TSH-z jakim wynikiem udało się wam zajść w ciążę?
-
WIADOMOŚĆ
-
Kobietki pisze bo dziś odebrałam wyniki TSH -2,61 a we wrześniu miałam 2,28.Ginekolog i ogólny mówili we wrześniu,że ok. a wszędzie czytam,ze dla starajacej powinno być w okolicach 1 lub od 1do2.Nie wiem jaka w tym prawda, we wtorek ide do endokrynologa na NFZ-zobaczymy co mi powie?Jak nic nie zleci pójdę jeszcze prywatnie do innej,bo bardzo się boję,że to przyczyna moich niepowodzeń staraniowych-juz 13 nieudanych cykli za mną ;(
Proszę o wypowiedź doswiadczone w tej kwestiicachaarel, Toxey, Moll, mania_ lubią tę wiadomość
-
Mój ginekolog mówi, że najlepsze Tsh dla starających się zajść w ciążę to poniżej 2 i ja ostatnio miałam 1,4 więc powiedział, że wynik super, ale nie znam się więcej w tej kwestii, niech wypowiedzą się inne dziewczyny, które biorą leki na wyższe tsh
nadzieja92 lubi tę wiadomość
-
Hej, moje tsh na początku grudnia wynosiło 2,451 byłam u endokrynologa powiedzial że faktycznie troche za wysokie jak na staranka i dal skierowanie jeszcze raz na tsh i przeciwciała anty tpo i anty tg. Teraz na początku stycznia byłam z wynikami ponownie u edno o ile przeciwciała okzaly sie ok, o tyle tsh wynosiło 3,8.. (dalej nie pamiętam) i endo dal mi tabletki na obniżenie tsh Letrox, zazywam dopiero od tygodnia na kontrole idę pod koniec lutego.
moremi lubi tę wiadomość
-
idealne dla starajacych się to między 1-2. Ja mam 1,3. Przynajmniej o to sie nie musze martwić.
Kopciuszek najlepiej dopytaj lekarza, ale myślę że nie ma co się stresowac jak i tak jest w normie to napewno uda ci się zaciazyć.nadzieja92 lubi tę wiadomość
👩 '85 👦'82
AMH 1.07
07.2015 - 1IUI ❌
08.2015 - 2IUI ❌
01.2022 AMH 0,24
02.2022 Invicta - IVF z KD ❌
02.2022 OVIklinika
03.2022 krótki protokół IVF
31.03.2022 transfer 3dniowca 8AB
8dpt cień cienia, 9 dpt ⏸,
11dpt beta 27,2 13dpt beta 65,5, 15dpt 190,6
11.2022 w końcu jesteś z nami 👧
01.2023 🦀tarczycy
W DRODZE PO RODZEŃSTWO 🙏
10.2024 AMH 0,17
11.2024 krótki protokół IVF -