Forum Starając się - ogólne Styczniowe testerki 2017
Odpowiedz

Styczniowe testerki 2017

Oceń ten wątek:
  • dobuska Autorytet
    Postów: 5430 4692

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie bolą piersi, przed owulacją? Moż eto prolaktyna? Ehhh kiedy najlepiej badać prolaktynę?

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • dobuska Autorytet
    Postów: 5430 4692

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie mi kreska na tym niebieskim ciemnieje, więc coś chyba jest na rzeczy :) Mam nadzieję, że jutro będzie ciemniejsza. Wezmę duphaston i on sprowokuje wyrzut LH i będzie owulacja!:D
    No co, nadzieja matką głupich:P
    Aczkolwiek widzę, że miałam kiedyś niebieskie testy i w dniu, w którym różowy wyszedł pozytywny to niebieski był jeszcze negatywny. Czyli z przymrużeniem oka.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2016, 15:14

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • Anulka0407 Autorytet
    Postów: 649 541

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja też mam testy z allegro takie niebieskie paski, a opakowanie z różowymi napisami. W tym miesiącu testowałam je pierwszy raz i chyba nie pokazały owulacji. Najpierw długo była tylko jedna kreska testowa, a 18dc pojawiła się druga ale widocznie jaśniejsza, następnego dnia 19dc druga kreska była jeszcze jaśniejsza niż ta z 18dc. 20dc znowu była tylko testowa. Dodam,że śluz był raczej płodny, więc albo rzeczywiście nie było owulacji albo ten test nie pokazał :(
    Nie wiem jak wrzucić fotkę, bo byście zobaczyły

    Mama 3 dziewczynek: Iza 15 lat, Iga 12 lat i Maja
    Maja ur.31.10.2017r (CC)waga: 3150g dł:53cm
    201710314965.png
  • mi_lejdi Autorytet
    Postów: 859 836

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mam wątpliwości, czy dr nie za szybko chce mnie poleczyć. Tzn. jak ona to określiła "podkręcić". Podeszła życiowo "Pani X, ma Pani 30 lat, chce mieć Pani więcej dzieci, nie ma na co czekać aż się samo unormuje"


    No ale ja mam cykle całkiem niezłe. Ovu będzie w 15-16 dc, czy to tak późno?
    I juz mowa o ewentualnym Clo, żeby przyspieszyć... hm.
    No nic, chce mnie widzieć 5 stycznia, czy pęcherzyk pękł.
    Jak wyjdzie, że pękł, to na razie poprzestanę na Duphastonie...

    <3 14.04.2018 Théo <3
  • dobuska Autorytet
    Postów: 5430 4692

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi_lejdi wrote:
    A ja mam wątpliwości, czy dr nie za szybko chce mnie poleczyć. Tzn. jak ona to określiła "podkręcić". Podeszła życiowo "Pani X, ma Pani 30 lat, chce mieć Pani więcej dzieci, nie ma na co czekać aż się samo unormuje"


    No ale ja mam cykle całkiem niezłe. Ovu będzie w 15-16 dc, czy to tak późno?
    I juz mowa o ewentualnym Clo, żeby przyspieszyć... hm.
    No nic, chce mnie widzieć 5 stycznia, czy pęcherzyk pękł.
    Jak wyjdzie, że pękł, to na razie poprzestanę na Duphastonie...
    Jeżeli masz owulację w 15-16 dc to bardzo dobrze! Ni rozumiem jaki jest cel Twojej lekarki, żeby nature pospieszać. Co innego jakby cykle były zbyt długie, albo jajco nie chciało się pojawiać

    mi_lejdi lubi tę wiadomość

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • Princesska Autorytet
    Postów: 864 781

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. :) i ja sie dołączę. Testować bede za jakies 1,5 tyg. To mój drugi cykl starań. Ale nie robie sobie większych nadziei. Dodam ze cykle jak w zegarku, jestem tuż po owu.

    mi_lejdi lubi tę wiadomość

    3jvzj44jvrh76fpf.png
    ❤ Synek Aleksander ❤
    2 cs - szczęśliwy :)
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7024 6655

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Princesska. Witaj i powodzenia życzę :)

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Princesska Autorytet
    Postów: 864 781

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Princesska. Witaj i powodzenia życzę :)
    Dziekuje i wzajemnie :) dziewczyny jak radzicie sobie z nieudanymi cyklami? Wiem Ze jestem świeża w tym temacie ale w pierwszym cyklu starań od momentu owulacji do okresu 90% moich mysli zajmowała ciąża. Co nie ukrywam było dla mnie bardzo uciążliwe pod koniec. W tym cyklu widze lekką poprawę aczkolwiek czas wmawiania sobie objawów dopiero nadchodzi :P

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    3jvzj44jvrh76fpf.png
    ❤ Synek Aleksander ❤
    2 cs - szczęśliwy :)
  • mi_lejdi Autorytet
    Postów: 859 836

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    chyba więc przy tym zostanę. Aczkolwiek bardzo się boję tego clo, przy moicch niepękających pęcherzykach to chyba byłoby nieodpowiedzialne nie robić monitoringu.


    No właśnie, teraz jak to wszystko analizuję, to sobie myślę, ze doktor trochę ufiksowana na te swoja endokrynologię...

    w 12 dc, pęcherzyk 15 mm, to tak źle? I pokuwa, więc rośnie. piękne endometrium i śluz.

    Ja nawet kurde plamień przed okresem nie mam, tylko od razu krwawienie.
    Czasem to mam wrażenie, że jak wszystko ok z cyklami, to lepiej z lekarzem się wstrzymać.

    <3 14.04.2018 Théo <3
  • mi_lejdi Autorytet
    Postów: 859 836

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Princesska :)

    Ja pierwsze nieudane cykle źle znosiłam. Mam wrażenie, że w tym miesiącu przyszedł przełom, ale... pogadamy w okolicy okresu ;)

    Nie mniej jednak pierwszy raz nie wyobrażam sobie, jak to będzie, jak w przyszłym miesiącu będę w ciąży i nie przeraża mnie myśl, że np. w marcu jeszcze nie będę. Wreszcie czuję, że pozwoliłam sobie dać czas. Nawet na tyle, ze jestem w stanie machnąć na przepisane mi leki. Nie ma już ciągłego myślenia "a może następny?" Nie, może za 4 miechy nie wiem tego.

    Ale najpierw trzeba przerobić swoje, mdłości, zawroty głowy przed okresem, a nawet ciemniejące brodawki ;)

    Gosia1989 lubi tę wiadomość

    <3 14.04.2018 Théo <3
  • Fruska Ekspertka
    Postów: 223 320

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie no wlasnie zrobilam dzis tak z ciekawosci test owu i dzis jest troche ciemniejsza niz kreska kontrolna wiec chyba dzis bedzie ta owulacja.wedlug mojego kalendarza dzisiaj powinna byc owu. Musze dzis męża tez wykorzystac biedny bedzie :-P choc przyznam ze mi sie troche nie chce...
    Pozdrawiam Was wszystkie dziewczyny i trzymam kciuki mocnooooo!!



    4c3tgov3htj00qv5.png

    mhsv20mmqsk09uwr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Princesska wrote:
    Dziekuje i wzajemnie :) dziewczyny jak radzicie sobie z nieudanymi cyklami? Wiem Ze jestem świeża w tym temacie ale w pierwszym cyklu starań od momentu owulacji do okresu 90% moich mysli zajmowała ciąża. Co nie ukrywam było dla mnie bardzo uciążliwe pod koniec. W tym cyklu widze lekką poprawę aczkolwiek czas wmawiania sobie objawów dopiero nadchodzi :P

    Nie ma lekarstwa. Ja już sobie olałam cykl, bo nie wiem czy chce na zimę rodzić. :-)

    Powiem Ci jedno jak przestałam mierzyć tepmeraturę to poczułam się wolna, wyspana! Odpoczełam psychicznie, ale trzeba zacząć mierzyć bo dzisiaj już 7 dc :D Ja mam jakąś krótką fazę lutealną, ale ciul z nią :D

    mi_lejdi lubi tę wiadomość

  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fruska wrote:
    Annie no wlasnie zrobilam dzis tak z ciekawosci test owu i dzis jest troche ciemniejsza niz kreska kontrolna wiec chyba dzis bedzie ta owulacja.wedlug mojego kalendarza dzisiaj powinna byc owu. Musze dzis męża tez wykorzystac biedny bedzie :-P choc przyznam ze mi sie troche nie chce...
    Pozdrawiam Was wszystkie dziewczyny i trzymam kciuki mocnooooo!!
    Owulacja jest po pozytywnym teście ;)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja trafiłam na partię niebieskich testów które nie pokazywały nic. Z nimi jest niestety loteria.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless wrote:
    Ja trafiłam na partię niebieskich testów które nie pokazywały nic. Z nimi jest niestety loteria.
    Ja dzisiaj zamówilam różowe na allegro nawet jest pokazane na zdjeciu że różowe i niebieskie ale ciążowe.

    No mam nadzieje że inne nie przyjdą, bo te niebieskie nie pokazują dwóch pięknych kreseczek.

  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi_lejdi wrote:
    No właśnie, teraz jak to wszystko analizuję, to sobie myślę, ze doktor trochę ufiksowana na te swoja endokrynologię...

    w 12 dc, pęcherzyk 15 mm, to tak źle? I pokuwa, więc rośnie. piękne endometrium i śluz.

    Ja nawet kurde plamień przed okresem nie mam, tylko od razu krwawienie.
    Czasem to mam wrażenie, że jak wszystko ok z cyklami, to lepiej z lekarzem się wstrzymać.
    To bardzo dobrze :) znaczy 15-16 dc pewnie pęknie :)

    mi_lejdi lubi tę wiadomość

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Lola83 Autorytet
    Postów: 1227 839

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, wyglada na to, ze mialam cb.

    Wyszly mi wczoraj 2 rozne testy. Objawy mialam jak w pierwszej ciazy. Dzisiaj rano test bielutli i lekkie krwawienie.

    Moze mi ktoras podpowiedziec co teraz moze byc? Przyjdzie teraz @? Ma byc w piatek planowo. Mam sie szykowac na jakis zalew krwia i bol? Czy te lekkie krwawienie to wszystko? Naczytalam sie w necie i cykam sie co bedzie...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2016, 17:07

    Piotruś
    ganndqk37mzflpnc.png
    Helenka
    rolodf9hpum40ef3.png
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Ja dzisiaj zamówilam różowe na allegro nawet jest pokazane na zdjeciu że różowe i niebieskie ale ciążowe.

    No mam nadzieje że inne nie przyjdą, bo te niebieskie nie pokazują dwóch pięknych kreseczek.
    Trzymam kciuki ale na mojej aukcji tez były różowe na zdjęciu :/

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola83 wrote:
    Dziewczyny, wyglada na to, ze mialam cb.

    Wyszly mi wczoraj 2 rozne testy. Objawy mialam jak w pierwszej ciazy. Dzisiaj rano test bielutli i lekkie krwawienie.

    Moze mi ktoras podpowiedziec co teraz moze byc? Przyjdzie teraz @? Ma byc w piatek planowo. Mam sie szykowac na jakis zalew krwia i bol? Czy te lekkie krwawienie to wszystko? Naczytalam sie w necie i cykam sie co bedzie...
    Jeśli to cb to okres będzie raczej normalny. Może być ciut bardziej intensywny. Może być troszkę dłuższy a może być normalny. Nie masz się czego bać.

    Lola83 lubi tę wiadomość

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Lola83 Autorytet
    Postów: 1227 839

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless wrote:
    Jeśli to cb to okres będzie raczej normalny. Może być ciut bardziej intensywny. Może być troszkę dłuższy a może być normalny. Nie masz się czego bać.

    Dziekuje:) milo by bylo, mam w ten dzien urodziny. Ot zlossliwosc losu!

    Piotruś
    ganndqk37mzflpnc.png
    Helenka
    rolodf9hpum40ef3.png
‹‹ 23 24 25 26 27 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego