X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
Odpowiedz

Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać

Oceń ten wątek:
  • renate Przyjaciółka
    Postów: 82 39

    Wysłany: 18 lipca 2015, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się sobotnie :)
    Dawno się nie odzywałam ale staram się codziennie podczytywać żeby być na bieżąco co u której słychać :)
    Nie znam się na tych wykresach kompletnie to się nie wypowiadam ;D
    Ruby no i po co ten test robiłaś? Teraz czekaj cierpliwie, tego testu dobrze wiesz że nie możesz poważnie traktować :)
    Ja czekam cierpliwie już też mnie korci by zrobić, dziś 22dc ale wiem że lepiej poczekać, by mieć pewność także jeszcze się trzymam :D
    Miłej soboty wam życzę

    mybvl0p.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 lipca 2015, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    renate wrote:
    Witam się sobotnie :)
    Dawno się nie odzywałam ale staram się codziennie podczytywać żeby być na bieżąco co u której słychać :)
    Nie znam się na tych wykresach kompletnie to się nie wypowiadam ;D
    Ruby no i po co ten test robiłaś? Teraz czekaj cierpliwie, tego testu dobrze wiesz że nie możesz poważnie traktować :)
    Ja czekam cierpliwie już też mnie korci by zrobić, dziś 22dc ale wiem że lepiej poczekać, by mieć pewność także jeszcze się trzymam :D
    Miłej soboty wam życzę

    No właśnie nie wiem czemu, miałam taką chwilę słabości i coś mnie tknęło i pomyślałam, że muszę go zrobić i już..głupia ja

    Ależ tu cisza dzisiaj, u nas tak gorąco pewnie jak i u was, rolety pozasłaniałam i siedzimy w norce:D

  • Marietta Autorytet
    Postów: 1134 1210

    Wysłany: 18 lipca 2015, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś