Te olane .
-
WIADOMOŚĆ
-
Nusia1989 wrote:Mnie ciągnie w podbrzuszu
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyJa studiuję ratownik medycznego,wiem co to anatomia heh,na szczęście za mnąJackie wrote:jak sie zachcialo studiowac i uwielbia sie prace w salonie z kobietkami to tak to jest ;DD
niestety zeby wykonywac zabiegi trzeba znac podstawy
to to jest pikus w porownaniu z anatomia .
anatomia wszelkie miesnie i kosci to jest magia odrazu anatomie zostawiam na poprawke
nawet nie probuje sie uczyc bo czasu brak -
Jackie wrote:ooo to fantastycznie mam do Ciebie kilka pytan ... napisze na priv ;P
jeśli tylko będę umiała odpowiedziec to pisz:D Bardzo zaintrygowałaś mnie tym czym się zajmujesz:)Jackie lubi tę wiadomość
3.08.22r. Anielka 🍼👶🥰
5.09.21r. Antosia 11 +3 tc [*] 💔👼
27.08.20r. [*]
27.07.19r. Błażej 🍼👶🥰
7.07.16r. [*]
3.08.15r. [*]
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Jackie wrote:no co Ty mowisz ...
;DD
pewnie jak to kobiety przeszkadzasz
Mój Pan pewnie by ci przytaknąłJackie lubi tę wiadomość
3.08.22r. Anielka 🍼👶🥰
5.09.21r. Antosia 11 +3 tc [*] 💔👼
27.08.20r. [*]
27.07.19r. Błażej 🍼👶🥰
7.07.16r. [*]
3.08.15r. [*]
-
Jackie wrote:jak sie zachcialo studiowac i uwielbia sie prace w salonie z kobietkami to tak to jest ;DD
niestety zeby wykonywac zabiegi trzeba znac podstawy
to to jest pikus w porownaniu z anatomia .
anatomia wszelkie miesnie i kosci to jest magia odrazu anatomie zostawiam na poprawke
nawet nie probuje sie uczyc bo czasu brakJackie lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnystardust87 wrote:a masz chwilę, żeby napisać jaki to ból? Tzn taki jak na @? czy skurcze? bo mnie czasem kłuje. A ciągnie tylko jak kicham albo kaszlę na leżąco..
Czasami odczuwam kłucia w pochwie, w jajnikach i takie jakby pobolewania brzucha jak podczas okresu. Ale spokojnie... żaden z tych objawów nie jest groźnyJackie, stardust87 lubią tę wiadomość
-