Forum Starając się - ogólne Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
Odpowiedz

Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać

Oceń ten wątek:
  • Domis Ekspertka
    Postów: 257 65

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jasne ze się nie smutamy, jak nie teraz to później ;)
    Kurcze ale 16 dni to nigdy u mnie ta faza nie trwala :o
    No ale cóz poczekamy do soboty jak nie dostane @ to zaczne się martwic...

    Zizi hehe musisz chodzic po lasach tam toaleta jest wszędzie ;) wiec nie będzie plakac :P

    Imie rozy zazdroszczę humoru ja mam dziś tyle roboty a zabrać się nie mogę.

    zizi, Imię_Róży lubią tę wiadomość

    TP 21.07.18 :)
    p19u3a3fndaqukvp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zizi ja juz powoli wspolczuje Twojemu malzowi :) jeszcze tyko 8 miesiecy wiec da rade :D

    zizi lubi tę wiadomość

  • Imię_Róży Autorytet
    Postów: 1097 1643

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny seks dobry na wszystko i najlepszy taki nieplanowany znienacka:-PP
    Tak jak pisałam chyba do 3 razy sztuka:-))i tej wersji się trzymajmy:-)
    Ja to jestem całe życie PZU ;-PPP (pier**lnięty zawsze uśmiechnięty;-PP)
    jakoś nie umiem się smucić.
    Ja też już znikam, mam trzy odbiory budów, także dzisiaj praca w terenie na łonie natury:-))

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2015, 10:09

    cinnamon cookie, zizi, Kjopa3 lubią tę wiadomość

    km5sdf9hxn8lpm8f.png
    ex2b3e5egnyexlfw.png
    10.01.2017 r. połówkowe księżniczki;-) - 472g cudu:*
  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie nadeszla @. Kolejny cykl staran, juz 12 :) ale mysle pozytywnie, wiem ze to kiedys nastapi.
    Brzusio boli

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • oczekujaca88 Przyjaciółka
    Postów: 198 47

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to madzikk pierwsza dostała @? :) Która następna? :D podoba mi się ten "wyścig po @" :D Imię_róży! :D

    Ja tez się jakoś nie smucę :) Byłam przygotowana od samej owulki - upały, brak chęci na <3, wszystko z musu, to jak mogło być dobrze? :)

    zizi - ja też mu współczuję :P Ale znając swój charakter, na Twoim miejscu miałam tak samo albo 10x gorzej :P

    zizi lubi tę wiadomość

    4.12.2015 6tc (5 t, 4 dz) [*]

    3.12.2016 - Bartuś <3 4,030g 57cm godz. 18:14

    dqprj44jz3vmfgd1.png
  • Mundek Autorytet
    Postów: 341 307

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane pamiętajcie że na wszystkie przyjdzie czas :) i tego się trzymajmy mimo wszystko życzę Wam udanego dnia <3

    cinnamon cookie, zizi lubią tę wiadomość

    Mundek 26 lat z endometriozą
    cykl 8
    termin @ okolo 11.01.2016
    długość cyklu ok 28dni
  • kamisia88 Autorytet
    Postów: 601 754

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kobiety, bez smutków działamy dalej, właśnie jest tak jak ktoś wyżej napisał, że starające zmagają wręcz są prześladowane przez ciężarne wokół, ja też się dowiedziałąm, że bliska koleżanka jest w 9 tygodniu :) Cieszę się i mam nadzieję, że ją dogonie i z wózkami będziemy razem biegać :)))
    Głowy do góry, ahoj

    cinnamon cookie, zizi lubią tę wiadomość

    f2w3flw19tw30ku4.png
    Kazik :*
  • Rybaaaa Autorytet
    Postów: 1269 1024

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 11:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emememsovelove wrote:
    Rybaaaa tak, pierwszy poród sn:) a Ty ?

    Ja cc, i przez to właśnie czasem mam wątpliwości, czy to nie za wcześnie... :/

    emememsovelove lubi tę wiadomość

    2 córeczki <3 <3
    f2wli09kzqwfei07.png
  • izizizi Ekspertka
    Postów: 223 213

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam kobietki mnie tez juz powoli wredna @goni nie powiem ze sie nie smuce ale jak was czytam to odrazu mi lepiej :-)
    kamisia88 fakt z tym przesladowaniem ciezarnych, plaga jakas normalnie, mnie jak narazie jeszcze tylko 3 ciezarne przesladuja ale juz za miesiac dolacza do calego grona znajomych z malymi dzieciakami wiec juz niedlugo zadnych ciezarnych na horyzoncie :-))czekaja mnie tylko jeszcze relacje z porodow i milion zdjec noworodkow ehhhhhh
    Jestem pewna ze juz niedlugo i my bedziemy sie tu chwalic naszymi brzuszkami a potem zdjeciami pomarszczonych rozowych bobaskow :-))
    Pozdrawiam, milego dnia dziewczyny.

    7u22ikgnnaj6hr7y.png
    nasza dziewczynusia :-)
  • Rybaaaa Autorytet
    Postów: 1269 1024

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domis wrote:
    Jasne ze się nie smutamy, jak nie teraz to później ;)
    Kurcze ale 16 dni to nigdy u mnie ta faza nie trwala :o
    No ale cóz poczekamy do soboty jak nie dostane @ to zaczne się martwic...

    Zizi hehe musisz chodzic po lasach tam toaleta jest wszędzie ;) wiec nie będzie plakac :P

    Imie rozy zazdroszczę humoru ja mam dziś tyle roboty a zabrać się nie mogę.

    Domis, u mnie zawsze 12-13 dni po owu przychodziła @, a w tym cyklu czekałam dni 16, co też ogromnie mnie zdziwiło..

    2 córeczki <3 <3
    f2wli09kzqwfei07.png
  • oczekujaca88 Przyjaciółka
    Postów: 198 47

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izizizi - pomarszczone różowe bobasy! Mi się podoba! :D :D :D

    Rybaaaa - ja też zawsze 12-13 dni,dzisiaj jest 12dpo i czekam :)

    kamisia88 - moja najlepsza przyjaciółka jest chyba już w 5 miesiącu i właśnie wczoraj mnie poinformowała, że kupili wózek ;( cieszę się, ale jak mi jest przykro, że my jeszcze nie ;((( Cieszę się jej szczęściem, ale.. :(

    4.12.2015 6tc (5 t, 4 dz) [*]

    3.12.2016 - Bartuś <3 4,030g 57cm godz. 18:14

    dqprj44jz3vmfgd1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej, mozna dolaczyc?:))

  • luna91 Autorytet
    Postów: 1266 1548

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny przyszły do Was @, ale za chwilę możecie rozpocząć kolejne staranka :) Ja czekam na owu... u nas też czasami ciężko z chęcią AKURAT w te dni. Mam testy owulacyjne - robiłam od 8dc tak z ciekawości, ale wiadomo negatywy. Ciekawa jestem czy u mnie zadziałają...

    Mam wielką nadzieję, że uda się nam wszystkim. Wiem dziewczyny co czujecie, kolejna @ to kolejny zawód. Czasami się zastanawiam dlaczego to jest takie ciężkie - zajść w ciążę :(

    3 maleństwo w drodze... ☺️

    Kwiecień 2018 - synek <3
    Maj 2016 - synek <3
    2015 - aniołek
  • Smerfelinka Autorytet
    Postów: 1291 1652

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Kochane :) Witam wszystkie nowe staraczki! :)
    Mimo że się nie odzywam, to ciągle Was czytam! To już mój poranny rytuał :D U nas niby starania wstrzymane, ale w tym miesiącu jeszcze się wstrzeliliśmy i teraz mam ogromną nadzieję, bo to ostatni taki miesiąc przed przymusową przerwą. Jak teraz się nie uda, to będziemy musieli czekać do grudnia :/ No i teraz świruję. Nie sądzę, żeby się udało, ale nadzieja jest i już czuję, że się nakręcam. O, ja głupia! :( Nie chcę doszukiwać się w tym cyklu urojonych objawów, nie chcę tego czekania, ale nie wiem, co mam ze sobą zrobić...

    Doskonale Was rozumiem dziewczyny. Wokół mnie jak na złość też same ciężarne albo z małymi dzieciaczkami. Cieszę się ich szczęściem, bo to w większości bliskie mi osoby i nie włącza mi się chora zazdrość na szczęście, ale... Ale żal, że ja jeszcze na to swoje szczęście muszę czekać.

    Miłego dnia! Mimo wszystko ;)

    atdcanlicblu4ng1.png

    22 lipca urodził się Leon <3
    13 listopada 2018 - transfer blastocysty 4AA
    październik 2018 - Salve - ivf
    sierpień 2018 - histeroskopia ok
    kwiecień 2017 - hsg ok
    starania od 2014
  • luna91 Autorytet
    Postów: 1266 1548

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Fiolet! :)

    Oczekująca 88 - powiem Ci, że ja też nie mogę znieść takich informacji. Jeszcze tym bardziej po tym co mnie spotkało. Ale jestem przekonana, że uda się i mi.

    3 maleństwo w drodze... ☺️

    Kwiecień 2018 - synek <3
    Maj 2016 - synek <3
    2015 - aniołek
  • luna91 Autorytet
    Postów: 1266 1548

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Smerfelinka - ja się też zawsze doszukuję objawów. To chyba mój comiesięczny rytuał - najpierw doszukuję się objawów owulacji a potem objawów ciąży :D

    3 maleństwo w drodze... ☺️

    Kwiecień 2018 - synek <3
    Maj 2016 - synek <3
    2015 - aniołek
  • Bratek Autorytet
    Postów: 1744 2331

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co... To chyba jakaś zakichana jedność jajników i synchronizacja cykli... ;) Miałam dziś iśc na betę, ale to, co się pojawiło rano, odebrało mi nadzieję i złudzenia - to już nie może być plamieniem - @ przyszła i tyle, taka prawda, zwłaszcza, że piersi przestały boleć i takie tam.
    Więc przytulam wszystkie, do których jędza też przyjechała i trzymam kciuki, żebyśmy sobie teraz uhodowały piękne jajeczka i wykorzystały je we wrześniu - przynajmniej nie w takie cholerne upały, jakie były w sierpniu, więc będzie więcej fun'u ;))))

    W 12 cs... <3 :) SYN <3 :-D
    3jvz2n0asudxzqnn.png
  • cinnamon cookie Autorytet
    Postów: 3677 3836

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na to wygląda, że nasze forum się zjednoczyło :P tylko Zizi może się pochwalić fasolką, my musimy się starać dalej :)

    11 cykl - <3 :)
    f2wl20mmrxkgechr.png
  • Bratek Autorytet
    Postów: 1744 2331

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cinnamon cookie wrote:
    Na to wygląda, że nasze forum się zjednoczyło :P tylko Zizi może się pochwalić fasolką, my musimy się starać dalej :)
    Jak w zakonie :P Albo na koloniach ;) Wszystkie naraz B-)
    Natężenie testowych emocji we wrześniu sięgnie zenitu, jak się tak wszystkie skumulują w podobnych terminach ;)

    cinnamon cookie lubi tę wiadomość

    W 12 cs... <3 :) SYN <3 :-D
    3jvz2n0asudxzqnn.png
  • cinnamon cookie Autorytet
    Postów: 3677 3836

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahah dokładnie Bratek :D już się nie mogę doczekać :D

    11 cykl - <3 :)
    f2wl20mmrxkgechr.png
‹‹ 135 136 137 138 139 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego