Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
-
WIADOMOŚĆ
-
Ruby tsh mam w normie i już nie ma potrzeby zbijać, większa dawka jest po to, żeby guzki zaczęły się kurczyć
Ale na tsh pewnie też podziała. I też biorę teraz 50 ale codziennie po 1
Cynamonku jesteś jak najbardziej normalnaJa kupiłam już część bombek, ale choinkę najwcześniej za tydzień będę ubierać
cinnamon cookie lubi tę wiadomość
8 cs - [*] 6/7 tydzień
37 cykl starań
Termin @: może lepiej nie wiedzieć? -
Cinnamonku, trochę przyszalałaś ale skoro czekoladowe mikołaje stoją w sklepach od października to kto Tobie zabroni ubrać choinkę na początku grudnia?
Muszę zapisać ten tytuł filmu, przyda się fajna komedyjka na gorsze dni.
Madzikk a miałaś przed HSG robiony wymaz żeby zobaczyć czy nie ma żadnej infekcji? I brałaś coś przeciw zakażeniowego na parę dni przed zabiegiem? Nie znam się za bardzo ale może jakaś infekcja do otrzewnej się wlała z kontrastem?
Sukienka niebiesko-czarnaWiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2015, 10:10
cinnamon cookie lubi tę wiadomość
-
a dla mnie jak juz kiedyś widziałam znowu jest biało złota dopiero po jakimś czasie widze niebiesko czarną
Edycik mi tez podoba sie Twoja fryzurkai powiem Ci ze gdym ja zrobiła cos innego z włosami niz zwykle to tez byłoby pewnie spiecie z moim R on tez jak wiekszosc facetów jest pod tym wzgledem dziwny i nie lubi ja cos zmieniam...
Mundek 26 lat z endometriozą
cykl 8
termin @ okolo 11.01.2016
długość cyklu ok 28dni -
a dla mnie jak juz kiedyś widziałam znowu jest biało złota dopiero po jakimś czasie widze niebiesko czarną
Edycik mi tez podoba sie Twoja fryzurkai powiem Ci ze gdym ja zrobiła cos innego z włosami niz zwykle to tez byłoby pewnie spiecie z moim R on tez jak wiekszosc facetów jest pod tym wzgledem dziwny i nie lubi ja cos zmieniam...
cinnamon cookie, Paryzetka83 lubią tę wiadomość
Mundek 26 lat z endometriozą
cykl 8
termin @ okolo 11.01.2016
długość cyklu ok 28dni -