Forum Starając się - ogólne Walentynkowe maleństwa! - lutowe testowanie
Odpowiedz

Walentynkowe maleństwa! - lutowe testowanie

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęściara czemu? U mnie od takiego testu (też różowe allegro miałam) to tak 4-5 dni i było owu :)

  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5464 8384

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Allanowa! Milo Cie poznac :)

    Szkoda, ze u mnie sposoby Meggs sie nie sprawdzaja :( I duzo seksu, i duzo alko, i ananas... nic nie zadzialalo.

    Wracam wlasnie ze zdjec, ostatnia godzine bawilam sie z dwuletnia Zosia i po moim dobrym humorze z rana nie ma sladu. Serce mnie boli. Wstapie do sklepu po wino.

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Staram się o drugie szczęście 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • Allanowa Koleżanka
    Postów: 39 16

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti82 wrote:
    Powodzenia w testowaniu/Z jakiego miasta jestes? Bardzo dobrze ,ze poszlas do kliniki ,nie ma co czekac


    Jestem z Katowic :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie nowe dziewczyny :) powodzonka w testowaniu. A zafasolkowanym wszystkiego dobrego przez najbliższe miesiące, najpiękniejsze miesiące <3

    Allanowa lubi tę wiadomość

  • Allanowa Koleżanka
    Postów: 39 16

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wik89 wrote:
    Hej Allanowa, fajnie ze wpadlas!:)
    To kciuki za Twoje testowanie!

    U mnie 10cs ale tak naprawde o pare dluzej tylko po prostu od maja 2018 z wiekszym zaangazowaniem.. tez do tej pory slyszalam tylko ze mamy cierpliwie sie starac i bedzie dobrze ale ostatnio psychicznie bardzo mnie te niepowodzenia obciazyly:( postanowilismy podzialac, moj maz tez wkrotce ma badania nasienia (w srode, juz sie stresuję) i zobaczymy. Wierze ze kiedys nadejdzie czas kazdej z nas, oby jak najszybciej:)


    Ja też w ciągu tych kilkunastu miesięcy miewałam różne nastroje.. na początku starań chyba było gorzej, niż teraz.. teraz trochę odpuściłam, cieszę się , że poszliśmy do kliniki, że będziemy mieć badania, że może trzeba zastosować jakieś leczenie i w końcu się uda. Nigdy nie zdawałam sobie sprawy, że kiedykolwiek będę się borykała z takim problemem, ale nie tracę wiary.

    Co do badania nasienia, też się tego obawiam, ale pocieszam się, że to często odwracalna przeszkoda.

  • Allanowa Koleżanka
    Postów: 39 16

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Czesc Allanowa! Milo Cie poznac :)

    Szkoda, ze u mnie sposoby Meggs sie nie sprawdzaja :( I duzo seksu, i duzo alko, i ananas... nic nie zadzialalo.

    Wracam wlasnie ze zdjec, ostatnia godzine bawilam sie z dwuletnia Zosia i po moim dobrym humorze z rana nie ma sladu. Serce mnie boli. Wstapie do sklepu po wino.


    Mnie również miło poznać! :)

  • Allanowa Koleżanka
    Postów: 39 16

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Czesc Allanowa! Milo Cie poznac :)

    Szkoda, ze u mnie sposoby Meggs sie nie sprawdzaja :( I duzo seksu, i duzo alko, i ananas... nic nie zadzialalo.

    Wracam wlasnie ze zdjec, ostatnia godzine bawilam sie z dwuletnia Zosia i po moim dobrym humorze z rana nie ma sladu. Serce mnie boli. Wstapie do sklepu po wino.


    Mnie również miło poznać! :)

  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5464 8384

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaczynam dzis robic owulaki. Mam jakies przeczucie, ze owu moze byc wczesniej, bo czuje lekko jajnik... Moze jednak Inofem robi swoje i cos sie dzieje.

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Staram się o drugie szczęście 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • Szczęściara Autorytet
    Postów: 2951 2958

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Owu musi poczekać na małża..mysle że za kilka dni powinna być. Chyba że znowu owu będzie późno a testy robią mnie w bambuko.

    h84fi09kghskel2o.png
    wniddf9h0baw4if8.png
    11.2015 pjp(*)
    Niedoczynność tarczycy (Euthyrox100 )
  • Szczęściara Autorytet
    Postów: 2951 2958

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Zaczynam dzis robic owulaki. Mam jakies przeczucie, ze owu moze byc wczesniej, bo czuje lekko jajnik... Moze jednak Inofem robi swoje i cos sie dzieje.
    Ja tez czuje jajniki i pojawił się wodnisty śluz. Dziś negatywny ale dobrze bo małż będzie dopiero piątek sobota.

    h84fi09kghskel2o.png
    wniddf9h0baw4if8.png
    11.2015 pjp(*)
    Niedoczynność tarczycy (Euthyrox100 )
  • Wik89 Autorytet
    Postów: 2893 4198

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Zaczynam dzis robic owulaki. Mam jakies przeczucie, ze owu moze byc wczesniej, bo czuje lekko jajnik... Moze jednak Inofem robi swoje i cos sie dzieje.

    No wlasnie, ja tez czuje jajniki juz od wczoraj raz z jednej raz z drugiej strony, mam wrazenie ze po inofemie wyrazniej odczuwam a do owu raczej daleko...tzn oby bo najwczesniej w czwartek mozemy wrocic do staran, heh a w sobote rano tesciowie:D

    Szczesciara u mnie tez juz troche wodnistego sie pojawil, to plodny najpewniej za pare dni sie pojawi, oby nie za wczesnie:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2019, 16:47

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    195up1.png
  • Nera86 Autorytet
    Postów: 734 220

    Wysłany: 4 lutego 2019, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kark piękny okruszek! ♡

    W oczekiwaniu na czwarty cud z próbą strzału "w synka"
    2.05.2016 poronienie 6/7tc
  • Judit Autorytet
    Postów: 1221 1221

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 października 2020, 13:44

    ultra długi protokół:
    8dojrzałych komórek
    7 się zapłodniło
    ❄4AA na pokładzie
    została ❄ 4AA

    endometrioza 2/3st,hashimoto, kir aa, ANA 1,2
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5464 8384

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie mokro, ale sluz poki co kremowy. Ja mam problemy z tym typowo plodnym, chociaz mam nadzieje, ze sie pojawi... w styczniu wyjatkowo byl. Moja owulacja wypada na sobote/niedziele czyli na wypad do Torunia i licze, ze tak wlasnie bedzie!

    przedszkolanka:), Wik89, Nona lubią tę wiadomość

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Staram się o drugie szczęście 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • Nera86 Autorytet
    Postów: 734 220

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    U mnie mokro, ale sluz poki co kremowy. Ja mam problemy z tym typowo plodnym, chociaz mam nadzieje, ze sie pojawi... w styczniu wyjatkowo byl. Moja owulacja wypada na sobote/niedziele czyli na wypad do Torunia i licze, ze tak wlasnie bedzie!

    Nikodemka ja również miałam problemy ze śluzem. W niedziele rano zaczęłam brać syrop Guajazyl. Wyczytałam gdzieś o nim na stronie kliniki niepłodności . Dziś rano mnie totalnie zalało. Nie wiem czy to ten syrop ale w życiu nie miałam takiego śluzu. Przeźroczysty jak białko jaja a do tego rozciągliwy na dobre 5-7 cm i śliski.

    kalcia64 lubi tę wiadomość

    W oczekiwaniu na czwarty cud z próbą strzału "w synka"
    2.05.2016 poronienie 6/7tc
  • Nera86 Autorytet
    Postów: 734 220

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    15938b.png

    W oczekiwaniu na czwarty cud z próbą strzału "w synka"
    2.05.2016 poronienie 6/7tc
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5464 8384

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera - ooo, zaraz o nim poczytam! :) ja pije siemie lniane, duzo wody... troche dziala, ale nadal bez szalu

    Nera86 lubi tę wiadomość

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Staram się o drugie szczęście 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • Nera86 Autorytet
    Postów: 734 220

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I kosztuje cos koło 13zł

    158b77.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2019, 17:27

    W oczekiwaniu na czwarty cud z próbą strzału "w synka"
    2.05.2016 poronienie 6/7tc
  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczęta

    MEGGS kreseczka piękna ,beta powinna być zacna ;-)

    ktoś tu pisał o inofemie ze wysypuje po nim ,no ja muszę stwierdzić ze mnie też wysypalo jak nigdy ,bo ja mom ogulnie ładną cerę ,a teraz syfek na syfku ,ale powoli schodzi

    Meggs lubi tę wiadomość

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 4 lutego 2019, 17:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kark wrote:
    Hejka, melduję z wizyty:
    Jest człowiek 16.4mm XD Wg usg termin na 16.09, 8tc+0 :O Serduszko bije 166 :)
    17c83ba15e32d171med.jpg


    super, wszystkiego najlepszego dla was ,rośnijcie zdrowo :-)

‹‹ 31 32 33 34 35 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego