Forum Starając się - ogólne Starania po hsiteroskopie 2019
Odpowiedz

Starania po hsiteroskopie 2019

Oceń ten wątek:
  • Lena986 Autorytet
    Postów: 431 157

    Wysłany: 15 lipca 2019, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pani Ciasio, jest nad twoim postem, jesli macie jeszcze pytania to śmiało, ale serio dziewczyny, nie ma się czego bac :) powodzenia!
    Dodam jeszcze ze Nikodemka z lipcowek zaszla od razu po zabiegu więc daje nadzieje, zywy przykład z 2019 roku, wcześniej czytalam wątki ok 2007

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lipca 2019, 15:59

    Pani Ciasio lubi tę wiadomość

  • Kaś28 Autorytet
    Postów: 1388 546

    Wysłany: 15 lipca 2019, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam zabieg w maju. Gin mnie skierował do Brudzowic ( Śląsk). Na skierowaniu polip 1 cm a po histero okazało się, że miał 2cm. Polipa miałam w jamie macicy co lekarz skwitowal slowami - nie było szans na ciążę. Zabieg trwał 10-15 minut w narkozie. Po zabiegu brzuch bolał jak na okres przez czas jakiś 30 minut. Ze staraniami mieliśmy poczekać do pierwszej miesiaczki .

    Anuśla, Pani Ciasio lubią tę wiadomość

    -starania o pierwsze dziecko od 01.2018
    - 05. 2019 usunięty polip trzonu macicy 2 cm
    -03.2020 wizyta w klinice, wszystkie badania ok, drożności ok
    -10.2020 wyniki męża nie są idealne ale lekarz twierdzi, że dobre
    - 12.2020 laparoskopia, usunięta torbiel endometrialna , amh spadło do 0.896
    -01.2020 start in-vitro ?
  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2826 1178

    Wysłany: 15 lipca 2019, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pani Ciasio wrote:
    MisiaMonisia bardzo mi przykro z powodu pierwszego aniołka :( Mimo wszystko Twoja historia daje nadzieję, że po trzech latach w końcu doczekam się "nieznikających" dwóch kreseczek. Też się trochę stresuję zabiegiem, ale fakt, że będzie w znieczuleniu ogólnym bardzo mnie uspakaja. Jeśli okres pojawi się terminowo, to zabieg również powinnam mieć koło 25 :)


    Lena dziękuję Ci bardzo za szczegółowy opis, czekam na ciąg dalszy :*
    Doczekasz :)
    Lekarz określił Ci w jakim dniu cyklu masz mieć zrobiona histeroskopie?

    Pani Ciasio lubi tę wiadomość

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤
    Moja Kochana Molly 🐕
    - 17.03.2021r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    Starania od : luty 2019 r.
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4631 2499

    Wysłany: 15 lipca 2019, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Rozumiem. Ja tez jestem z Wroclawia 😉 ale obecnie mieszkamy w Niemczech i to tutaj bede miala robiony zabieg.. ja tez mialam bakterie przez to gdy wyleczylam antybiotykami i kilka miesiecy niepowodzen skierowali mnie odrazu na laparoskopie sprawdzic droznosc i ewentualne przyczyny,mialam mozliwosc zrobienia HSG ale musialabym placic i ginekolog powiedzial ze to nie jest zbyt wiarygodne badanie pozniej tak czy siak jakby sie nie udawalo musialabym isc na zabieg. Jasne ze tak, jest taka mozliwosc sama na to liczylam lecz niestety.. 😁 nie dopiero jutro rano mam 😱
    To powodzenia! Daj znać. Racja, hsg to fifty-fifty. Tylko z tą drożnościa jest tak, że często po prostu nie da sie tych jajowodow udroznic i trzeba tak czy siak ivf robić. Ale laparo na pewno pod katem endometriozy warto zrobić bo 1 i 2 stopien tylko na laparo można zauważyć. Dziewczyny a pobieraja wam na histero wycinek endometrium? Bo to też jest ważne żeby sprawdzić czy bakterii nie ma.

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • Lena986 Autorytet
    Postów: 431 157

    Wysłany: 15 lipca 2019, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, ja mialam pobierane wycinki do badań, zabieg byl w 6 dc cyklu. Powinien być między @ a ovu

  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2826 1178

    Wysłany: 15 lipca 2019, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena986 wrote:
    Tak, ja mialam pobierane wycinki do badań, zabieg byl w 6 dc cyklu. Powinien być między @ a ovu
    No właśnie. Lekarz mówił mi ze najlepiej po miesiączce. ..ale ja nie byłam w stanie wyliczyć kiedy ona będzie bo mam nieregularne cykle.
    Teraz jestem w trakcie @ i okazuje się ze zabieg wypadnie mi w sama owulacje.
    I co ja mam teraz zrobić? :/

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤
    Moja Kochana Molly 🐕
    - 17.03.2021r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    Starania od : luty 2019 r.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 15 lipca 2019, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla wrote:
    To powodzenia! Daj znać. Racja, hsg to fifty-fifty. Tylko z tą drożnościa jest tak, że często po prostu nie da sie tych jajowodow udroznic i trzeba tak czy siak ivf robić. Ale laparo na pewno pod katem endometriozy warto zrobić bo 1 i 2 stopien tylko na laparo można zauważyć. Dziewczyny a pobieraja wam na histero wycinek endometrium? Bo to też jest ważne żeby sprawdzić czy bakterii nie ma.

    Ok dam znac jak bylo 😁 chcialabym wlasnie zeby mi wykryli przyczyne ale by odrazu ja usuneli.. mi tez wlasnie powiedzieli ze beda pobierac wycinek.

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 15 lipca 2019, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MisiaMonisia wrote:
    No właśnie. Lekarz mówił mi ze najlepiej po miesiączce. ..ale ja nie byłam w stanie wyliczyć kiedy ona będzie bo mam nieregularne cykle.
    Teraz jestem w trakcie @ i okazuje się ze zabieg wypadnie mi w sama owulacje.
    I co ja mam teraz zrobić? :/

    Ja tez mam nieregularne i tez wypada w dni plodne.Ciezko mi okreslic czy w owulacje czy nie ale chyba to nic nie szkodzi.Akurat jak bylam w szpitalu na rozmowie i ustalalismy termin yo @ jeszcze nie bylo,zrobilismy na oko zakladajac ze spozni sie kilka dni i dwa dni pozniej dostalam. Wazne by nie po owulacji, i nie bylo prawdopodobienstwa ciazy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lipca 2019, 17:57

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2826 1178

    Wysłany: 15 lipca 2019, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Ja tez mam nieregularne i tez wypada w dni plodne.Ciezko mi okreslic czy w owulacje czy nie ale chyba to nic nie szkodzi.Akurat jak bylam w szpitalu na rozmowie i ustalalismy termin yo @ jeszcze nie bylo,zrobilismy na oko zakladajac ze spozni sie kilka dni i dwa dni pozniej dostalam. Wazne by nie po owulacji, i nie bylo prawdopodobienstwa ciazy.
    Po owulacji nie będę i w ciąży nie jestem.
    Hmmm mam nadzieje ze zrobią mi zabieg .
    Spróbuję zadzwonić do szpitala


    Edit: Dzwonilam. Zrobią zabieg :) nie ma przeciwwskazań

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lipca 2019, 18:12

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤
    Moja Kochana Molly 🐕
    - 17.03.2021r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    Starania od : luty 2019 r.
  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 15 lipca 2019, 18:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MisiaMonisia wrote:
    Doczekasz :)
    Lekarz określił Ci w jakim dniu cyklu masz mieć zrobiona histeroskopie?

    Przed owulacja a po okresie, jak już nie będzie nawet plamienia.
    Martwię się, że nie dostanę @ w środę :/ Miałam większe plamienie w sobote, a teraz cisza, ledwo ślad na papierze, jak nie ja :/ To jest strasznie wkurzające, że wiadomo że nic nie ma, a i tak trzeba czekac :/
    Mam w tym cyklu od kilku dni ból jak na @- nie zdarzało mi się to wcześniej. Myślicie, że to ten polip? Że macica "pracuje" bo chce dziada wywalić?

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie ;*
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 15 lipca 2019, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pani Ciasio wrote:
    Przed owulacja a po okresie, jak już nie będzie nawet plamienia.
    Martwię się, że nie dostanę @ w środę :/ Miałam większe plamienie w sobote, a teraz cisza, ledwo ślad na papierze, jak nie ja :/ To jest strasznie wkurzające, że wiadomo że nic nie ma, a i tak trzeba czekac :/
    Mam w tym cyklu od kilku dni ból jak na @- nie zdarzało mi się to wcześniej. Myślicie, że to ten polip? Że macica "pracuje" bo chce dziada wywalić?


    Nie stresuj sie i nie zamartwiaj za bardzo. Bo stres tez moze wplynac na @ ze sie spozni. Wiem ze latwo sie mowi 😕 ale sproboj,bo szkoda by bylo znow przesuwac.

    Pani Ciasio lubi tę wiadomość

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • Lena986 Autorytet
    Postów: 431 157

    Wysłany: 15 lipca 2019, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pani Ciasio wrote:
    Przed owulacja a po okresie, jak już nie będzie nawet plamienia.
    Martwię się, że nie dostanę @ w środę :/ Miałam większe plamienie w sobote, a teraz cisza, ledwo ślad na papierze, jak nie ja :/ To jest strasznie wkurzające, że wiadomo że nic nie ma, a i tak trzeba czekac :/
    Mam w tym cyklu od kilku dni ból jak na @- nie zdarzało mi się to wcześniej. Myślicie, że to ten polip? Że macica "pracuje" bo chce dziada wywalić?
    Taka sama sytuację mialam. U mnie tez tak macica sie kurczyla, praktycznie od 7dpo. Czasem to było tak mocne ze chcialam juz siegac po nospe. Pamietam jak sie cieszylam ze to moze zagniezdzenie, eh...
    Przed 1 @ po zabiegu skurczy nie było, ciekawe co będzie przed 2.
    Ja mialam ostatni dzień okresu w dniu zabiegu, lekarz powiedzial ze nie jest to problemem, tez czekałam jak głupia a w dodatku okres spóźnił sie 5 dni pierwszy raz

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lipca 2019, 19:16

  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 15 lipca 2019, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To chyba faktycznie przez stres takie opóźnienie u Ciebie, Lena. Luksierre ma rację, że może on opóźniać przyjście @. Zresztą w drugą stronę też, różnie w końcu bywa. Ja ogólnie mam nerwowy okres teraz, bo miałam bardzo ciężkie egzaminy, a jutro jadę z ukochanym pieskiem na zabieg i się mega stresuje :(

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie ;*
  • Lena986 Autorytet
    Postów: 431 157

    Wysłany: 15 lipca 2019, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ledwo zdazylam z ta @ przed zabiegiem bo tez bym byla w plecy miesiac

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 lipca 2019, 17:12

  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 15 lipca 2019, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w tym miesiącu nie biorę ani Duphastonu, ani heparyny.
    Jedynie Glucophage + Bromergon (+ acard, bo stoi przy łóżku :D ). Odpuściłam ten cykl kompletnie i szczerze mówiąc po raz pierwszy czułam się odprężona, seks nie był na akord, a śluzu było tyle, że mogłabym pakować w słoiki i wysyłać :P

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie ;*
  • Angela Autorytet
    Postów: 619 248

    Wysłany: 16 lipca 2019, 00:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Ja również do Was dołączę. Histeroskopie miałam w zeszlą środę.
    Fajnie, że powstał taki wątek bo pomoże nowym dziewczynom. Niedawno sama podobnego szukałam żeby poczytać historie innych ale były same stare, nic na czasie 😃

    Pani Ciasio lubi tę wiadomość

    27l
    02.2019 Sono Hsg - jajowody drożne
    O2.2019 IUI nieudana
    07.2019 Histeroskopia-usuniecie polipa endometrialnego
    06.08.19 2IUI
    09.2019 3IUI
    Macica dwurożna lub lukowata?
    AMH -0.92

    Mała ilość plemnikow i morfologia 1%
  • Lena986 Autorytet
    Postów: 431 157

    Wysłany: 16 lipca 2019, 06:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podawajcie daty która kiedy sprawdza efekty naszych bojow 😎

  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 16 lipca 2019, 07:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena986 wrote:
    Podawajcie daty która kiedy sprawdza efekty naszych bojow 😎

    Lena, ja będę wiedziała dopiero po zabiegu czy mogę się starać w tym samym cyklu :/

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie ;*
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5515 8419

    Wysłany: 16 lipca 2019, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No dobra dziewczyny :) Mozecie dopisac mnie w pierwszym poscie jako przyklad zwyciestwa po histeroskopii :D Opisze Wam moj przypadek.

    W kwietniu mialam robione hsg, liczylam, ze dzieki niemu uda sie zajsc, ale niestety nadal co miesiac przezywalam negatywny wynik bety. Wybralam sie do lekarza, ktory uklada konkretny plan dzialania i w moim przypadku nastepnym krokiem byla wlasnie histeroskopia. Umowilam sie z nim na telefon w 1 dniu najblizszego cyklu. Zadzwonilam, lekarz wyznaczyl mi na badanie 12dc (owulacje mam w 17 dc). W wielu miejscach przeczytacie, ze histeroskopie powinno wykonywac sie od razu po miesiaczce, ale w niektorych klinikach, robi sie histeroskopie tuz przed transferem zarodka, zeby „poruszyc” endometrium i ulatwic mu zagniezdzenie, wiec ma to sens.
    Juz na wizycie lekarz uprzedzil mnie, ze nie widzi potrzeby stosowania znieczulenia ogolnego przy histeroskopii, bo bol jest zdecydowanie mniejszy niz przy hsg, ktore mialam wykonywane jedynie po srodku przeciwbolowym. Mial racje. Przyjeto mnie na oddzial, dali czopek przeciwbolowy i „glupiego jasia”. Z samego zabiegu niewiele pamietam, slyszalam wszystko jak przez mgle. W trakcie badania okazalo sie, ze mam malego polipa, znajdujacego sie przy „wejsciu” do jamy macicy. Lekarz od razu stwierdzil, ze moze blokowac doplyw plemnikow i trzeba go usunac. Jedyny moment bolu byl wlasnie przy usuwaniu polipa, ale byl do zniesienia. HSG przeszlam o wiele gorzej.
    Po badaniu pielegniarka zaprowadzila mnie na sale, mialam pozwolenie, zeby po 2h wyjsc do domu. Nie czulam zadnego bolu, przez kilka dni mialam jedynie brazowe plamienia.
    No i najwazniejsze! Lekarz kazal mi sie starac w tym samym cyklu, w ktorym byl zabieg. Radzil korzystac z „magicznej mocy histeroskopii”. Tak tez zrobilam.
    To byl moment w moich staraniach, kiedy przestalam wierzyc, ze sie uda, a dwa tygodnie po histeroskopii ujrzalam na tescie dwie kreski :)
    Byc moze pomoglo kombo w postaci hsg + histero, moze samo usuniecie polipa... Najwazniejsze, ze bylo warto! :) Uwazam, ze to absolutnie obowiazkowe badanie w leczeniu nieplodnosci.
    Aaa... mojego polipa nie bylo widac na zadnym usg, a mialam ich naprawde mnostwo i bardzo dobrej jakosci, bo kosultowalam z wieloma specjalistami mojego miesniaka. W opisie hsg mam napisane, ze macica jest czysta o niezmienionym ksztalcie. Tam tez nie bylo widac polipa.
    Co do objawow, to wydaje mi sie, ze byly to brazowe plamienia przed okresem. Zaczynaly sie od 3-5 dni przed miesiaczka, z kazdym dniem sie nasilaly. Mialam je od roku, dlatego przypuszczam, ze polip towarzyszyl mi od samego poczatku staran.
    Jesli macie jakies pytania, to chetnie odpowiem :)

    kłot, Pani Ciasio lubią tę wiadomość

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Staram się o drugie szczęście 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • kłot Autorytet
    Postów: 803 923

    Wysłany: 16 lipca 2019, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, dołączam do wątku, co prawda ja nie miałam robione histero ale mam skierowanie na badanie hiateroskopia mini diagnostyczna na listopad, bo gin podejrzewa zrosty. Mam plamienia zawsze przed okresem, czasami trwają 7 dni A teraz 3 dni i dalej nie rozkrecila się @ :/ A muszę zrobić badania w 2-3 dc i nie wiem sama już kiedy to będzie ten 2-3 dc. Czy któraś miała takie badanie ?
    Hsg było dla mnie bardzo bolesne, mdlalam z bólu, ale wyszło że niby wszystko czyste i drożne. Podobno właśnie przy hsg nie widać wszystkiego dlatego ta histeroskopia...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lipca 2019, 08:22

    cb7w9jcgx8lte4p1.png
    29l.
    Wyniki męża- ok
    HSG- jajowody drożne
    Histeroskopia - usunięte zrosty przy szyjce macicy. Najprawdopodobniej czynnik maciczny
    Po ponad 2 latach starań
    16.01 BetaHCG - 195,10 <3
    20.01 Beta 896,40 <3 <3
    24.01 Beta 2646 <3 <3 <3
    Czekamy na synka 💙 termin 30.09.20r.
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego