X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania o trzeciego/czwartego malucha
Odpowiedz

Starania o trzeciego/czwartego malucha

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2018, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zabka wlasnie wstalam z drzemk bo padlam jak kawka przez te emocje i maz rozmawial ze szpitalem bo dzwonili po konsultacji z ordynatorem i ordynator dzwonil do szpitala klinicznego i moga mi tam zrobic cc 13 Kwietnia. Maz powiedzial ze poczekamy do 5 Kwietnia na USG i w tedy podejmiemy decyzje. Zakolowana jestem ale jezeli lekarz 5 kwietnia powie ze mozemy poczekac do 24 az ordynator wroci to chyba sie przemecze. Tutaj znam szpital. Znam wszystkie pielegniarki. Lekarzy. Tu mialam poprzednie porody i wolalabym tu gdzie znam a w innym szpitalu nie wiem czy czulabym sie bezpiecznie :/

    Nic postaram sie nie denerwowac i poczekac ten tydzien.

    Zabko dziekuje za slowa wsparcia :*

    Aneczka o caloksztalt chodzi.

    No to spora juz Twoja corcia :) i nie wiem jakim cudem tamten lekarz widzial tam siusiaka ha ha

    Poki co trzeba zajac sie swietami i ustalic liste dan wielkanocnych :) jutro bedzie lepszy dzien!

    Zdrowka dziewczyny dla Waszych dzieciaczkow. Niech ta Wiosna pelna slonca juz przychodzi to i choroby sie skoncza.

    U nas dzisiaj piekne slonce bylo jak wracalismy az rozpieta kurtke i podziwialam piekne zielone paki na drzewach :)

    żabka04, Pysia89 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2018, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podwójna w takim razie czekam z wami na usg i dobre wieści.
    Bardzo bym chciała żebyście doczekały na waszego ordynatora.
    Ale dobrze wiemy że będzie co ma być.
    A on poważnie się rozchorowal?
    Cos ci wiadomo?