Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2016, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evi sliczny pucek :))
    magdziulla ja swojego czasem zostawiam jak placze, przeciez trzeba jakos funkcjonowac, ale jak juz tak mocno zaczyna to go przytulam:)
    W szpitalu mowili, ze tez musi poplakac i ze wtedy najlepiej rozwijaja sie plucka :))

    Tez juz jestem o krok od zamowienia chusty, ale wczoraj sie mu poprawilo, wiec odczekam jeszcze z tydzien zobacze co i jak :)

    I ja swojego od 3dnia w domu przykrywam tylko pieluszka flanelowa, bo cieplo mamy :) zreszta jak sprawdzam to zawsze jest cieplutki wiec nie widzialam potrzeby przykrywac czyms wiecej, zreszta i tak sie rozkopie :D

    Rozek tylko przez 3 dni mialam ale taki byl bidus w tym spocony i zle mi sie gobkarmilo:/ ale racja z tym ze jak jedt goly na rekach to po odlozeniu sie rozbudza, ale dosc szybko zas zasypia wiec tak juz zostalo :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 października 2016, 09:14

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2766 333

    Wysłany: 28 października 2016, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mój śpi na razie pod kocykiem.
    DOdajecie chociaż na chwile zdjecia swoich pociech?
    a jak tam piłyscie to piwko ?

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2016, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    O to nasz pierdzioch :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2016, 13:44

    Magdziulla, ewi0808 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2016, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiunia jaki elegancki przystojniak! Chyba będzie miał takie silne, męskie rysy. Serca będzie łamał:)
    Ewi ma ślicznego blondaska, Basiunia czarnuszka:)

    A to Moja Królewna:)
    Zdjęcie z dziś wersja total pink;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2016, 18:06

    ewi0808 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2016, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ćwiczy biceps;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2016, 18:06

    basiunia, ewi0808 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2016, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O Boziu Boziu jaka slicznotka :)))
    Magdziulla nie wiem jak to z tmi meskimi rysami bo gdzie bysmy nie poszli to eszyscy mowia jak do dziewczynki, u lekarza, prosze ja rozebrac, w szpitalu : co jej sie dzialo? Pielegniarki o jaka sliczna a ja takie kurwiki w oczach to on :D

    Ej ale zaczynam sie nie pokoic, bo Fifcio orzestal sie podbosic na raczkach jak Twoja mala, glowke probuje trzymac alr jak go mam w pozycji pionowej przodem do mnie to przybija gwizdzia, tak mu leci do przodu...jak byl mnieszy to lepiej trzymal...chyba go wezme do rehabilitanta:(

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2766 333

    Wysłany: 29 października 2016, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SLICZNE MACIE BOBASKI :)
    mój tez sie mniej podnosi na rekach ale to przez to że ma mega cięzką głowe.
    Nie przejmuj sie. nie można porównywac dzieci.

    Mój dziś waży 6450g :)

    Dopadło mnie przeziębienie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2016, 10:38

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2016, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evi racja tym bardziej z emoj to wczesniak hakby nie bylo....
    Ej przespal dzis od 23 do 7 rano, do teraz z mezem nie wierzymy :D ale za to od 7 oka nie zmrozyl :D

    Evi ja na antybiotyku jrstrm, zapalenie zatok mialam:( drugi raz w cuagu miesiaca:/ moze juz teraz wylecze dziadostwo :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2016, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiunia to ja nie wiem, mi on w ogóle dziewczynki nie przypomina:)
    Ewi masz rację porównywanie dzieci nie ma sensu, chyba, że są duże rozbieżności. Jedno dziecko jednej rzeczy nauczy się wcześniej,a innej później, a inne odwrotnie.

    Wow za przespaną noc. Moja najdłużej śpi po wieczornym karmieniu do pierwszego karmienia tak max 21-2.30 później co 2-3h albo częściej.

    Ewi kawał chłopa już, a nie wygląda na zdjęciach.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2016, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zamówiłam chustę kółkową! Już nie mogę się doczekać:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2016, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oo kólkowa?? No ja ciagle mysle...a gdzie zamawialas ? Za ile ? Doradzalas sie kogos ?

    P.s. przespal noc ale w dzien tylko 40min podczas spaceru :D do 13 byl srednio humorny ale po spacerku calkiem spoko gosc :D siedzi w nosidelku i gada do zabawaki :D a zaraz kompu kompu :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2016, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaa i oglaszam wszem i w obec ze dostalam okres :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2016, 06:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję?:) a tam ja w przeciągu 2 tygodni miałam dwa okresy.

    Basiunia tak radziłam się. Bardzo miałam opory do zwykłej chusty wolałam nosidełko, ale odradzają dopóki nie siedzi. I ta kolkowa może się sprawdzić, bo łatwo i szybko się ją zakłada. A o to mi właśnie chodzi. Niestety, ale muszę coś zrobić, bo nie da się funkcjonować z moim Potworzakiem. Mama krzyczy - nauczysz ją noszenia - no ale ona od początku była nauczona. I tak się ją nosi, a tak przynajmniej będę miała ręce wolne.

    Moja Fruzia wywinęła nam numer. Obudziła się 4.30 i koniec spania, do tej pory próbuję ją uśpić, teraz wrzuciłam do łóżeczka i włączyłam karuzelę. A ona co? Zamiast zasypiać cieszy się do zabawek na karuzeli:)
    Oj mam nadzieję, że to jednorazowy wybryk.

    ...no nie chyba mega kuptal poszedł.

    Edit. Kupiłam taką, póki co II gatunek jak się sprawdzi będę dalej kombinować

    http://littlefrog.pl/product-pol-4768-LITTLE-FROG-ZAKARDOWA-CHUSTA-KOLKOWA-PERLOWY-CUBE-S-1-7-m-IIgatunek.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 października 2016, 06:34

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2016, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja zobacze czy bedIe regularny:))
    Dzis Fiful znowu miszcz spal od 21 do 5 na stary czas :D a potem do 8 :D zobaczymy co bedzie dzis :D

    Kurcze no mi doradzaja zwykla do motania ale zqpytam jeszcze o kolkowa...ja szukalam na carrylove.pl
    I noislas juz?:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2016, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiunia, bo zwykła jest na pewno lepsza, ale ja mam opory w ogóle przed chustami, więc zacznę od latwiejszej. A poza tym chcę taką którą szybko założę po domu. Jak się sprawdzi to pewnie zainwestuje w normalną, a jeśli nie poczekam, aż zacznie siadać i kupię nosidełko.

    Moje dziecko ma problem ze snem:/ w dzień co zaśnie to się wybudza po 5-10minutach,nieważne gdzie.

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2766 333

    Wysłany: 31 października 2016, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mój też tak ma wciągu dnia :)
    w nocy przespał od 20 do 24. i od 24 do 5:30.
    Nakarmiłąm go zwymiotował wszystko, z nosa wyciągnełam mega gluty :/ charczy okropnie i kicha czyli zarził sie ode mnie i bedzie chory. cały czas praktycznie ryczał dopiero teraz przysnął

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2016, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdziulla daj znac jak sie sorawdzi:) tez mi zalezy na szybkim przypieciu tylko po domu:)
    Chiciaz nie wiem jak to bedzie bo mlody chce byc nosozny przodem do ludzi, no wraz z nim rosna wymagania :D

    Evi wspolczuje, 3 tygodniebwalczylam, wtakim razie psikaj wida moroska i odciagaj odkurzaczem, my nawet w nocy wstawalismy jak charczal i sciagalismy:)
    W szpitalu polecali taki spoelek ze sowja buzia odciagasz, kupilsimy ale to noe daje takie efektu przy obfitym katarze...a no i pomocbe sa inhalacje, takze moze wybierz sie z nim do lekarza zeby na plucka nie siadlo:)

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2766 333

    Wysłany: 31 października 2016, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wizyta dzis o 12. no ja odciagam aspiratorem ze własnie buzia robisz podcisnienie i odciagam. zobaczymy co powie,

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2766 333

    Wysłany: 31 października 2016, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oskrzela czyste, ale śluzu ma duzo w nosku itp dostalismy pare leków. za 5 dni kontrola

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2016, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi dobrze, że nic poważniejszego i nie musicie się z antybiotykiem bujać.

‹‹ 833 834 835 836 837 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ