X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Testowanie -Lipiec 2017.
Odpowiedz

Testowanie -Lipiec 2017.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    znam kilka takich sytuacji że była biel vizira a za kilka dni już piękna kreseczka:-)
    Trzeba miec wiarę :)

    Powiem wam , że mnie ten zastrzyk pokonał czuje się fatalnie ha ha ciekawe co w ciaży będzie hahah

  • Rene Autorytet
    Postów: 3906 1756

    Wysłany: 3 lipca 2017, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Trzeba miec wiarę :)

    Powiem wam , że mnie ten zastrzyk pokonał czuje się fatalnie ha ha ciekawe co w ciaży będzie hahah
    bo ten zastrzyk to takie przygotowanie do samopoczucia w ciąży;-)

    jagodowa91, SusannaDean lubią tę wiadomość

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4140 1601

    Wysłany: 3 lipca 2017, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    napewno wam się uda dziewczyny :)

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3906 1756

    Wysłany: 3 lipca 2017, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi28 wrote:
    napewno wam się uda dziewczyny :)
    widzę że jesteś juz po ovulce kiedy będziesz testować?

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4140 1601

    Wysłany: 3 lipca 2017, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    widzę że jesteś juz po ovulce kiedy będziesz testować?
    nie bede :) nie ma po co. @ przewiduje jakos po nd

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idzianna powodzenia ;)

    SusannaDean, Idzianna lubią tę wiadomość

  • jagodowa91 Autorytet
    Postów: 899 455

    Wysłany: 3 lipca 2017, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi28 wrote:
    nie bede :) nie ma po co. @ przewiduje jakos po nd
    Czemu 'nie ma po co' ?

    'Porażki to szczeble sukcesu'
    Zosieńka 05.10.2010 <3 moje Szczęście!
    Aniołki <3 [*] 08.2009 21tc [*] 05.2017 6tc
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i drzemka była bo jak inaczej :(

  • MamaNl Autorytet
    Postów: 1155 885

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna chyba taki dzień mój 8latek usnął na podłodze jak bawił się lego ;)

    Joanna …
    Jest synuś Bruno 💙
    event.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MamaNl wrote:
    Susanna chyba taki dzień mój 8latek usnął na podłodze jak bawił się lego ;)
    ha ha ha :D Dobre

    MamaNl lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja mam dzis takie gazy ze tragedia... :D romantycznego wieczoru nie bedzie :D

  • Bobisia Autorytet
    Postów: 278 214

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dziewczyny na dzisiaj mialam zaplanowany test ale tak boje się rozczarowania ze odpuszcze:) zresztą bóle miesiączkowe mam od wczoraj. Ale trzymam za resztę kciuki :)
    A i nawet uda mi się jeszcze raz spróbować w lipcu

    [link=https://www.suwaczki.com/]nzjddqk300ej2dix.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bobisia wrote:
    Ja dziewczyny na dzisiaj mialam zaplanowany test ale tak boje się rozczarowania ze odpuszcze:) zresztą bóle miesiączkowe mam od wczoraj. Ale trzymam za resztę kciuki :)
    A i nawet uda mi się jeszcze raz spróbować w lipcu
    Znam to, ale może nie poddawaj się za wcześnie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzix88 wrote:
    a ja mam dzis takie gazy ze tragedia... :D romantycznego wieczoru nie bedzie :D
    Ha ha ha :) Każdy ma dziś jakiś problem hehe

  • pilik Autorytet
    Postów: 4182 7486

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Ja dzisiaj zapracowana. Nie dotarłam na badania, nie wyrobiłam. Pojde w środę bedzie 4dc wiec tez da rade. Progesteron jakbym wtedy zrobiła to nic mi nie powie i strata kasy? Myśle czy jakieś zakaźne robić czy to olac... kasy nie mam przy końcu miesiąca zbyt, ale jak cos koniecznie myślicie że trzeba zrobić przed to podrzućcie! Zaraz po @, pewnie wnprzyszlym tyg idę do nowego gina, który mam nadzieje juz bedzie tym u którego zostanę... No i od przyszłego tygodnia postanowiłam że działy na 100%! Chyba że lekarz da jakiś twardy argument dlaczego mamy czekać. W pracy się zagmatwało więc też trochę stresów, No ale muszę o sobie myślec...!

    A dziś na popołudniowe rozluźnienie jeszcze sobie po pracy uszyłam sukienkę i poszłam na spacer długi z psiakiem :)
    Jakieś mega pozytywne fluidy dał mi ten @!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2017, 21:29

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pilik wrote:
    Hej dziewczyny! Ja dzisiaj zapracowana. Nie dotarłam na badania, nie wyrobiłam. Pojde w środę bedzie 4dc wiec tez da rade. Progesteron jakbym wtedy zrobiła to nic mi nie powie i strata kasy? Myśle czy jakieś zakaźne robić czy to olac... kasy nie mam przy końcu miesiąca zbyt, ale jak cos koniecznie myślicie że trzeba zrobić przed to podrzućcie! Zaraz po @, pewnie wnprzyszlym tyg idę do nowego gina, który mam nadzieje juz bedzie tym u którego zostanę... No i od przyszłego tygodnia postanowiłam że działy na 100%! Chyba że lekarz da jakiś twardy argument dlaczego mamy czekać. W pracy się zagmatwało więc też trochę stresów, No ale muszę o sobie myślec...!

    A dziś na popołudniowe rozluźnienie jeszcze sobie po pracy uszyłam sukienkę i poszłam na spacer długi z psiakiem :)
    Jakieś mega pozytywne fluidy dał mi ten @!!
    Proga nie rób szkoda kasy, zrób te podstawowe hormony, o których już pisałyśmy wcześniej, witaminę d3 warto, jeśli nie robiłaś, i ja myślę, że starczy dla nowego gina i wszystko będzie grało :)

    A co się dzieje w pracy ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2017, 21:43

  • Bobisia Autorytet
    Postów: 278 214

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Znam to, ale może nie poddawaj się za wcześnie :)
    Jesteście wspaniałe dziewczyny❤

    SusannaDean, pilik, Rene lubią tę wiadomość

    [link=https://www.suwaczki.com/]nzjddqk300ej2dix.png[/link]
  • pilik Autorytet
    Postów: 4182 7486

    Wysłany: 3 lipca 2017, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna d3 i b12 badam raz na pol roku i suplementuje duże dawki ;). A ostatnio zrobiłam tez elektrolity i minerały pełny panel w sumie. Próby wątrobowe, krzepliwość, mocz, morfologię, usg jamy brzusznej - wszystko mam robione najdalej w kwietniu więc luz. Myslalam czy warto inwestować w cos dodatkowego, ale chyba fakt, nie warto. Od endo mam skierowane na teraz na TSH,
    Prolaktyne, estradiol i fsh. Dorzucę chyba od siebie tylko lh bo ostatnio ten stosunek lh-fsh miałam kiepski, zobaczę czy coś się zmieniło...

    W pracy dziewczyna się zwalnia, która miała podwójne stanowisko (nauczyciel-logopeda), do tego odszedł psycholog i szukamy nauczyciela bo się otwiera nowa grupa i jakbym jeszcze ja poszła na l4 to byłaby masakra... to jest malutka placówka, mamy trzech nauczycieli, miał przyjść czwarty a tak to by było trzech nowych i jeden który ogarnia i jest wdrożony...

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • Idzianna Autorytet
    Postów: 331 139

    Wysłany: 3 lipca 2017, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Echh, mąż mi padł i dzisiaj już nici z <3 no nic, niech regeneruje wojsko ;)

    Magdzia85F lubi tę wiadomość

    PCOS
    suplementacja: folik i wit. D3
    Mąż - morfologia 1%, poza tym ok, suplementacja Fertilman Plus
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pilik, przecież nie musisz od razu iść na zwolnienie jak wszystko będzie dobrze :)

    Idziannaaaa co on? :D

‹‹ 108 109 110 111 112 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ