Forum Starając się - ogólne Te olane .
Odpowiedz

Te olane .

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaR88 wrote:
    Moj jest jeszcze lepszy bo nie patrzy nie pyta tylko niz groszki niz z pietruszki oswiadcza ze czuje ze tym razem sie udalo i akreca mnie i siebie niepotrzebnie :(


    bo faceci tacy są...oni wszystko widzą optymistycznie

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu tez mi sie wydaje ze sie wstydzi i troche boi bo my po slubie nie jestesmy. Wiec ma obawy ze go zostawie. Ale tlumaczylam mu juz tyle razy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miska0811 wrote:
    bo faceci tacy są...oni wszystko widzą optymistycznie
    czasami jego optymizm mnie przeraza. Wczoraj mialam totalnego dola:/ Kiedys sie go pytalam jak zwolnilam sie z pracy i decydowalismy sie na dziecko czy nas na to stac on ze tak. Wczoraj jak dzwonil to powiedzial ze jak firma nie wygra zadnego przetargu nowego to maja jeszcze prace do konca marca moze kwietnia.... no masakra :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze chwila i jade do domu . Bo juz wraca mamcia jasia

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Jeszcze chwila i jade do domu . Bo juz wraca mamcia jasia
    to za ile do nas znow dołączysz?

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaR88 wrote:
    czasami jego optymizm mnie przeraza. Wczoraj mialam totalnego dola:/ Kiedys sie go pytalam jak zwolnilam sie z pracy i decydowalismy sie na dziecko czy nas na to stac on ze tak. Wczoraj jak dzwonil to powiedzial ze jak firma nie wygra zadnego przetargu nowego to maja jeszcze prace do konca marca moze kwietnia.... no masakra :(


    dobrze bedzie:*

    AniaR88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Jeszcze chwila i jade do domu . Bo juz wraca mamcia jasia

    mam nadzieje,ze nie rozstaniesz z nami:)nie dam CI!!!!

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Aniu tez mi sie wydaje ze sie wstydzi i troche boi bo my po slubie nie jestesmy. Wiec ma obawy ze go zostawie. Ale tlumaczylam mu juz tyle razy

    wiesz Ewelinko ja czasami mysle ze jakby Mirek zrobil te badania i wyszly zle to by sie tak zamknął w sobie ze ciezko bylo by juz o jakiekolwiek "przytulanie" nie mowiac o dzidzi.... sama nie wiem, nie namawiam go juz ale chcialabym wiedziec czy wszystko z nami ok i to jest ten paradoks :(

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaR88 wrote:
    to za ile do nas znow dołączysz?
    Caly czas kochana jestem. Jak mama jasia wroci to nachwile znikne bo musze pow co i jak. No i jak bd wracac to tez bede a jak dotre do domu to niewiem bo Piotrek juz w domu i zobacze cy pojechal z tym skierowaniem i jak sie rozmowa potoczy

    AniaR88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misía <3



    aniu .
    Jesli jest cos nie tak to gin przepisuje leki na poprawe. Wiec dlatego bym chciala zeby zrobil bo chce wiedziec.

    AniaR88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaczyna mnie podbrzusze bolec i prawy jajor

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzwonil do mnie i pyta za ile koncze to podjedziemy do szpitala. yes, yes, yes

    olka25, natasza82 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Zaczyna mnie podbrzusze bolec i prawy jajor
    mam nadzieje ze to dobry znak :)

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To bede troszke pozniej :-)

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    To bede troszke pozniej :-)
    ok papa :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelinko co ma byc to bedzie i na pewno sie sprawdzi przepowiednia :)
    Tylko troszke wiecej cierpliwosci!

    Mnie jajory nie bola... przestaly wczoraj...

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    11.02 ma badanie dostal pojemniczek. Jak sie smial hehe

    Cassie, Miska0811, natasza82, AniaR88 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelinko i wychodzi sloneczko po burzy <3

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo wie ze byla bym zla. Jade niedlugo do siostry do jutra gora pojutrze :-D

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2014, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co... ja sie boje jutrzejszego pomaru temp... nie wiem czy go sobie nie odpuscic? I spokojnie czekac do 17-19.01? To mierzenie strasznie pod koniec stresuje a gdyby fasolinka jednak byla to od samego poczatku nie chce jej stresowac :( nie wiem co mam robic... Po dzisiejszym spadku czuje przeogromny strach...

‹‹ 579 580 581 582 583 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego