X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wielkie plany na 2018 rok
Odpowiedz

Wielkie plany na 2018 rok

Oceń ten wątek:
  • Mati1 Ekspertka
    Postów: 600 98

    Wysłany: 7 października 2017, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka :) ale tu cisza;)
    Co tam u Was Kobietki?

    Cierpliwość jest gorzka, a jej owoce słodkie...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 października 2017, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:39

  • Mati1 Ekspertka
    Postów: 600 98

    Wysłany: 7 października 2017, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wooow super ze macie konkretny plan :)
    Ja zmienilam gina ktora zlecila mi sporo badan ale przynajmnie wiem ze jest ok. Teraz kazala mi do 3 miesiecy zrobic droznosc i tak mnie to stresuje ze nie wiem- pewnie zdecyduje sie w ostatnim cyklu liczac na to ze jednak nie bede musiala :D i jeszcze musze troche uzupelnic wit D bo maly brak wyszedl. Tak wiec cos sie dzieje ale jakos tak na luzie- zrezygnowalam z mierzenia tempki i obserwacji i jakos jest mi lzej :) i tez mniej forum czytam bo nie chce sie nakrecac ;)

    Cierpliwość jest gorzka, a jej owoce słodkie...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 października 2017, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:39

  • Mati1 Ekspertka
    Postów: 600 98

    Wysłany: 8 października 2017, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie hsg- tez mi tak mowila, ze daja srodki przeciwbolowe i jest ok- a czytalam ze roznie to wyglada stad moje odwlekanie tego badania ;)

    Cierpliwość jest gorzka, a jej owoce słodkie...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 października 2017, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    '

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:39

  • Mati1 Ekspertka
    Postów: 600 98

    Wysłany: 10 października 2017, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem wiem:) w listopadzie pojde i zobaczymy co dalej :)

    Anet_86 lubi tę wiadomość

    Cierpliwość jest gorzka, a jej owoce słodkie...
  • Marcelina85 Autorytet
    Postów: 924 728

    Wysłany: 13 października 2017, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Androlog powiedział, że te szczegółowe wyniki męża są ok, jedynie musimy podnieść morfologię i liczbę i mamy szanse na naturalne zajście :)

    "Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat"
    - Janusz Korczak

    PAI-1 4G (heterozygota), ANA2 1:320, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    7t1d (*)
  • agusia18_11 Koleżanka
    Postów: 53 13

    Wysłany: 26 października 2017, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny postanowiłam dołączyć do was ☺ od ponad roku staram sie z mężem dzidziusia nie stety bez owocnie ,mam niedoczynność tarczycy ,dwa tyg temu ginekolog skierował mnie na badanie prolaktyny wynik okazał sie dużo za wysoki przyjmuje od tego czasu bromergon 2 razy,dziennie oraz duphaston 1raz dziennie ,powiedzcie mi czy któraś z was przyjmowała bądź słyszała o tych lekach ze komuś pomogły ?z góry dziekuje za odp ☺

    agusia18_11
‹‹ 27 28 29 30 31
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ