X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wrzesień będzie NASZ ! wzreśniowe II kreski
Odpowiedz

Wrzesień będzie NASZ ! wzreśniowe II kreski

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje piersi oficjalnie przestały być wrażliwe :(
    Za to czuję podbrzusze.
    Zwykle czuję piersi do 12 dc. Może to przez brak progesteronu...
    A taki mam piękny wykres ;(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zrobiłam siłacza , takiego na szybko z drugiego moczu biały oczywiście , poleciałam na betę bo juz nie chce kolejnych 3 dni marzeń ...
    Zapisana juz jestem do 3 rożnych lekarzy w najbliższym czasie :/

  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 14 września 2018, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kozgo wrote:
    Może jakby objawy były to tak. Kurde wiecie co najgorsze ze jyz się tak przyzwyczaiłam do tych negatywów ze już powoli naprawdę się z tym godzę ze będę miała jedno dziecko No nie jest mi dane. Ostatnie co to jak wrócimy z Tajlandii w listopadzie zrobimy jeszcze raz nasienie i może drożność .

    Najbardziej irytujące ze z pierwszym dzieckiem poszło w 1 cyklu
    I właśnie to słyszę od wszystkich wokół. Kochana, jeden cykl i ciąża. I tak się zastanawiam co robimy nie tak i gdzie leży błąd.

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 10:46

    Sung, belly_love lubią tę wiadomość

  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 14 września 2018, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote: