Luty miesiącem miłości

Tylko w OvuFriend mamy dla Ciebie Walentynkowy prezent w miejscu, które z całego serducha polecamy!

ODBIERZ AŻ 50% ZNIŻKI
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)
Odpowiedz

start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)

Oceń ten wątek:
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 19 listopada 2013, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza my znowu tak samo jedziemy...

    iza30 lubi tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 19 listopada 2013, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    tez ja mialam i pomoglo mi hehe
    ale chyba jednak przejdę się z tym na policję jutro :) niech oni mi pomogą w końcu od czegoś są

    Plumb80 lubi tę wiadomość

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 19 listopada 2013, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewcia2337196 wrote:
    ale chyba jednak przejdę się z tym na policję jutro :) niech oni mi pomogą w końcu od czegoś są
    Tak chyba najlepiej bedzie ale moze to nie glupi pomysl zeby zmienic numer telefonu wtedy bedziesz miala pewnosc ze wiecej nie napisze

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 19 listopada 2013, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewcia czy my sie zgadalismy co do <3 hahahahah zobaczymy 6.12 hehe

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Listopad / grudzień 2013 (w oczekiwaniu na testowanie)

    Ania1986 (29.11.2013)

    karmelek (29.11.2013)

    mungo (29.11.2013)

    ewcia2337196 , iza30 (6.12.2013)

    kada24 (7.12.2013)

    ewelina23 (15.12.2013)

    ilonek(17.12.2013)

    myszkaazi

    mycha28

    Paulia87



    PS podawać daty :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2013, 21:20

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewcia2337196 wrote:
    ale chyba jednak przejdę się z tym na policję jutro :) niech oni mi pomogą w końcu od czegoś są
    Nie ma na co czekać.I w razie czego zmieńcie numery,wtedy już nie będzie pisać.A policja podpowie co zrobić.

    iza30 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny nie wiem co mam myslec o tym no bo dziś mam 9dc boli mnie lewy jajnik ( nie kluje ) sluz wodnisto-bialy a dekoder pokazuje dzień plodny a test owu negatywny , a na owulke za wcześniej bo przewiduje ja dopiero pod koniec miesiąca

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka19 wrote:
    dziewczyny nie wiem co mam myslec o tym no bo dziś mam 9dc boli mnie lewy jajnik ( nie kluje ) sluz wodnisto-bialy a dekoder pokazuje dzień plodny a test owu negatywny , a na owulke za wcześniej bo przewiduje ja dopiero pod koniec miesiąca
    Cześć :) To może zacznijcie już teraz,co drugi dzień,a potem ogień ;)

    iza30 lubi tę wiadomość

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka19 wrote:
    dziewczyny nie wiem co mam myslec o tym no bo dziś mam 9dc boli mnie lewy jajnik ( nie kluje ) sluz wodnisto-bialy a dekoder pokazuje dzień plodny a test owu negatywny , a na owulke za wcześniej bo przewiduje ja dopiero pod koniec miesiąca
    Zgadzam sie z Anita :)

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    ewcia czy my sie zgadalismy co do <3 hahahahah zobaczymy 6.12 hehe
    hehe chyba tak :) a ja zobacze 7.12 czy Ci się udało :)

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    Tak chyba najlepiej bedzie ale moze to nie glupi pomysl zeby zmienic numer telefonu wtedy bedziesz miala pewnosc ze wiecej nie napisze
    tylko, że ona nawet nie wiem skąd ma mój nr z którego do niej nie dzwoniłam, a do mojego ma nr dlatego, że poprosiłam go o sprawdzenie i ona go nęka przeze mnie :(

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja mam miec 8.12 @ ale zeby nie przylazła i w tych dniach bede testowac

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plumb80 wrote:
    Cześć :) To może zacznijcie już teraz,co drugi dzień,a potem ogień ;)
    hehe no dziś wolne od bara i jutro tez bo w czwartek cytologie ide robic ;p 4 dni bara na razie starczy hehe myślisz żeby co drugi dzień? kurde ja już nie wiem ile razy żeby się wkoncu udało ... może te testy na dniach cos pokaza

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale wiecie co dziewczyny na ebrzuszek jest kalkulator i on mi pokazal ze dziś dzień plodny ale chyba nie możliwe żeby za pare dni była owu skoro cykl miałam 31d

  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    no ja mam miec 8.12 @ ale zeby nie przylazła i w tych dniach bede testowac
    trzymam kciuki aby nie przyszła :)

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka19 wrote:
    hehe no dziś wolne od bara i jutro tez bo w czwartek cytologie ide robic ;p 4 dni bara na razie starczy hehe myślisz żeby co drugi dzień? kurde ja już nie wiem ile razy żeby się wkoncu udało ... może te testy na dniach cos pokaza
    powinny już na dniach coś pokazywać. Co do serduszkowania nie jestem ekspertka ale możesz zaszaleć :)

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no zobaczymy co bedzie hyz sie tak nie nakrecam hehehe

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana,nie warto liczyć ile i co ile.Liczy się taki spontan i najważniejsze robić to tak z chęcią na maka,a nie w celach zapłodnienia ;) Co ma być to będzie.Jednak im więcej,tym większe szanse.Nam się tak udało.Kochana serduszkujcie wedle uznania,nic na siłę <3

    Margotka87, ilonek, iza30 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plumb80 wrote:
    Kochana,nie warto liczyć ile i co ile.Liczy się taki spontan i najważniejsze robić to tak z chęcią na maka,a nie w celach zapłodnienia ;) Co ma być to będzie.Jednak im więcej,tym większe szanse.Nam się tak udało.Kochana serduszkujcie wedle uznania,nic na siłę <3
    no to ja o tym wiem kochana

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 19 listopada 2013, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Listopad / grudzień 2013 (w oczekiwaniu na testowanie)

    Ania1986 (29.11.2013)

    karmelek (29.11.2013)

    mungo (29.11.2013)

    ewcia2337196 , iza30 (6.12.2013)

    kada24 (7.12.2013)

    ewelina23 (15.12.2013)

    ilonek

    myszkaazi

    mycha28

    Paulia87



    PS podawać daty :)

    Ja testuje 17,12.....dopisywac mnie :-D

    63b363a823.png
‹‹ 360 361 362 363 364 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak liczyć, który to tydzień ciąży?

Udało Wam się zajść w ciążę? Gratulacje! Określenie tygodnia ciąży jest kluczowe z wielu powodów. Przede wszystkim pozwala ustalić, czy dziecko rozwija się prawidłowo oraz umożliwia wykrycie wcześniejszego porodu bądź poronienia. Pozwala też rodzicom przygotować się do momentu przywitania nowego członka rodziny na świecie. Zobacz, w jaki sposób można ustalić wiek ciąży.

CZYTAJ WIĘCEJ