Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
-
WIADOMOŚĆ
-
AgaL wrote:A Cinnamonek miałaś już monitoring? kiedy się na to decydować??
AgaL lubi tę wiadomość
-
Edycik wrote:Aguś pierwszy raz idę własnie.Nigdy nie bylam jeszcze na monitoringu właśnie i jestem zielona w tym temacie.A z drugiej strony to konieczne bo sama nie wyliczę sobie dni płodych. W czerwcu mój cykl trwał 24 dni, w lipcu 35 a teraz 43.I bądź tu mądra.Mam nadzieję że nowa ginekolog będzie oki.
31cs
IUI 23.3.2017
IUI 27.2.2017
HSG 26.10.2015 -
Melduję się - jestem i żyję i czytam Was wariatki moje kochane
Podsumowując to co wyłapałam z ostatnich dni:
1. Też idę do nowego gina i to dziś z nienacka, bo moja lekarka chora
2. Jeździec zaliczony
3. Jestem za grupą na fb, jeśli przeniesiecie się na inne forum to też lodążę za Wami
Poza tym przyszedł termometr owulacyjny - tempka mierzona po wstaniu, udaniu się do wc, oddaniu moczu itd jest NIŻSZA niż ta mierzona pod kołdrą, wtf?
Testy owu nie dotarły od tygodnia a jak się okazało miały do przebycia tylko kilka kilometrów, poczta polska rządzi
A tak w ogóle to mniej mnie ostatnio na of bo ... w domu zimno, grzejemy się pod kołdrą :*AgaL, cinnamon cookie, Bratek, Jasminowa lubią tę wiadomość
8 cs - [*] 6/7 tydzień
37 cykl starań
Termin @: może lepiej nie wiedzieć? -
Edycik wrote:Aguś pierwszy raz idę własnie.Nigdy nie bylam jeszcze na monitoringu właśnie i jestem zielona w tym temacie.A z drugiej strony to konieczne bo sama nie wyliczę sobie dni płodych. W czerwcu mój cykl trwał 24 dni, w lipcu 35 a teraz 43.I bądź tu mądra.Mam nadzieję że nowa ginekolog będzie oki.
No nic poczekam do 30.09 - nowy gin, nowe zalecenia, Zobaczymy.
Kiedy nie wszystko idzie po Twojej myśli, po prostu czekaj...i miej wiarę
-
madzikk wrote:Edycik a ile masz lat? Zawsze mialas takie nieregularne cykle? Duzo sie stresujesz?