Forum Starając się - ogólne Stop OZM
Odpowiedz

Stop OZM

Oceń ten wątek:
  • lauda. Autorytet
    Postów: 2429 3543

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ejjj, ale wątek "Moda dla staraczek" jest zajebisty. Nikt nikogo nie obrażał. A nawet narodziły się nowe pomysły na elementy stroju i wystroju :D

    Katarzyna87, Malibu, Maczek lubią tę wiadomość

    atdc20mmxp7m5026.png
  • Katarzyna87 Autorytet
    Postów: 4528 6014

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    ooo i mam wrazenie ze tamta dziewczyna tez miala to wlasnie na mysli..zgadzam sie z toba nieraz jest w niektorych dziewczynach taka wlasnie zazdrosc i dlatego wlasnie nie skumalam takiego ataku na nia to wszystko...

    Rybka możliwe, że miała to samo na myśli, jednak umiejętność wyrażania własnych myśli ma już dziecko w wieku 5 lat. Gdyby rzeczywiście miała na myśli to co w sumie chcemy, żeby miała pewnie zmieniłaby zdanie wyprostowała sprawę, ale niestety tak nie było.

    Dwa tygodnie po moim poronieniu moja przyjaciółka urodziła zdrowego synka. Czy jej zazdrościłam - oczywiście, że tak. Między zazdrością a złością jest cienka granca, ta dziewczyna niestety ją przekroczyła.

    Jeszcze wracając do piętnowania wypowiadających się, ostatnio jedna dziewczyna czy może dwie opisały swoje przeżycia - jedna straciła jajowód w wyniku błędu lekarskiego - nikt jej nie napiętnował, potrzebowała wsparcia i je dostała.

    lauda., rybka lubią tę wiadomość

    ex2bg7rf9gca70kb.png
    f2wljw4z5xlc2pyj.png
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fatim wrote:
    A jaki cel miałyście w wyśmiewaniu dziewczyny, która założyła wątek o modzie dla kobiet starających się lub będących w ciąży ? Bo tego nie rozumiem ? Powiem Wam, że zauważyłam że nie akceptujecie INNEGO ZDANIA NIŻ WASZE a to jest bardzo przykre. Wypowiadacie się tak w wielu wątkach, które akurat nikogo nie krzywdzą, nie mają jadu i nie obrażają. Proponuję Wam nie wchodzić w tematy żeby drwić z innych osób, bo KAŻDY MA PRAWO ZAŁOŻYĆ WĄTEK NA FORUM.
    Przykro mi, że muszę to pisać, ale dłużej bym nie wytrzymała. Przemyślcie to sobie, ja nie zamierzam nikogo obrażać, ale razi mnie wasz jad :/
    tu sie tez zgadzam tez tam dzis bylam i dziwil mnie fakt ze duzo dziewczyn bylo zdziwione ze ktos inny chce fajnie wygladac w ciazy ze chce rady adresu sklepy itp..zgadzam sie w stu procentach z toba :-)

    Fatim, Natka88 lubią tę wiadomość

  • lauda. Autorytet
    Postów: 2429 3543

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słowo klucz: POMYŚLAŁA w głebi duszy.
    _sky_ wrote:
    Żebym nie zapomniała - i niech pierwsza rzuci kamień w założycielkę pamiętnego wątku, która nigdy przenigdy na wiadomość o czyjeś ciąży nie pomyślała w głębi duszy czegoś w stylu "cholera a mi się ciągle nie udaje, jakie to niesprawiedliwe :(".

    Tyle w temacie :)

    Summerka, Katarzyna87 lubią tę wiadomość

    atdc20mmxp7m5026.png
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katarzyna87 wrote:
    Rybka możliwe, że miała to samo na myśli, jednak umiejętność wyrażania własnych myśli ma już dziecko w wieku 5 lat. Gdyby rzeczywiście miała na myśli to co w sumie chcemy, żeby miała pewnie zmieniłaby zdanie wyprostowała sprawę, ale niestety tak nie było.

    Dwa tygodnie po moim poronieniu moja przyjaciółka urodziła zdrowego synka. Czy jej zazdrościłam - oczywiście, że tak. Między zazdrością a złością jest cienka granca, ta dziewczyna niestety ją przekroczyła.

    Jeszcze wracając do piętnowania wypowiadających się, ostatnio jedna dziewczyna czy może dwie opisały swoje przeżycia - jedna straciła jajowód w wyniku błędu lekarskiego - nikt jej nie napiętnował, potrzebowała wsparcia i je dostała.
    bynajmniej mi sie tak wydaje ze miala to wlasnie na mysli ale zle opisala swe uczucia czyli nie umiala ich opisac moze byla w nerwach w bolu i tak napisala :-)

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julita wrote:
    o tak, masz prawo pisać co chcesz i zakładać tematy jakie chcesz tylko dlaczego plujesz jadem w laske, która napisałą co chciałą i która założyła wątek jaki chciała? ogarniasz?

    Ogarniam, a Ty to samo ogarniasz?


    Katarzyna87 lubi tę wiadomość

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A odnośnie ukłucia zazdrości, to jasne, ze kazda czasem czuje cos takiego, ale nie kazda od razu wymienia wszystkie, które zaszły w ciąże, ubolewając, ze im sie udało...

    PS Dziewczyny nie sądzicie, ze to trochę hipokryzja...z jednej strony oburzacie sie, ze dosadnie napisałam do tej dziewczyny, z drugiej same utyskujecie, zamieszczając coraz bardziej agresywne wpisy;)

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 11 lutego 2015, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    A odnośnie ukłucia zazdrości, to jasne, ze kazda czasem czuje cos takiego, ale nie kazda od razu wymienia wszystkie, które zaszły w ciąże, ubolewając, ze im sie udało...

    PS Dziewczyny nie sądzicie, ze to trochę hipokryzja...z jednej strony oburzacie sie, ze dosadnie napisałam do tej dziewczyny, z drugiej same utyskujecie, zamieszczając coraz bardziej agresywne wpisy;)
    luz blus :-) trza skonczyc dialog na tamten temat :-) a czemu jak moge zapytac dopiero za miesiac zaczynasz starania??? dziewczyny koniec klotni i jadu kochajmy sie hihi :-)

  • mar Autorytet
    Postów: 1417 1839

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapalcie sobie zioło pokoju laski i przestańcie już biadolić - tako rzecze ciocia Mar (^-^)

    lauda., Summerka, Yousee, odrobinacheci, Fedra, Maczek lubią tę wiadomość

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    luz blus :-) trza skonczyc dialog na tamten temat :-) a czemu jak moge zapytac dopiero za miesiac zaczynasz starania??? dziewczyny koniec klotni i jadu kochajmy sie hihi :-)

    Bo dopiero co urodziłam i karmie mała, wiec czekam aż odstawię ja od cyca;) nie mam jeszcze @, wiec cieżko mi wyznaczyć jakiekolwiek ovu, no i zastanawiam sie czy moja blizna to wytrzyma..

    rybka lubi tę wiadomość

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Bo dopiero co urodziłam i karmie mała, wiec czekam aż odstawię ja od cyca;) nie mam jeszcze @, wiec cieżko mi wyznaczyć jakiekolwiek ovu, no i zastanawiam sie czy moja blizna to wytrzyma..
    o ja gratuluje serdecznie :-) super :-)

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    o ja gratuluje serdecznie :-) super :-)

    A dzinkowac...dzinkowac...szukam owulki;)

    rybka lubi tę wiadomość

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    A dzinkowac...dzinkowac...szukam owulki;)
    kiedys ja znajdziesz :-D a tak na marginesie wczoraj jeszcze mialam ksiazke z naprotechnologii i tam bylo ze po porodzie jest dluugi okres co jest sie nieplodnym bo wszystko musi wrocic do normy :-) ale bys mnie zabila i tak ci niepowiem ile jest tych dni :-)

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    kiedys ja znajdziesz :-D a tak na marginesie wczoraj jeszcze mialam ksiazke z naprotechnologii i tam bylo ze po porodzie jest dluugi okres co jest sie nieplodnym bo wszystko musi wrocic do normy :-) ale bys mnie zabila i tak ci niepowiem ile jest tych dni :-)

    Teraz planuje odstawić mała, wiec moze wszystko wróci do normy...

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Teraz planuje odstawić mała, wiec moze wszystko wróci do normy...
    Zycze ci szybkiego powrotu do plodnosci do owulek i szybkiej drugiej ciazy blizniakow a co :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lutego 2015, 12:57

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 11 lutego 2015, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    Zycze ci szybkiego powrotu do plodnosci do owulek i szybkiej drugiej ciazy blizniakow a co :-)

    Przed Zuzia chciałam bliźniaki, ale kurde z 3. Maluchów chyba bym padła...

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • Lisha Znajoma
    Postów: 19 13

    Wysłany: 11 lutego 2015, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    kiedys ja znajdziesz :-D a tak na marginesie wczoraj jeszcze mialam ksiazke z naprotechnologii i tam bylo ze po porodzie jest dluugi okres co jest sie nieplodnym bo wszystko musi wrocic do normy :-) ale bys mnie zabila i tak ci niepowiem ile jest tych dni :-)

    Proszę napisz jaki tytuł i autor tej książki :)

    Co do kolejnej ciąży- moja siostra zaszła w kolejną ciąże w 3 miesiącu po porodzie i w dodatku ustrzelili bliźniaki dwujajowe :)

    rybka, Summerka lubią tę wiadomość

  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 11 lutego 2015, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lisha wrote:
    Proszę napisz jaki tytuł i autor tej książki :)

    Co do kolejnej ciąży- moja siostra zaszła w kolejną ciąże w 3 miesiącu po porodzie i w dodatku ustrzelili bliźniaki dwujajowe :)
    To byla ksiazka od nauczyciela od naprotechnologii zapytam go za dwa tygodnie na spotkaniu o autorow cena 35 zl ja niewzielam jej i dlatego niewiem nic wiecej przejrzalam ja troche i oddalam po dwoch tygodniach wiesz za spotkania sie placi itp to chociaz tu chcialam zaoszczedzic dam znac za dwa tygodnie pozdrawiam :-)

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 11 lutego 2015, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lisha wrote:
    Proszę napisz jaki tytuł i autor tej książki :)

    Co do kolejnej ciąży- moja siostra zaszła w kolejną ciąże w 3 miesiącu po porodzie i w dodatku ustrzelili bliźniaki dwujajowe :)

    Wow...szacun;)

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • momo1009 Autorytet
    Postów: 1950 1887

    Wysłany: 11 lutego 2015, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra, to teraz ja napiszę co myślę, bo jak to dziś niejednokrotnie powtarzano - od tego jest forum :P

    Z tym wątkiem WSZYSTKIE ZACHODZĄ jest "problem" nie ze względu na treść, jaką tam dziewczyna wstawiła, ale właśnie dlatego, że stworzyła sobie wątek więc z premedytacją wystawiła swoją frustrację na światło dzienne i publiczny lincz.

    Ok, to może i jest forum, na którym każdy ma prawo pisać co chce, zakładać wątek, 3 wątki albo i 10 wątków jakie ma tylko ochotę, ale trzeba pamiętać, że forum to też społeczność złożona z osób myślących, często myślących bardzo skrajnie. No i że tu też, jak w każdej społeczności obowiązują pewne niepisane zasady, których ignorowanie irytuje pozostałych.

    Konkrety - doła ma pewnie w tej chwili co trzecia z nas, a co piąta czuje zazdrość, bo ktoś z otoczenia jest w ciąży. Ale nie zakłada osobnego wątku o intrygującym tytule z wykrzyknikami po to, żeby obwieścić swój gorszy nastrój całemu ovufrendowemu światu. A jeśli już to robi to musi się liczyć z tym, że część osób pogłaszcze ją po głowie i utuli a część będzie miała inne zdanie i dobitnie je wyrazi. Takie jest życie i niestety jak w życiu osoby skupiające na sobie uwagę wszystkich i uważające, ze ich problem jest największy zazwyczaj osiągają skutek przeciwny - są albo ignorowane, albo równie dobitnie stawiane do pionu. Ot psychologia tłumu :)

    Ja w każdym razie, gdybym miała ochotę powiedzieć "wszystko mnie wku..ia, gdzie nie spojrzę widzę ciąże, więc czemu nie ja??, staram się już 8 m-c!!", umówiłabym się z kumpelami, które mnie dobrze znają i delektowała się ich błogim wsparciem i zrozumieniem (patrz: dołączyła do prywatnego wątku i tam wrażała swoje żale).
    Ale gdybym już wyszła na ulicę i wrzeszczała to zdanie na lewo i prawo tak żeby wszyscy słyszeli, nie zdziwiłabym się, że poza kilkoma słowami otuchy zostałam skrytykowana za to, że jestem egoistka i zazdrośnica, albo usłyszałam słowa "dziewczyno uspokój się, każdy ma jakieś problemy".

    Jeśli chodzi o sam syndrom OZM, mam do tego podejście skrajnie obojętne, traktuję jako ciekawostkę, która mnie nie dotyczy. Jedyne co mnie denerwuje to to, że dzięki takim właśnie jednodniowym wątkom s stylu WSZYSTKIE ZACHODZĄ albo "czy też widzicie dwie kreski?" znalezienie czegoś konkretnego na forum graniczy z cudem a każdy temat jest omawiany w kilku różnych wątkach, bo mało komu chce się w tym grzebać, woli zakładać nowy. Byłabym wdzięczna gdyby admin zaczął nad tym panować


    Katarzyna87, Emma80, Malibu, Blondik, Matleena lubią tę wiadomość

    ********Gang 18+********
    Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży...
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ