X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Typowe trolle :-)
Odpowiedz

Typowe trolle :-)

Oceń ten wątek:
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 3 lutego 2016, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doła mam okropnego, w pracy masakra,z mężem dogadać się nie mogę i ta owu wyznaczona na 20 dc całkiem mnie załamała:(:(:(:(

  • antonna Autorytet
    Postów: 3734 2158

    Wysłany: 3 lutego 2016, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 marca 2017, 21:03

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 3 lutego 2016, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ostatnie 17:/ No nie wydaję mi się że miałam tak późno owu,pojawił się kremowy śluz a to chyba oznacza że nie ma dni płodnych? Ja uważam że miałam 2 dni wcześniej,ale może się nie znam.. sama już nie wiem..

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 3 lutego 2016, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po szczycie śluzu ovu może być nawet za dwa dni. Tak gdzieś wyczytałam. Aniu... to najwyżej będzie dziewczynka. 3 dni przed owu to nie strata. Poczytaj ilu osobom się udało 3 dni przed hehe . Co będzie to będzie. Trzeba wierzyć ... Uszy do góry .. póki nie ma @ jest nadzieja

    Ania-nowa lubi tę wiadomość

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Lizzinka Ekspertka
    Postów: 354 62

    Wysłany: 4 lutego 2016, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj też -, temp. spadła, więc chyba :( eh cóż

    Konieczna II procedura IVF... brak refundacji na puregon :-( :-( :-(
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 4 lutego 2016, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojjjj Lizzinka :( do dupy to wszystko nie ?

    Ja juz wiem, że nic z tego cyklu nie będzie. Testy owu dalej wariują. Śluz rozciągliwy miałam tylko 1 dzień, dzisiaj juz wodnisty. Ani wczoraj ani dziś rano mąż się nie chciał kochać....kolejny cykl bedzie stracony :(

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 4 lutego 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie pewnie tez, przesunęło mi jednak krechę, ale pewnie przesunie jeszcze raz i wtedy dupa tez bedzie u mnie.

    Lizzinka... Kurczę no, nie zgadzam sie!

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 4 lutego 2016, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antylopa dajesz dajesz. Oby było zagnieżdźenie :)

    Kamika zdolna babka jesteś więc zdasz wszystko pieknie. Jeśli chodzi o faceta to on też ma humory :/ I jak sie uprze to z <3 nici. no masakra jakaś. ale może bedzie dzis i się uda?

    Lizz sciskam i cały czas wierzę,że jednak sie udało :)

    Inaa daj znać po wizycie!!!

    Ania bądz dobrej myśli

    Rosalina myśl pozytywnie

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 4 lutego 2016, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja się właśnie zażeram pączkami od teściowej :) mój wykres oszalał,chyba przez ten antybiotyk. w życiu nie miałam tak wysokich lotów w pierwszej fazie. Ba nawet w drugiej sie nie zdarzało. Jade w sobote do endokrynologa, zrobiłam jeszcze wczoraj ft3 i ft4,dla swietego spokoju.żeby nie jeździc 2 razy. a bedzie juz miał obraz tej tarczycy mojej.

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 4 lutego 2016, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taką mam ochotę na te pączki, że zaraz pojadę kupię w Auchan całą paletę. Różnych - o różnych nadzieniach, a najbardziej marzą mi się te z tofi mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    polly8725 lubi tę wiadomość

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 4 lutego 2016, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    be341f03cebefbf6med.jpg

    Lizzinka, kamika23 lubią tę wiadomość

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 4 lutego 2016, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miłego Tłustego Czwartku - wpierd**ć i nie żałować! :D

    inaa lubi tę wiadomość

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 4 lutego 2016, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja jakoś za pączkami nie przepadam :/ Chyba że od babci właśnie no ale dzisiaj nie ma takiej opcji :( Te z cukierni czy hipermarketów to dla mnie masakra...No ale pewnie mąż przyniesie i jakiegoś zjem.

    Ej ja jestem normalnie jakaś dziwna :P Nie potrawie się dąsać na męża dłużej niż 10 minut. Przyszedł i próbował mnie rozbawić, a ja się próbowałam nie uśmiechać i jak zwykle mi nie wyszło ! Pogroziłam mu tylko palcem na dowidzenia ze słowami "mężu masz się poprawić:P" uśmialiśmy się i wyszedł....Ehhh

    Teraz kawka i siadam do nauki :) O 12 fryzjer - słuchajcie będzie metamorfoza i to nie mała...jakoś mnie naszło :)

    ckaidqk34aroni5a.png
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 4 lutego 2016, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to Kamilka, czekam na fotę tej metamorfozy, jeżeli nie chcesz się ujawniać, to zamaż zdjęcie , albo wstaw takie jajo w Paincie na miejsce buzi :D

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 4 lutego 2016, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak wszystko wyjdzie ładnie to może wrzucę :P

    ckaidqk34aroni5a.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3734 2158

    Wysłany: 4 lutego 2016, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 marca 2017, 21:03

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 4 lutego 2016, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejoooo :-) !
    Ja sie póki co zażeram waflami ryżowymi z masłem i miodem mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam !!! Poza tym jakaś infekcja pecherza mnie złapała kurdeee ! Musze wziąć furaginum. Dlaczego mam tak wrażliwe miejsce intymne? buhhuhuhuhuhu

    Lizzzzzz <3
    antylopa ahahhaahha oł gaszzz jaki mem ihihi
    kamika- ja tez nie umiem długo się gniewać, ale mąż sie tego nauczył i juz to pierdzieli bo wie ze jak przyjdzie to odrazu sie odobraże - co nie jest dobre

    Dzięki za pamięc kochane i za zacisniete kciuki <3

    Lizzinka lubi tę wiadomość

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Lizzinka Ekspertka
    Postów: 354 62

    Wysłany: 4 lutego 2016, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No zdecydowanie nie tak miało być ;)naprawdę mocno wierzyłam, teraz nadal wierzę, ale jakoś mniej :(
    poza tym wczoraj się strasznie z mężem pokłóciliśmy, tak wiecie o pierdoły wielka wojna. On się wkurza, że ja przeklinam (a przeklinam, no bo on mnie wkurwia!!), albo że naczynia nie pozmywałam, a on odkurzył... Takie wiecie pierdoły naprawdę, ale wojna była straszna. Co mnie zdołowało i w ogóle ble. Więc dzisiaj nastrój nie jest lepszy. Aż mi się nie chce do domu wracać, bo będę musiała na niego patrzeć.

    Ja już pączka zjadłam :D do porannej kawusi, po śniadanku ;) baby w sklepie się smiały ze mnie, że same warzywa kupuję a do tego wielki pączek haha

    kamika, a co będziesz robić? Kolor zmieniasz? :D

    Dzięki za wsparcie, zobaczymy co to dalej będzie. Za was mocno trzymam kciuki też, nie poddawajcie się, w końcu nam wszystkim się uda, zobaczycie :)

    Konieczna II procedura IVF... brak refundacji na puregon :-( :-( :-(
  • antonna Autorytet
    Postów: 3734 2158

    Wysłany: 4 lutego 2016, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 marca 2017, 21:03

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3734 2158

    Wysłany: 4 lutego 2016, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 marca 2017, 21:03

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
‹‹ 121 122 123 124 125 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ