Forum Starając się - ogólne W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek
Odpowiedz

W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2014, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Witamy.
    o ja niech ten dzien juz sie skonczy..

    olka30 lubi tę wiadomość

  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 7 lipca 2014, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tynka trzymam kciuki żebyś dostała tę pracę :)

    lilys coś się stało? Czy to tak przez ten upał masz dość tego dnia?

    Ja siedzę przy lapku, wcinam Danio z kawałkami białej brzoskwini i białej czekolady (eating-43.gif), a okna sobie zasłoniłam roletami - dzięki temu mam w pokoju troszkę chłodniej.

    Raczej się na ten skwar nie wybiorę, może pooglądam jakiś fajny serial?
    Znacie jakiś ciekawy? Komediowy najlepiej?

    Lubiłam oglądać "Mamuśki", szkoda, że tak mało odcinków jest.

    Tynka1990 lubi tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Tynka1990 Autorytet
    Postów: 1029 761

    Wysłany: 7 lipca 2014, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sana Dziękuję bardzo :-)

    relgx1hp8inl3sxx.png
    relgx1hpaj5zn1ig.png
    04.2020 aniołek 8tc
    34bw3e3kh0q3cy50.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2014, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh.. szybko napisze .. kiepski dzien.. tesciowie glod .. i jeszcze mezowaty gulasz se zarzyczyl 1.5 h przy garach w 34 stopniowym upale...
    tesciowie rowna sie wstrzemiezliwosc... a mnie sie chce!!!

  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 7 lipca 2014, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lilys tulę <3 oby jutrzejszy dzień był lepszy.

    Dobranoc dziewczyny :*

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1260

    Wysłany: 8 lipca 2014, 06:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    fajne seriale to :D :
    Dwie spłukane dziewczyny
    Dwóch i pół
    Teoria wielkiego podrywu....

    olka30 lubi tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4705 3532

    Wysłany: 8 lipca 2014, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam po jedno-dniowym urlopie :) Byłam na badaniach i u dentysty i 300 zł poszło, nawet mi nie pomachało na pożegnanie:/ Byłam też z moją kochaną chrześnicą - lat prawie ;) 5, na basenie :) Takie dziecko to cieszy, bo tak to bym 5 min. nie wytrzymała. na tym basenie :)

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4705 3532

    Wysłany: 8 lipca 2014, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Seriale:
    MASH, Różowe lata 70-te, Jak poznałem waszą matkę :)

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1260

    Wysłany: 8 lipca 2014, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olka30 wrote:
    Seriale:
    MASH, Różowe lata 70-te, Jak poznałem waszą matkę :)
    ooo te też sa fajne...no i mój ulubiony serial PRZYJACIELE jest the best..mogę oglądać te same odcinki 30 razy i zawsze mnie tak samo śmieszą:)


    ja byłam w piątek u dentysty i zapłaciłam 200 zl za mnie i za moje D...kolejna wizyta 25 lipca..i kolejne myślę ze 300 zl pójdzie ehh ehh..ale jak sie wyleczy to później na długi okres będzie spokój...

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4705 3532

    Wysłany: 8 lipca 2014, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja chodzę z jednym zębem od zimy i nikt sobie nie może z nim dać rady :( Cholera mnie trafia. Ale coś tam zrobiłam, zobaczymy.. Ale byłam na badaniach w kąciku i znowu dostałam rabat, bez proszenia :) Tym babom to chyba mnie żal :) Wyniki dopiero pod koniec tygodnia :/

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1260

    Wysłany: 8 lipca 2014, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też tam chodzilam na badania..zawsze jak robilam więcej badań to też dostawalam rabat:) miło tak :)

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4705 3532

    Wysłany: 8 lipca 2014, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nie, aż dziw w naszym kraju.. Rabat bez proszenia się :)

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 8 lipca 2014, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jeszcze nigdy żadnego rabatu na badania nie dostałam :( :P

    Wstałam chyba lewą nogą, jakaś zdołowana jestem...temperatura trochę spadła, coś czuję, że to nie będzie udany cykl :(

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1260

    Wysłany: 8 lipca 2014, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe a jednak takie dzinwe rzeczy sie zdarzaja :D:D

    ja tez wstalam lewa;/..pokłocona z D. wiec nie jest dobrze..takze ja dzisiaj tez zaliczam dzień do nieudanych

    olka30 lubi tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 8 lipca 2014, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia ja też się z moim poprztykałam...

    Niech już będzie 15.07, mam dość tej niepewności :(

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4705 3532

    Wysłany: 8 lipca 2014, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja znów się wkur...am na moją koleżankę z pracy i już nie wyrabiam, miałam zrezygnować z przenoszenia się do nowej pracy, a teraz już sama nie wiem co robić :( Pogadam, spróbuję jeszcze tam wytargować lepsze warunki, bo już mam dość że ktoś non stop pracuje moimi rękami :(

    lilys, zizia_a lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2014, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A na mnie tesciowa sie obrazila bo nie sprzatnelam domu jak prxyjezdzali.. jeszcze czego.. wyjada to sobie posprzatam a tak to natobie sie jak wol a oni przyjada nasraja nabrudza i pojada.. a ja w punkcie wyjscia. Zapierdzielac na szczocie.. o nie nie!!!
    Do tego cos dziwnie sie czuje. Okolica podbrzusza fruwa a okres dopiero co byl..
    moze stad ten nastroj na nie..
    do tego ta cudowna pogoda.
    Olcia a wgl kiedy idziesz na koniki?

    olka30 lubi tę wiadomość

  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1260

    Wysłany: 8 lipca 2014, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olka ja tez tak mam w pracy..ja zapierdzielam a koleżanka ma na wszystko czas...kawusia..ploteczki..odwiedziny znajomych....prasóweczka...no makabra..a zapierdzielam ja wrrrr...także nieciekawie...ale co zrobić?? ;/ a wysługuje się mną we wszystkim ale co ja mogę :(
    jak ja bym chciała ze swoją teściową się pokłócić...ehh..marzenie..albo zeby sie obrazila na mnie...byłabym w siódmym niebie bo miałabym spokój :D

    olka30 lubi tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4705 3532

    Wysłany: 8 lipca 2014, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W piątek byłam na konikach, cały weekend mnie uda bolały, ale kocham to, mogłabym jeździć codziennie :) Z teściową mam spoko, bo z nią nie mieszkam, a odwiedza mnie rzadko :) Chociaż ma swoje humory, ale ja też nie jestem łatwa, tyle że staram się ustępować jeśli czasem ma jakieś tam swoje wizje, bo nie mam jej na co dzień.

    Ja chciałam jechać teraz na urlop gdzieś za granice, na jakieś last minut, ale oczywiście już sezon trwa więc tyle było z planów. Początkiem mies. absolutnie nie mogę się urlopować, chociaż wtedy są najlepsze oferty, bo przecież są wypłaty! A dziś mi koleżanka mówi, że skoro ja chcę teraz to ona idzie końcem lipca na dwa tygodnie. Nie dość, że miała mieć w sierpniu urlop, to ja sobie cały lipiec po wypłacie zajęłam i wolałabym iść dopiero po 20, bo 20 mój ma chrzciny :( Akurat by mi stykło dwa tyg., a teraz mam tylko tydzień, bo na 20 tak czy siak muszę wrócić :( To jeszcze moja koleżanka kochana pójdzie w wypłaty , a ja jestem ciekawa kto jej robotę zrobi?? Na chorobowym mi wypłaty zrobiła w ten sposób, że połowę spierdzieliła, a połowę odłożyła do mojego powrotu. Jak ma mnie nie trafić. Wygarnęłabym jej wszystko, ale to jest taka baba, że jej nie przegada, w każdym calu NAJ (w swoim mniemaniu) :( Wrrr

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 8 lipca 2014, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olka współczuję współpracownicy, oj znam to z pracy w hotelu, ja latałam za wszystkim jak dziki osioł a kumpela sobie na recepcji fb sprawdzała :/ masakra z takimi ludźmi.

    olka30 lubi tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
‹‹ 414 415 416 417 418 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego