Forum Starając się - ogólne Typowe trolle :-)
Odpowiedz

Typowe trolle :-)

Oceń ten wątek:
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 00:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antonna wracam :) jutri napisze wiecej. A wlasciwie dzisiaj tylko pozniej :) zmolestowalam meza i ide spac

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 07:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina wrote:
    Jest!!!!!!!

    HCG beta-HCG 647,70 mIU/ml

    Normy:
    4 tydz: 9,5 – 750
    5 tydz: 217 – 7138
    6 tydz: 158 – 31795

    Nie wiem jak je interpretować, czy 4. Czy 5 tydz.

    Progesteron 31,50 ng/ml

    Nie wierze!!!!!

    Brawo :)
    Gratuluję jeszcze raz :)))

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina.. a wiesz jak ja zabalowałam na weselu? 3 dni przed testem? Jeszcze dzien przed wam marudziłam , że to pierdykam te starania. I to nie było wino tylko - wódka, bimber, piwo na zmianę :D( jestem agentka, rozweselacz, dusza towarzystwa i kabaret w jednym wieć.. wiecie hehe) . Mi się wydaje, że dopóki nie wytworzy się łożysko to tak na prawde dziecko nie jest z nami połączone "krwią" . A już na pewno nic nie odbiera od matki do 5 tc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 grudnia 2016, 09:31

    Rosolina lubi tę wiadomość

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez czytałam, ale sie juz martwię. Zaraz przejdę na fioletowa stronę mocy :D
    Dziś w nocy sie obudziłam o 2:00 z głodu, musiałam cos zjeść! A rano wtrąciłam trzy kanapki i jabłko i dalej bym jadła :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 grudnia 2016, 10:09

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina piękna beta ;) Wcinaj ile możesz póki masz apetyt bo jak zaczniesz rzygać to Ci przejdzie :P Alkoholem się nie przejmuj ;) Ja 2 dni przed testem pozytywnym wychlałam chyba 4 lampki wina i to domowej roboty więc mocne było :P

    Siema Polly ;) Super że wróciłaś :*

    A ja dziewczyny mam chyba infekcje jakąś :/ W badaniu moczu mi wyszły liczne bakterie ;( Nie mam żadnych objawów zapalenia pęcherza czy czegoś więc się zdziwiłam.... Mam nadzieje że do wtorkowej wizyty u gin nic złego się z tego nie rozwinie....

    Pełna Nadziei zobaczysz będzie wszystko dobrze :) 3mam kciuki

    ckaidqk34aroni5a.png
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potwierdzam.. ja przytyłam 3 kg i to kilo od wczoraj, a już wczoraj miałam jadłowstret.. ku*wa u mnie sie zaczyna... dzisiaj fatalny dzień z mdłościami. Zrobiłam sobie teraz śniadanie bo musze cos wmusić zeby przestało. Uwierzcie ze jak na nie patrze to mam kwaśną minę i chyba dzisiaj pierwszy raz sie przytule z kiblem...

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny :) Wy o głodzie a ja nie mam apetytu hmmm

    Witaj Polly :)

    Kamika ciekawe skąd się to wzięło.

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też się cieszę :) Magia świąt chyba na mnie działa he. Nie wiem czy była u mnie owulaca, of mi wyznaczył na 19 dc-to lipa bo nie było <3 w tym czasie. 4 dni przed, ale mnie pozytywny(powiedzmy,że pozytywny) test owulacyjny wyszedł 21 dc. Więc sama nie wiem. Śluz płodny mi "wysechł" więc to by było,że niby wczoraj owulka była. Temperaturze nie wierzę, bo kiepsko sypiam ostatnio. Ogólnie sutki mnie bolą od wczoraj więc wszystko się zgadza. Pracowaliśmy z mężem, nic więcej nie zrobię.

    Kamika u mnie też w moczu bakterie wyszły a nic nie czułam. Do lekarza biegiem i niech coś zaradzi na to.

    Inaa ja też bym chciała sie z kiblem przytulać :) A serio mam nadzieje,że szybko minie
    Edit: zapomniałabym- chyba uczulenie dostałam na maseczkę, bo mam od wczoraj całą twarz w czerwonych plamach i swędzi :/ Jakieś rady? Wziełam tabletke moją na alergie i piję wapno. Ale wyglądam OKROPNIE bleee

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 grudnia 2016, 11:00

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inaa ja dzisiaj pierwszy dzień od tygodnia jak nie wymiotowałam. Nie wiem na ile to pomogło ale szybko po wstaniu z łozka wypiłam pół szklanki coli ... od 2 dni pomaga mi na mdłości.... :P Zjadłam śniadanie i odpukać na razie nic się nie dzieje :P U mnie tylko 1 kg na plusie co i tak jest dla mnie wielkim osiągnięciem hehe :P

    Karola wcinaj póki możesz :P Dobrze Ci radze hehe ;) Jak sie czujesz ogólnie ?

    Właśnie nie wiem skąd te cholerne bakterie....nawet nie wiem jakie bo to dopiero w posiewie sie wyjaśni chyba.... Czy któraś z ciężarówek naszych ma ten problem ?

    ckaidqk34aroni5a.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/d40daf57687a.jpg.html
    Mije testy owulacyjne. Mozecie interpretowac :)

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Polly u mnie wychodzi na to że <3 było 3/4 przed owulką...

    Kamika a dałaś "środkowy" mocz?

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak Inaa... myłam się przed oddaniem i środkowy mocz...wszystko jak trzeba :( Kurde że też w luxmedzie nie mogę mieć kontaktu telefonicznego z ginekologiem....

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polly8725 wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/d40daf57687a.jpg.html
    Mije testy owulacyjne. Mozecie interpretowac :)

    Moim zdaniem dobrze zaznaczyłaś pozytywne owu, mi tez wyszły pozytywne w dwa dni. A z temp, to nigdy nic nie wiadomo.

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamika ja nie mam apetytu w sumie to jem na siłę ;) Od wczoraj trochę senna jestem ale nie robię drzemek, zasypiam o 22-23 i przesypiam całą noc jak zabita. Ogólnie to póki co ok, to przeziębienie prawie minęło.

    Zaczyna mi się dłużyć czas do wizyty .... ah

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina piękna beta:) Pełna Nadziei trzymam kciuki! Kamika, pisałam Ci na lwd, nie masz dużo bakterii, mi nigdy nie wychodzi na 0. Co do apetytu, to praktycznie do 4 miesiąca nic mi nie smakowało, zmuszalam się wręcz do jedzenia. Później przeszło, najgorzej że na słodkie mnie bierze. A czytałam, że przy częstych infekcjach powinno się ograniczać cukier:/

  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu to ja już nic nie wiem :P Wstawie później cały wynik i wtedy zobaczysz ok ?

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kamika23 wrote:
    Aniu to ja już nic nie wiem :P Wstawie później cały wynik i wtedy zobaczysz ok ?
    Ok:)

  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania-Nowa dzięki, wszystkie piszą o apetycie, że parówki jedzą od rana do wieczora a mnie się w sumie nic nie chce.

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina powtarzasz betę?

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola555 wrote:
    Ania-Nowa dzięki, wszystkie piszą o apetycie, że parówki jedzą od rana do wieczora a mnie się w sumie nic nie chce.
    Mnie też to martwilo, ale spokojnie, apetyt na pewno Ci wróci:)

    Karola555 lubi tę wiadomość

‹‹ 352 353 354 355 356 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego