Forum Starając się - ogólne W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek
Odpowiedz

W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek

Oceń ten wątek:
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka mialas jutro zrobic test, czemu robilas popoludniu ?

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka20 wrote:
    nie ma;/
    Zrob jutro test albo pojutrze z pierwszego moczu....i na spokojnie bo nerwy nic nie dadza :-(

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

    63b363a823.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    malinka mialas jutro zrobic test, czemu robilas popoludniu ?
    bo chciałam mieć to za sobą najwyżej powtorze po niedzieli albo poczekam @ na

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem po co sie tak nakrecac, ja jestem zdania jak robic test tak wczesnie to z pierwszego moczu a najlepiej robic test w dzien kiedy ma byc @. Nie wiem moze ja juz sie tak nastawilam ale szkoda mi nerwow stresu na to nakrecanie a pozniej to ogladanie testu i ten lament.

    weronika86, rybka lubią tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    nie wiem po co sie tak nakrecac, ja jestem zdania jak robic test tak wczesnie to z pierwszego moczu a najlepiej robic test w dzien kiedy ma byc @. Nie wiem moze ja juz sie tak nastawilam ale szkoda mi nerwow stresu na to nakrecanie a pozniej to ogladanie testu i ten lament.
    ale ja się nie nakręcam jejku no co to ja kada druga zresztą jak mi przyjdzie to już nie ma sensu tu siedziec

    Jackie lubi tę wiadomość

  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6370

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza30 zgadzam sie z toba w stu procentach...przez pierwsze cykle juz od 8dpo robilam testy jak szalona po 4 razy dziennie! kasa wyrzucona w bloto, duzo stresu i placzu...teraz obiecalam sobie, ze nie zrobie testu wczesniej niz 18dpo- 18 wyzszych temperatur...w osatnim cyklu zrobilam w 14dpo wyszedl bladzioch- dwa dni pozniej @ i lament byl ogromny...nie chce juz tego ponownie przezywac.

    iza30 lubi tę wiadomość

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6370

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a tak jak wiem, ze nie robie testu do 18dpo to jakos czas leci szybciej i nie nakrecam sie tak bardzo i nie stresuje...bo od nadmiaru stresu tez fasolka moze sie nie zagniezdzic wogole nie?

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 27 grudnia 2013, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    weronika86 wrote:
    a tak jak wiem, ze nie robie testu do 18dpo to jakos czas leci szybciej i nie nakrecam sie tak bardzo i nie stresuje...bo od nadmiaru stresu tez fasolka moze sie nie zagniezdzic wogole nie?
    Dokladnie Weronika

    weronika86 lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki wpadłam się tylko przywitać i życzyć miłego dnia :)



    iza30, rybka lubią tę wiadomość

  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, co porabiacie w sobotni poranek?

    iza30, rybka lubią tę wiadomość

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sobie przeglądam, co się od wczoraj na OVU zmieniło :)

    stardust87 lubi tę wiadomość

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka dziewczyny ja dopierow wstalam i zapraszam na kaweczke

    stardust87, Nusia1989, rybka lubią tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja już po kawce. i po teście. po 5 min 1 krecha, a jak się obudziłam 3h później to już wyraźne dwie krechy. Wiem, że się nie liczy, ale i tak fajnie :P

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nusia1989 wrote:
    Hej dziewczynki wpadłam się tylko przywitać i życzyć miłego dnia :)
    daj znać co i jak!

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • karmelek Autorytet
    Postów: 1485 1627

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jusia oby sie wszystko dobrze skonczylo! Trzymam kciuki by fasolcia byla silna i pieknie rosla!

    Stardust a moze jednak jest cos na rzeczy? Pokaz nam ten test#! :)

    Ja jutro mam termin @ chyba ze jak miesiac temu sie opozni.. Do kitu, humor ciagle nie najlepszy, nawet wczorajsze zakupy mi go zhytnio nie poprawily :/

  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karmelek wrote:
    Jusia oby sie wszystko dobrze skonczylo! Trzymam kciuki by fasolcia byla silna i pieknie rosla!

    Stardust a moze jednak jest cos na rzeczy? Pokaz nam ten test#! :)

    Ja jutro mam termin @ chyba ze jak miesiac temu sie opozni.. Do kitu, humor ciagle nie najlepszy, nawet wczorajsze zakupy mi go zhytnio nie poprawily :/

    http://naforum.zapodaj.net/e45cf966a076.jpg.html a no proszę, ale ja się nie ekscytuję :P bo tak jak mówiłam wynik po 3h odczytany to się nie liczy

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2013, 10:55

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak wrócę ze szpitala to na pewno dam znać...

    rybka lubi tę wiadomość

  • karmelek Autorytet
    Postów: 1485 1627

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stardust87 wrote:
    http://naforum.zapodaj.net/e45cf966a076.jpg.html a no proszę, ale ja się nie ekscytuję :P bo tak jak mówiłam wynik po 3h odczytany to się nie liczy
    sama nie wiem.. kreske widać wyraźnie.. nigdy nie miałam takiej sytuacji żeby nawet po czasie się coś pojawiło... trzymam kciuki by jednak był pozytyw! jak @nie przyjdzie to powtórz jutro test! :)

    rybka lubi tę wiadomość

  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karmelek wrote:
    sama nie wiem.. kreske widać wyraźnie.. nigdy nie miałam takiej sytuacji żeby nawet po czasie się coś pojawiło... trzymam kciuki by jednak był pozytyw! jak @nie przyjdzie to powtórz jutro test! :)
    wiesz, jak byłam w ciąży to na pierwszym teście kreska też mi się pojawiła dopiero po 10 minutach. A teraz po 10 minutach już spałam więc nie wiem kiedy się pojawiła.
    Kciuków kochana nie trzymaj, bo to aż do wtorku, kciuki by Ci odpadły do tego czasu :P
    A @ ma przyjść dopiero 30 więc jak 30 jej nie będzie to wtedy na betę pójdę. sikańca już nie robię, bo i tak to nic nie da :P

    rybka lubi tę wiadomość

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • Inusia Autorytet
    Postów: 495 409

    Wysłany: 28 grudnia 2013, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stardust87 wrote:
    http://naforum.zapodaj.net/e45cf966a076.jpg.html a no proszę, ale ja się nie ekscytuję :P bo tak jak mówiłam wynik po 3h odczytany to się nie liczy

    Ja jestem załamana bo mi od kilku dni takie właśnie testy wychodzą kochana...do 5 minut nic, a po czasie widać 2 kreski :( Dzisiaj zrobiłam ostatni już, mam dość i chcę już dostać tej paskudnej @ i zacząć od nowa...

    Ale za Ciebie trzymam kciuki, żeby jednak coś było na rzeczy :)

    "Są w życiu rzeczy,o które warto walczyć do samego końca..."
    dxom2n0axvrn3fue.png
    akeuxzkrjqh8xpez.png
‹‹ 143 144 145 146 147 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ