X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania po hsiteroskopie 2019
Odpowiedz

Starania po hsiteroskopie 2019

Oceń ten wątek:
  • Lena986 Autorytet
    Postów: 431 157

    Wysłany: 16 lipca 2019, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam pojęcia jak to w Niemczech, skoro tak jak mówisz to jedynie dobry lekarz, moze wlasnie klinika, moze poczytać fora kogo polecaja, poszukac pomocy.
    Ja jestem przez lekarzy strasznie olewana, nic szczegolnego sami z siebie nie wymyslili, pewnie nawet prolaktyne wymyśliłam sama chociaż już nie pamiętam bo od zawsze mialam podwyższona. Ale będę po kolei robic prywatnie badania polecane przes staraczki, jedynie co moge stracic to pieniądze. Najwyzej nie polecimy w tym roku na wakacje ale moze cos wygrzebie w końcu.
    Nie wiem jak lekarz zareaguje na moj pilk badan, najwyzej znow pojde do innego i powiem ze to robilam do tej pory.
    Boje sie ze za bardzo sie nakrecilam zabiegiem i bedzie twarde ladowanie gdy przyjdzie @, ale będę wtedy smecic, chyba wydam za wczasu ostrzeżenie

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 16 lipca 2019, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To wiesz o czym mowie widze 😕 a jakie badania polecasz ? Nic sie nie martw i nie stresuj najwazniejsze by nie przyszla bede trzymac kciuki 💪 jeszcze troche czasu do 30.07 najgorsze to czekanie. Ja wiem... i takie to zycie nasze z miesiaca na miesiac.

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • Lena986 Autorytet
    Postów: 431 157

    Wysłany: 16 lipca 2019, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    To wiesz o czym mowie widze 😕 a jakie badania polecasz ? Nic sie nie martw i nie stresuj najwazniejsze by nie przyszla bede trzymac kciuki 💪 jeszcze troche czasu do 30.07 najgorsze to czekanie. Ja wiem... i takie to zycie nasze z miesiaca na miesiac.