pozwalaly na starania, teraz jestem po wycieciu tarczycy) w dziedzinie planowania ciąży i dlatego chciałabym Was podpytać o naturalne sposoby zwiększania swoich szans. Słyszałam o wiesiołku do dnia owulacji i też o jakimś żelu pomagajacym plemnikom dotrzec na miejsce tylko oczywiscie nazwy sobie nie zapisalam i nie pamiętam:/ moglybyscie coś podpowiedzieć?:) byłabym bardzo wdzieczna:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 października 2017, 11:17

    Ktosialinka lubi tę wiadomość

    margaret87
  • Ktosialinka Przyjaciółka
    Postów: 151 42

    Wysłany: 10 października 2017, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    margaret87 wrote:
    Cześć dziewczyny:) jestem świeżakiem (od 3 lat myslimy o powiekszeniu rodziny, jednak wyniki tarczycowe nie pozwalaly na starania, teraz jestem po wycieciu tarczycy) w dziedzinie planowania ciąży i dlatego chciałabym Was podpytać o naturalne sposoby zwiększania swoich szans. Słyszałam o wiesiołku do dnia owulacji i też o jakimś żelu pomagajacym plemnikom dotrzec na miejsce tylko oczywiscie nazwy sobie nie zapisalam i nie pamiętam:/ moglybyscie coś podpowiedzieć?:) byłabym bardzo wdzieczna:)
    Conceive plus żel o ile dobrze pamiętam

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 października 2017, 11:44

    Ktosialinka
  • Majaaa Autorytet
    Postów: 794 569

    Wysłany: 10 października 2017, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, ja z szybkim pytaniem. Jak myślicie kiedy najwcześniej zrobić betę?

    Naturalny Cud - 2015 rok ❤

    Starania o rodzeństwo
    Słabe nasienie
    AMH 1,24

    W planach in vitro - lipiec/sierpień 2021

    Każdy dzień przybliża nas do spełnienia marzenia.
  • Kasia 25 Autorytet
    Postów: 1052 275

    Wysłany: 10 października 2017, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja robiłam 13 dni po iui i była coś koło 23

    marzec 2017 iui udana
    10.07.17 aniołek Kornel [*] 17tc
    luty 2018- II iui ?
    Gonal f 900
    Pcos, insulinoopornosc, zaburzenia miesiaczkowania.
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 10 października 2017, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja robilam 12 dpo i bylo 28,07

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 października 2017, 13:48

    Ktosialinka lubi tę wiadomość

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1497 615

    Wysłany: 13 października 2017, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    Ja robilam 12 dpo i bylo 28,07
    Emidomi jak tam sie czujesz? Wszystko ok?

    860i3e5edambhnvb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2017, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny jestem tu nowa u mnie wyglada to tak staraliśmy sie ponad rok i nic ktoregos dnia wykryli u mnie stan przedrakowy teraz jestem po amputacji szyjki macicy udalo sie wyciac wszystko wiec zaczynam starania od nowa dzis jest 6 dzien cyklu

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2017, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dlugo mnie nie bylo ale wracam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2017, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Jestem nowa.
    Mam 11letniego syna z poprzednim partnerem..
    Z mezem sie staramy jyz latami...on jest ok.
    Ja 2 miesiacevtemu zaczelam czytac i zrobilam prolaktyne na wlasna reke. Wynik prawie 1000
    Biore dostinex 0.5 raz w tyg.
    Od dzis Inofolic.
    Co warto brac na zbicie i generalnie na poprawe np sluzu?
    Jakie badania wykonac?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 października 2017, 15:47

  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 13 października 2017, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    Emidomi jak tam sie czujesz? Wszystko ok?

    Dzieki Paula :) dobrze sie czuje. W srode powtarzalam bete i urosla o 110 % czyli wszystko ok.
    Za dwa tyg mam wizyte u gina. Pierwsza i od razu serduszkowa

    Paula_30, Ktosialinka lubią tę wiadomość

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 13 października 2017, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana85 wrote:
    Hej. Jestem nowa.
    Mam 11letniego syna z poprzednim partnerem..
    Z mezem sie staramy jyz latami...on jest ok.
    Ja 2 miesiacevtemu zaczelam czytac i zrobilam prolaktyne na wlasna reke. Wynik prawie 1000
    Biore dostinex 0.5 raz w tyg.
    Od dzis Inofolic.
    Co warto brac na zbicie i generalnie na poprawe np sluzu?
    Jakie badania wykonac?

    Nqjwazniejsze zebys zbila prolaktyne bo za duzy poziom blokuje owulacje.
    Jak u Ciebie z tarczyca?
    Mowisz ze maz ok - robil badanie nasienia? Warto podsunac mu wit np. FERTILMAN
    Sprawdzalas droznosc jajowodow? Czesto sa one przyczyna niepowodzen. Ja przez to wszystko przeszlam i bylo warto
    :):)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 października 2017, 22:22

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1497 615

    Wysłany: 14 października 2017, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    Dzieki Paula :) dobrze sie czuje. W srode powtarzalam bete i urosla o 110 % czyli wszystko ok.
    Za dwa tyg mam wizyte u gina. Pierwsza i od razu serduszkowa
    Widze,ze dosc spokojnie do tego pochodzisz:) to dobrze;) a widze,ze masz problemy z tarczyca to moze mi podpowiesz co powinnam zrobic- tsh mam w miare.tj.2,2, wiec innych badan nie chca mi robic. Udalo mi sie jeszcze poprosic o usg tarczycy I.tam mam niewielka torbiel do obserwacji,tarczyca troche mniejsza ale mowia ze ok I nic wiecej z tym nie chca robic. A ja mam tradzik na brodzie,policzkach I klatce piersiowej,wypadaja mi mega wlosy I ciezko mi sie oddycha,myslisz zeby isc prywatnie do endokrynologa?alw prolaktyna I prog byly ok wiec nie wiem co jeszcze:/

    860i3e5edambhnvb.png
  • Ktosialinka Przyjaciółka
    Postów: 151 42

    Wysłany: 14 października 2017, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    Dzieki Paula :) dobrze sie czuje. W srode powtarzalam bete i urosla o 110 % czyli wszystko ok.
    Za dwa tyg mam wizyte u gina. Pierwsza i od razu serduszkowa
    Cieszę się, że u Ciebie ok Kochana. Cieszę się Twoim szczęściem. Ja to chyba się jednak poddam, wszystkie moje starania w każdym temacie kończą się na niczym :( najwidoczniej nie jest mi szczęście w życiu pisane :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 października 2017, 22:13

    Ktosialinka
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2017, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosialinka wrote:
    Cieszę się, że u Ciebie ok Kochana. Cieszę się Twoim szczęściem. Ja to chyba się jednak poddam, wszystkie moje starania w każdym temacie kończą się na niczym :( najwidoczniej nie jest mi szczęście w życiu pisane :(

    Witaj w klubie...

  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 15 października 2017, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosialinka wrote:
    Cieszę się, że u Ciebie ok Kochana. Cieszę się Twoim szczęściem. Ja to chyba się jednak poddam, wszystkie moje starania w każdym temacie kończą się na niczym :( najwidoczniej nie jest mi szczęście w życiu pisane :(

    Wiem,ze jest ciężko kochana. Ja na forum jestem 14 miesięcy. Przez ten czas prawie wszystkie dziweczyny które poznałam zdążyły zajsć w ciąże. Większość już urodziła. Cieszyłam się każdą ciąża która pojawiała się na forum ale miałam też taki lekki żal ,ze to dalej nie ja ....Trzeba mieć nadzieję dziewczyny. W końcu kazda z nas zostanie mamą.
    Boże co ja nie robiłam....temperatury,wykresy, witaminy. Wszelkie badania jakie mogłam zrobić ja i mąz. Nic nie wychodziło...
    Po moim przypadku widać ,ze jednak opłacało się czekac. Nawet jesli trwa to tak długo...

    Ktosialinka, Paula_30, Kasia 25 lubią tę wiadomość

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 15 października 2017, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    Widze,ze dosc spokojnie do tego pochodzisz:) to dobrze;) a widze,ze masz problemy z tarczyca to moze mi podpowiesz co powinnam zrobic- tsh mam w miare.tj.2,2, wiec innych badan nie chca mi robic. Udalo mi sie jeszcze poprosic o usg tarczycy I.tam mam niewielka torbiel do obserwacji,tarczyca troche mniejsza ale mowia ze ok I nic wiecej z tym nie chca robic. A ja mam tradzik na brodzie,policzkach I klatce piersiowej,wypadaja mi mega wlosy I ciezko mi sie oddycha,myslisz zeby isc prywatnie do endokrynologa?alw prolaktyna I prog byly ok wiec nie wiem co jeszcze:/


    Ja bym poszła. Zrób jeszcze ft3 , ft4, antyTPO i antyTG. Bedzie wyrażny obraz tego co sie dzieje z tarczycą. Mój gin zawsze twierdził,że TSH musi być na poziomie max 1,6.

    Co do tradziku to ja przy niedoczynności miałam straszny na brodzie. Zresztą dalej co chwile mi cos wyskakuje.

    Możesz jeszcze zbadać sie w kierunku inlulinooporności, sprawdzić poziom lh do fsh.

    Prolaktyna - ja szybko zbiłam bo, w ciągu 2 miesiecy. Brałam chyba najgorszy z leków Bromergon. Okropne skutki uboczne. Ale działał.

    Masz owulację? Potwierdzałas monitoringiem u lekarza?

    Aha, ja jeszcze piłam Inofem na uregulowanie cyklu. Co prawda nie miałam problemu z regularnością ale owulacja u mnie rzadko wystepowała. Inofem można też zastapić Ovarinem.


    Co twój ginekolog mówi ?

    Paula_30 lubi tę wiadomość

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Ktosialinka Przyjaciółka
    Postów: 151 42

    Wysłany: 15 października 2017, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    Wiem,ze jest ciężko kochana. Ja na forum jestem 14 miesięcy. Przez ten czas prawie wszystkie dziweczyny które poznałam zdążyły zajsć w ciąże. Większość już urodziła. Cieszyłam się każdą ciąża która pojawiała się na forum ale miałam też taki lekki żal ,ze to dalej nie ja ....Trzeba mieć nadzieję dziewczyny. W końcu kazda z nas zostanie mamą.
    Boże co ja nie robiłam....temperatury,wykresy, witaminy. Wszelkie badania jakie mogłam zrobić ja i mąz. Nic nie wychodziło...
    Po moim przypadku widać ,ze jednak opłacało się czekac. Nawet jesli trwa to tak długo...
    Mam nadzieje,że u mnie się poukłada i będę mogła znów podjąć starania. Ciężka u mnie sytuacja i to bardzo.

    Ktosialinka
  • palusia171 Ekspertka
    Postów: 169 112

    Wysłany: 16 października 2017, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 marca 2018, 08:52

  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 17 października 2017, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palusia171 wrote:
    Witajcie !

    Doczytałam emidomi, że udało się ! Gratulację kochana :* Trafiasz na forum czerwcowe 2018 na fioletowej ? :* Na kiedy wychodzi Ci termin??

    Powodzenia dziewczyny! Zbadajcie się na 1001 sposobów i czekajcie na rezultaty. ;**

    Paulusia z terminu OM wchodzi mi na 20 czerwca. Zobaczymy co lekarz powie - wizyte mam 03.11.2017

    Paula_30 lubi tę wiadomość

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
‹‹ 4156 4157 4158 4159 4160
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego