X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wrzesień będzie NASZ ! wzreśniowe II kreski
Odpowiedz

Wrzesień będzie NASZ ! wzreśniowe II kreski

Oceń ten wątek:
  • koktajlowa Autorytet
    Postów: 1463 947

    Wysłany: 14 września 2018, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isia1986 wrote:
    Zrobiłam siłacza , takiego na szybko z drugiego moczu biały oczywiście , poleciałam na betę bo juz nie chce kolejnych 3 dni marzeń ...
    Zapisana juz jestem do 3 rożnych lekarzy w najbliższym czasie :/
    W jaki sposób wybierałaś lekarzy? Ktoś ci polecił czy po opiniach w Internecie?

    Na deficycie kalorycznym:
    10.04 68,90 kg
    06.03 70,95 kg
    24.02 72,00 kg

    10.2023 wznowienie starań
    04.2020 cp - zaśniad groniasty częściowy (7cs)
    02.2020 cb (6cs)
    08.2018 rozpoczęcie starań
    01.2016 córka 💙
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 14 września 2018, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Nadrobie Was jak w końcu usiądę,teraz tylko szybka relacja:
    No to tak,na dniach zaczne plamic/krwawic. Dostane mocniejszy okres bo endo mam grube. Prawdopodobnie nie doszlo w pelni do zagniezdzenia. Wizyta 5 października po krwawieniu. Wtedy zobaczymy jak pracuja jajniki i jak starania dalej(czy stymulujemy). To była ciaza biochemiczna,powinnam sama sie oczyscic. W razie W mam pisac smsa do dr.
    To czekam nadal..cwiczyc do wizyty nie mogę.

    Przedszkolanko, trzymam kciuki żeby noey cykl rozpoczął się szybko, z zielonym światłem na starania, będzie dobrze :) przykro mi że tak wyszło, ale przynajmniej dzisiejsza wizyta po Twojej myśli.

    27 lat
    9cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    koktajlowa wrote:
    W jaki sposób wybierałaś lekarzy? Ktoś ci polecił czy po opiniach w Internecie?