Wielki TEST kobiecej płodności!

Sprawdź swoją płodność i otrzymaj spersonalizowane wskazówki

Rozpocznij test

Wielki Quiz o plemnikach!

80% odpowiada źle - sprawdzisz się?

Rozpocznij
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri właśnie wczoraj z moim lekarzem rozmawialam o luteinie i dupku. No i uświadomił mi ze odpowiedni poziom progesteronu to tylko najmniejsze jego działanie. Często zdarza się ze ciaza się zagniezdzi ale cialko zolte nie domaga i dzidziuś glodny. I dzieki lutce czy dupku tez lepiej przebiega przejście na lozysko potem. W ogóle biedronko jakby co to od razu do lekarza:)

    littleladybird lubi tę wiadomość

  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    To ja bym jutro ten progestero. Zrobila jak wyjdzie ze owulka byla to moze warto wziac tego dupha? Tak na zagniezdzenie zeby przypadkiem nie nawial? A potem kolo 12 dc to tescior ;D

    Tak zrobię ;)

    ciri22 lubi tę wiadomość

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    Ja to trzymam jak za swoja bete... Kurde mamo ale fajnie by bylo ;D
    No:) wiatropylne nagle wszystkie:)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa_83 wrote:
    No właśnie zwrocilam uwagę na twoje wpisy i zwrocilam uwagę na siebie bardziej.
    Może sie cos tam zadzialo bo jajnika juz nie czuje. Jesli cos się zadzialo to do 27 sie wyrobie;)
    A co do sluzu ja mialam kwasny od owulacji mniej wiecej do terminu okresu a potem (bo mam go malo wiec nie sprawdzam raczej) na bezwonny sie zmienil ;D czyli kwasowosc spadla i bardziej jestem podatna na infekcje

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picja, Ciri dziękuję kochane <3 moja ginka pewnie przyjmie mnie bez kolejki jeśli powiem, że podejrzewam ciążę :)

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa_83 wrote:
    No właśnie zwrocilam uwagę na twoje wpisy i zwrocilam uwagę na siebie bardziej.
    Może sie cos tam zadzialo bo jajnika juz nie czuje. Jesli cos się zadzialo to do 27 sie wyrobie;)
    A mówią ze ciaza nie jest zarazliwa.:p jest.zobaczycie:)!

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo u mnie na drugim watku dzis dwie krechy u kolejnej laski wiec krow wie ;d

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    littleladybird wrote:
    Picja, Ciri dziękuję kochane <3 moja ginka pewnie przyjmie mnie bez kolejki jeśli powiem, że podejrzewam ciążę :)
    Ciaza ciaza ale OWULACJA to polowa sukcesu. Kurde mnie jak wyszly testy owu i juz mialam prawie 100% pewnosci ze owu byla to cieszylam sie prawie jak z ciazy ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde dzis zdecydowanie lepszy dzien nie ma co choc pogoda to jakas masakra ale dzis rowerek w ruch poszedl wiec od razu lepiej ;D

    littleladybird lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    A co do sluzu ja mialam kwasny od owulacji mniej wiecej do terminu okresu a potem (bo mam go malo wiec nie sprawdzam raczej) na bezwonny sie zmienil ;D czyli kwasowosc spadla i bardziej jestem podatna na infekcje
    Jak to w ciąży. Zmniejsza sie nam odporność zeby dzidziusia nie traktować przeciwcialami jak wroga. Ja teraz biorę invag i sok z żurawiny. Kwaśny jak hihi ale to dlatego bo przeciez u ciężarnych infekcje ukl.moczowego przebiegają bezobjawowo. To pije:) teraz znów jakies podr a znienie. To chyba od ciągłego sprawdzania czy nie plamie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maly wczoraj miał 0,66 cm....ciekawe ile ma dzisiaj:)

    littleladybird, ewi0808 lubią tę wiadomość

  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picja wrote:
    A mówią ze ciaza nie jest zarazliwa.:p jest.zobaczycie:)!
    Oby;)

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    Ciaza ciaza ale OWULACJA to polowa sukcesu. Kurde mnie jak wyszly testy owu i juz mialam prawie 100% pewnosci ze owu byla to cieszylam sie prawie jak z ciazy ;)

    No właśnie ja się tak na razie podniecam samą owulacją :) o ciąży na razie nie myślę, chociaż nieśmiało coś mi w głowie już się układa, że jeśli owulka była to szanse na fasola są duże :)

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W ogóle to po poludniu zmienie sobie avatar.a co mi tam:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    littleladybird wrote:
    No właśnie ja się tak na razie podniecam samą owulacją :) o ciąży na razie nie myślę, chociaż nieśmiało coś mi w głowie już się układa, że jeśli owulka była to szanse na fasola są duże :)
    Cicho! Nie nastawiaj sie. A najlepiej to się nawal jak ja i Ciri :p to dziala

    littleladybird lubi tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    littleladybird wrote:
    No właśnie ja się tak na razie podniecam samą owulacją :) o ciąży na razie nie myślę, chociaż nieśmiało coś mi w głowie już się układa, że jeśli owulka była to szanse na fasola są duże :)
    I tak niech zostanie w twoim przypadku owulacja to naprawdw duzy sukces wiec ciesz sie nia i mysl w kategoriach ze skoro raz sie udalo to znow sie uda i wtedy ciaza murowana ;D

    littleladybird lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem czy wam pisałam ale zapisalam sie do gina z nfzetu na wtorek w innej przychodni. Przetestuje wszystkie przychodnie w okokicy:P

    littleladybird lubi tę wiadomość

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taki mini casting:)? I dobrze. Szkoda potem w ciąży czasu na szukanie takiego któremu ufasz.

  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa_83 wrote:
    Nie wiem czy wam pisałam ale zapisalam sie do gina z nfzetu na wtorek w innej przychodni. Przetestuje wszystkie przychodnie w okokicy:P

    Bardzo dobrze, czasem naprawdę ciężko trafić na dobrego lekarza. Trzeba szukać i próbować każdego :)

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 10 lipca 2015, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mowilas ze masz sie zapisac. ;D a testuj testuj ;) ja sobie wozek wczoraj ogladalam i w jednym sie zakochalam ale chyba mnie nie bedzie stac.... ;(

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
‹‹ 20 21 22 23 24 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ