X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa przy kp to chyba nie ma czegoś takiego jak za często? W sensie na początku ;) chociaz nie wiem, nie mam doświadczenia ani wiedzy w tej kwestii ;)
    Jak moje dziecię będzie chciało pić co godzinę, to co godzinę dostanie cycka, chyba że moje cycki odmówią posłuszeństwa :P na razie biorę pod uwagę tylko optymistyczny scenariusz ;)

    Basiunia, ja to miałam taką konkretną akcję dzisiaj po raz pierwszy :P

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Little wlasnie sa rozne szkoly. Jedne mowia ze nie mozna przekarmic piersia drugie mowia ze takie male dziecko nie powinno jesc czesciej niz co dwie godziny najlepiej zeby jadlo co 3-4 i nie dluzsza przerwa niz 5 godzin ale moim zdaniem jeslo mowimy ze karmimy na rzadnanie to nie mozna mowic o tym ze dziecko je za czesto lub za rzadko. Np w dzien moje dziecko po skonczeniu 3 tyg zaczelo jesc co 2 godziny. Czasem co pol godziny je ale tym samym w nocu lolp 6tygodnia zaczelo robic sobie przerwy po 7 godzin co jest niby za dlugo dla takiego malucha.

    Ale moja pediatra nic nie mowila ze trzeba czesciej lub rzadziej. A na ostatnim wazeniu wyszlo niby ze moje dziecko w 3tyg przytylo 100g (mnie sie wydake ze maja popsuta wage bo na domowycn dwoch wyszlo nam 300g) i pani doktor tylko zapytala jak czesto karmie i jakie przerwy sa w nocy i powiedziala ze wszystko ok n
    Jest. Wiec ja karmie czasem co chwile jesli trzeba a jak dziecko nie chce to nie daje bo musi.

  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:04