Forum Starając się - ogólne UDAŁO SIĘ! Zafasolkowana, ciężarna! Gratulujemy!
Odpowiedz

UDAŁO SIĘ! Zafasolkowana, ciężarna! Gratulujemy!

Oceń ten wątek:
  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 19 sierpnia 2013, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina wrote:
    A z moich objawów to siusiu..chyba juz odpalam mały Nil... Co to będzie dalej? No i piersi bardzo wrażliwe, senność popoludniowa owszem bo wstaje o 6 tej wiec nie ogarniam po 15...przytylam 3kg ważyłam 56kg przy wzroście 174 teraz 59widac mój organizm sam wie co i jak, ale nie martwię się z tego powodu bo juz to przerabialam...mdlosci wymioty obce mi są....i nie stresuje się..wychodze z założenia...wszystko w doop...dziecko najwaz.w poprzedniej ciąży stres 100 i powiedziałam sobie ze tym razem nie daje się stresowi...;)

    siusiu siusiu niestety mam to samo, w ciagu dnia mi nie przeszkadza moge sikac na potege ale to nocne wstawanie jest najgorsze, ja staram sie otwierac tylko pol jednego oka coby sie ze snu nie wyrwac za bardzo :-)
    swoja droga moze to nocne sikanie ma nas przyzwyczaic do nocnego wstawania do maluszkow ? hmmm

    niemowlak-02.gif

    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1654

    Wysłany: 19 sierpnia 2013, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja teraz w nocy wstaję 2 razy, ale na początku zdarzało mi się częściej. Też tego nie zanoszę, ale parcie mam takie, że muszę, a jak próbuję zignorować i uda mi się przysnąć, to śni mi się kibelek i muszę wstać :-D

    Lissa lubi tę wiadomość

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 19 sierpnia 2013, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój gin powiedział mi ze nie mam wstrzymywać wiec jak tylko czuje to lece...dzis chyba z 20razy..no i w nocy raz i nad ranem też.


    Mam pytanie bierzecie jakieś witaminy?

    Bo chciałam coś brać prócz kwasu foliowego.. Co polecacie...

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1654

    Wysłany: 19 sierpnia 2013, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę Centrum Materna od A do Z plus DHA. Ale suplementację lekarz zalecił mi dopiero po 8 tygodniu po tym jak przejrzał wyniki badań. Wcześniej kazał brać mi tylko kwas foliowy własnie.

    Lilja lubi tę wiadomość

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 19 sierpnia 2013, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina wrote:
    Mój gin powiedział mi ze nie mam wstrzymywać wiec jak tylko czuje to lece...dzis chyba z 20razy..no i w nocy raz i nad ranem też.


    Mam pytanie bierzecie jakieś witaminy?

    Bo chciałam coś brać prócz kwasu foliowego.. Co polecacie...

    jesli dobrze sie odzywiasz to nie ma sensu brac niczego dodatkowego, tak mi gin powiedzial dzisiaj.
    Mimo ze kupilam centrum materna to jak na razie pozostane przy kwasie foliowym .

    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny niestety poroniłam :(
    Życzę zdrowych mamuś i maleństw i jak najwiecej zieloności <3

  • Martynika Autorytet
    Postów: 3162 5670

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwszy raz zajrzałam na ten wątek, jest mega pozytywny, super się to czyta :). Powodzenia, dziewczyny, niedługo wpadnę tu z dwiema kreskami :).

    Inessa, trzymaj się, ślę dobrą energię. Też mnie to spotkało pod koniec czerwca, ale znowu zaczęłam starania, jestem po ovu, czas mija szybko, o poprzednim poronieniu już (prawie) nie pamiętam :). Głowa do góry, następnym razem będzie piękna dziewięciomiesięczna ciąża!

    Konwalia lubi tę wiadomość

  • Jowitka Znajoma
    Postów: 22 23

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zaraz zemdleje. Staram sie juz od jakiegos czasu o dzidzi. Bolą mnie piersi i brzuch jak na miesiaczke. Tak jakbym miala zaraz dostac. Ale tak dziwnie sie czuje, wiec zrobiłam test. I 2 kreska jest widoczna golym okiem ale bladsza od pierwszej. Test robilam popoludniu. Tak sie boje ze to pomylka i nic z tego nie bedzie.

    Martynika, Konwalia, MisiaMisia, Andzia33, Fedra lubią tę wiadomość

    3jgxrjjgzm43f9b7.png
  • Martynika Autorytet
    Postów: 3162 5670

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jowitka, druga kreska nie kłamie :).
    Przy pierwszej ciąży widziałam drugą tak bladą, że mąż stwierdził, że sobie wmawiam. Pod światło, ale ją widziałam, cień cienia, ale widziałam i miałam rację. Jeżeli u Ciebie druga kreska jest widoczna gołym okiem i na dodatek test z popołudniowego moczu, to nie pozostaje nic innego, tylko gratulować i zaciskać kciuki, żeby wszystko było ok :).

  • Eve Autorytet
    Postów: 1794 1585

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Druga kreska jak jest to nie pomyłka. Jak już pisałam, moja druga kreska na pierwszym teście była widoczne prawie z lupą, a teraz chodzi i rozrabia:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2013, 18:45

    Konwalia, Martynika, Andzia33 lubią tę wiadomość

    👨25 sierpnia 2010 Szymon
    👦7 listopada 2014 Aleksander
    17 maja 2021 ⏸️ 7 czerwca 2021 ❤️
    👧Czekamy na Klarę...😍
    kClLp2.png
  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eve wrote:
    Druga kreska jak jest to nie pomyłka. Jak już pisałam, moja druga kreska na pierwszym teście była widoczne prawie z lupą, a teraz chodzi i rozrabia:)


    No to marsz na bete i dawaj suwaczek z tygodniem :D kolejna mauska do kolekcji :P

    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inessa wrote:
    Dziewczyny niestety poroniłam :(
    Życzę zdrowych mamuś i maleństw i jak najwiecej zieloności <3

    <3 <3 <3 trzymaj sie kochana <sciskam>


    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • Jowitka Znajoma
    Postów: 22 23

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny dzieki za wiare. Już tyle przeszłam ze nie wierzę sama jak widze tą 2 kreske. Jutro zrobie 2 test z rana I pójdę na bete. Jutro zdam relacje.

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    3jgxrjjgzm43f9b7.png
  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1654

    Wysłany: 20 sierpnia 2013, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jowitka GRATULACJE1!!!! :-D

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • Jowitka Znajoma
    Postów: 22 23

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Test z rana rowniez wyszedl pozytywny. Zrobilam bete, wyniki popoludniu. Lekarz powiedział ze to prawdopodobnie wczesna ciaza ale nie jet jeszcze do potwierdzenia i kazał mi przyjsc za miesiac. Przepisal mi duphaston i folik. Nie wiem. Zobacze wyniki bety to okaże sie. Dziwi mnie tylko to ze lekarz nic nie widzial na USG i kazal przyjsc za miesiac.

    Matylda36, sylvia lubią tę wiadomość

    3jgxrjjgzm43f9b7.png
  • MisiaMisia Autorytet
    Postów: 1459 1977

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ależ tu pozytywnie. Wszystkim Mamom życzę dobrego nastroju i zdrówka!

    MisiaMisia
    rfxgdqk3jsp86isr.png
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jowitka wrote:
    Test z rana rowniez wyszedl pozytywny. Zrobilam bete, wyniki popoludniu. Lekarz powiedział ze to prawdopodobnie wczesna ciaza ale nie jet jeszcze do potwierdzenia i kazał mi przyjsc za miesiac. Przepisal mi duphaston i folik. Nie wiem. Zobacze wyniki bety to okaże sie. Dziwi mnie tylko to ze lekarz nic nie widzial na USG i kazal przyjsc za miesiac.
    Jowita we wczesnej ciazy z reguły na USG nic nie widac stezenie HCg jest , ale to wszytsko zachodzi z opóznieniem .. nie stresuj sie ..Bedzie dobrze..Jesli to twoja 1 ciaza to organizm inaczej reaguje niz przy kolejnych . spokojnie teraz tylko trzeba byc coierpliwym

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • Jowitka Znajoma
    Postów: 22 23

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak wiec bede cierpliwa, popoludniu napisze jakie wyszło hcg. A jesli chodzi o ciąże to bedzie moja pierwsza wyczekana :)

    MariaAntonina, Konwalia lubią tę wiadomość

    3jgxrjjgzm43f9b7.png
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jowitka wrote:
    Tak wiec bede cierpliwa, popoludniu napisze jakie wyszło hcg. A jesli chodzi o ciąże to bedzie moja pierwsza wyczekana :)


    Spokojnie teraz wszytsko musi miec swoj czas, niczego nie przyspieszysz a starania i ciaza uczy cierpliwosci...dasz rade. :)

    Bo po porodzie cierpliwosc ucieka.. heeeeeeeeeeee wtedy te skumulowane nerwy trzeba zostawic na potem..:)

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny , moze zaraz do Was dołacze:)http://www.fotoszok.pl/show.php/1683486_526501-418911628217988-990815051-n.jpg.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 sierpnia 2013, 18:37

    Andzia33 lubi tę wiadomość

‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ