W grudniu ☃️ seks na każdym kroku ❤️🔥, będę mamą w nowym roku! 🤰
-
WIADOMOŚĆ
-
Atomówka wrote:Hej dziewczyny, chyba zaczynam szaleć. Jutro robię betę a wizyta dopiero 27.12. Boję się że coś będzie nie tak... Jak zaczynam się cieszyć to po chwili myślę, że jeszcze nie powinnam nie wiem jak wytrzymam do tego wtorku
Nie martw się, będzie wszystko dobrze 😊. Też się na początku bardzo martwiłam czy wszystko jest ok i wszyscy wkoło mnie uspokajali, a po pierwszej wizycie jak ręką odjął, jak już wiem, że jestem pod opieką lekarza to od razu się zrobiłam dużo bardziej spokojna 🤗. Więc na spokojnie wytrzymaj do tego 27.12, dla pewności jak tak bardzo się stresujesz to posikaj sobie trochę na testy ciążowe, jak będziesz widziała te porządne grube krechy to może to Cię uspokoi i przetrzymasz do wizyty 😁. Pamiętaj, że zawsze możesz się tutaj wygadać, bo wszystkie walczymy o to samo 🤗.👩🏻32 & 👨🏻38
03 grudnia 2022 - ⏸️
16 stycznia 2023 - 9t4d/7t4d - poronienie samoistne 💔
20 maja 2023 - ⏸️ - rośnij mój tęczowy Maluszku 🙏🌈
21 stycznia 2024 - Antosia już z nami 🩷 3410g, 54cm, 10/10pkt 🥹
Idziemy po rodzeństwo dla Tośki ❤️:
12 listopada 2024 - ⏸️
13 listopada 2024 - 11dpo - beta HCG 28 mIU/l 🍀
16 listopada 2024 - 14dpo - beta HCG 151.9 mIU/l 🤩 średni dwudniowy przyrost 203.6% 🥳
23 listopada 2024 - 21dpo - beta HCG 3429,1 mIU/mL, średni dwudniowy przyrost 144% 🥰
4 grudnia 2024 - mamy zarodek z serduszkiem ❤️🎁
19 grudnia 2024 - 2.06cm Bobasa 🥰
-
Muszę wam się pochwalić!😅
Pierwszy raz po odstawieniu anty odnotowuje śluz rozciągliwy w okolicach owulki🙈
Nigdy nie sądziłam, że tak bardzo będzie mnie to cieszyć🤣Ewiwi, MerryCherry, Mart768, ELka, Amunicja, Niemampomyslunanick, Evondita82, Anett93, Cotakoza, .aś., Roxanne lubią tę wiadomość
👩🏽 +👱🏽♂️+🐈=❤️
19 cykl siania 🍍
🍼 27.03- MAMY TO!⏸️🍍
🍼 02.04- 843 🥹 prog: 12.1❗️
🍼 04.04- 2611☀️prog: 9.8❗️
🍼 05.04- pęcherzyk ciążowy🍍
🍼 12.04- piękniusi zarodek 🪺
🍼 03.05- 2cm smerfa👶🏼❤️
🍼 21.05- mały wielki człowiek🤰🏽
NIFTY: Zdrowy Chłopczyk🩵💙