Forum Starając się - ogólne Zostańmy mamami 2014
Odpowiedz

Zostańmy mamami 2014

Oceń ten wątek:
  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciasto Marchewkowe

    Składniki:
    - 1 i 1/4 szklanki oleju
    - 4 jajka
    - 2 szklanki startej marchewki(ok.2szt.)
    - 2 szklanki mąki
    - 1 i 1/2 szklanki cukru
    - 2 łyżeczki proszku do pieczenia
    - 2 łyżeczki cynamonu
    - 2 łyżeczki sody

    1.Jajka utrzeć z cukrem na puszystą masę.
    2.Stopniowo dodawać mąkę i olej, a po wymieszaniu startą marchewkę, proszek do pieczenia, sodę i cynamon. Porządnie wymieszać i...to tyle :)Wylać na blaszkę wysmarowaną tłuszczem. Piec w temp. 180 stopni przez ok. 40 min.

    Po upieszeniu delikatnie można posypać cukrem pudrem :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2013, 12:53

    Aniqa, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w irlandii ciasto marchewkowe jest bardzo popularne :) z taka gesta bita smietana... pysznosci

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakby co uwielbiam gotować, przepisów testuje mnóstwo więc walcie śmiało jakby Was na coś ochota naszła :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez lubie gotowac... ostatnio ogaldam z zapalem Hells Kitchen i inne programy Gordona Ramsey'a i robilam ostatnio Losiosia Wellingtona :) pysznosci... zreszzta ja uwielbiam łososia ;)

    Aniqa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale że tak jeszcze zapytam, to marchewka ma być wyciśnięta tak dokładnie czy z marchewkowym sokiem , i na jaką blache to jest na te wąskie do piernika???

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszysta wrote:
    ja tez lubie gotowac... ostatnio ogaldam z zapalem Hells Kitchen i inne programy Gordona Ramsey'a i robilam ostatnio Losiosia Wellingtona :) pysznosci... zreszzta ja uwielbiam łososia ;)

    ja kupuje gazetki, na forach trochę sie udzielam i kocham sałatki z brokułem ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszysta wrote:
    ja tez lubie gotowac... ostatnio ogaldam z zapalem Hells Kitchen i inne programy Gordona Ramsey'a i robilam ostatnio Losiosia Wellingtona :) pysznosci... zreszzta ja uwielbiam łososia ;)
    lubie też te programy, Ramseya szcególnie, ale polskie wersje też, ale te potrawy sa niekiedy takie wykwintne, i malutkie porcje że to nie ma sensu żebym robiła bo mój musi mieć polskie danie, dużo i smacznie, moja mam lubi mu robic jedzienie bo zje wszystko i jeszcze o dokładke poprosi

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 19 lipca 2013, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa wrote:
    ale że tak jeszcze zapytam, to marchewka ma być wyciśnięta tak dokładnie czy z marchewkowym sokiem , i na jaką blache to jest na te wąskie do piernika???

    nie no marchewkę ścierasz na tarce o grubych oczkach i wrzucasz. Ja piekę na klasycznej blaszcze prostokątnej ja wiem ile ona ma ze 25 na 35 jakoś tak plus minus, ale widziałam,że pieką też w takeij tortowej średnicy 32

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wirbażka wrote:
    nie no marchewkę ścierasz na tarce o grubych oczkach i wrzucasz. Ja piekę na klasycznej blaszcze prostokątnej ja wiem ile ona ma ze 25 na 35 jakoś tak plus minus, ale widziałam,że pieką też w takeij tortowej średnicy 32
    ja spróbuje w takich podłużnych foremkach ale to już w nast tyg.dzięki za przepis, na pewno spróbuje bo ciekawi mnie smak, i tak jak proponuje pusze z bitą śmietaną :)

    Puszysta lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za przepis, może jutro uda mi się coś wyczarować :)

    wirbażka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa tylko to musi byc domowa bita smietana a nie w spreyu :) bo wtedy lepiej samkuje... taka gesta ubita... pycha :)


    ja ogladalam Gordona specialne odcinki na swieta i na imprezy... te jego salatki, indyki ,miesa... normalnie slinie sie....

    owszem jego porcyjki czasem sa malenkie ale ja i tak robie poporstu wiecej :P mam ochote zrobic jakas jego salatke w przyszlym tygodniu...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiec ubije śmietankę, do tego ciasta, mi też ślinka leci jak oglądam te programy, ale jestem w szoku że tylu ludzi takich amatorów co zgłasza się do tych programów zna się tak dobrze na gotowaniu, ja nawet nie słyszałam nigdy nazw tych potraw, albo nie próbowałam składników. z polskich programów to lubie kuchenne rewolucje, masakra jaki jest syf po tych lokalach niekiedy aż nie dobrze sie robi, ja nawet po tych rewolucjach bym nie poszła do takiego lokalu bo moim zdaniem jak syf był przed rewolucja to i po bedzie tylko musi troszke minąć.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa ja nie lubie Kuchennych rewoloucji... niepodoba mi sie jej styl bycis i zachowanie... ale wyobraz sobie siedze i ogladam i byla akurat w gdansku.. i nagle widze mojego bylego O.o jeden z kucharzy... az mi szczeka opadla...

    co do hells kitchen to onie nie sa amatorami... kazdy z nich pracowal albo pracuje w restauracji... duzo z nich ma tytuly np Line Chef, Prep Chef... wiec znaja sie troche na tym...ja pozatym mysle ze zanim wybieraja tak 20stke to jest jakas eliminacja

  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1651

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa wrote:
    to jest bardzo proste, więc
    składniki:
    500 ml mleka, 2 żółtka, 3 łyżki mąki pszennej, 3 łyżki mąki ziemniaczanej, 100 g masła, 5 łyżek cukru, herbatniki, puszka brzoskwiń, galaretka brzoskwiniowa,
    przyg:
    1.połowę mleka wlać do garnka, dodać 5 łyżek cukru, i zagotować.
    2. pozostałe mleko zmiksować z żółtkami, oraz obiema mąkami
    3. mieszankę wlać do gotującego mleka, cały czas mieszając, aż wyjdzie budyń.
    4. gotową masę ostudzić
    5. masło zmiksować na puch, a następnie dodawać porcjami masę budyniową, mieszać.
    6. galaretkę rozpuścić w 500 ml wrzatku, brzoskwinie odsączyć i pokroić w plastry.
    7. w prostokątnej blasze wyścieloną folią spożywczą poukładać herbatniki, jedną warstwę ok 16 sztuk to jest.
    8. na te herbatniki wyłożyć ok 1/3 masy budyniowej, rozsmarować równo i na to dać brzoskwinie, tz te plastry.
    9. znów na brzoskwinie ułożyć warstwe herbatników, , na to znów krem budyniowy, potem reszte brzoskwiń i herbatników, i to zalać tęzejąca galaretką.i do lodówki

    Dzięki Aniqa za przepis :-) Rewelacja! Już złożyłam zamówienie u mamy :-)

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale ja mam dziś dziewczyny powera! aż mnie nosi w pracy, a tu jeszcze 2,5h siedzenia przed komputerem...aż się nie chce... a w niedziele najprawdopodobniej będę zdobywać szczyt - bo ja taki początkujący górołaz jestem hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszysta wrote:
    Aniqa ja nie lubie Kuchennych rewoloucji... niepodoba mi sie jej styl bycis i zachowanie... ale wyobraz sobie siedze i ogladam i byla akurat w gdansku.. i nagle widze mojego bylego O.o jeden z kucharzy... az mi szczeka opadla...

    co do hells kitchen to onie nie sa amatorami... kazdy z nich pracowal albo pracuje w restauracji... duzo z nich ma tytuly np Line Chef, Prep Chef... wiec znaja sie troche na tym...ja pozatym mysle ze zanim wybieraja tak 20stke to jest jakas eliminacja
    kuchenne rewolucje strasznie lubie, na pewno oglądałam odcinek z gdańska tylko teraz nie pamiętam, hehe jestes dokładnie z drugiego końca polski, bo ja z gór jestem :)
    wirbażka a gdzie sie wybierasz??

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wirbażka wrote:
    ale ja mam dziś dziewczyny powera! aż mnie nosi w pracy, a tu jeszcze 2,5h siedzenia przed komputerem...aż się nie chce... a w niedziele najprawdopodobniej będę zdobywać szczyt - bo ja taki początkujący górołaz jestem hehe

    kurde zmienili troszke forum, i jakos mi sie nie podoba :P szczrgulnie opcja cytuj jak sie pojawia tekst....

    co do gor to ja kiedys chodzilam... raz sie wspinalam z bolami brzucha bo myslalam ze to niestrawnosc a na drugi dzien wyladowalam w szpitalu bo mi wyrostek pekl :P nie wiem jak mozna pomylic wyrostek z niestrawnoscia... ale ja jestem ogolnie odporna na bol.... jak noge polamalam to wstalam i przeszedlam kawalek na niej i usiadlam na krzesle... nie bolala mnie wcale (ale to chyba byl szok bo udezylam sie tez w glowe) dopiero po nastawiani w gipsie zaczelo bolec (czekalam dwa dni na operacje) dopiero w te wakacje worcilam do chodzenia... 3km pod gore wdrapywalam sie na kilify w Donegal :D widoki przepiekne, jak mi tata wysle zdjecia to wam pokaze.

    takze kochana powodzenia bo to jest naprawde super sport :) tyle widokow! i taka radosc jak juz wkoncu sie wejdzie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa wrote:
    kuchenne rewolucje strasznie lubie, na pewno oglądałam odcinek z gdańska tylko teraz nie pamiętam, hehe jestes dokładnie z drugiego końca polski, bo ja z gór jestem :)
    wirbażka a gdzie sie wybierasz??

    za chiny ludowe sobie nie przypomne jaka to restauracja byla ale nad Motława... i on sie nazywal Dariusz... nazwiska nawet nie pamietam, ja z nim bylam jakos 7 lat temu :L taka szczeniacka milosc do chlopa 4 lata starszego :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe ale wiesz przynajmniej jak teraz wygląda, ja z byłymi nie mam kontaktu bo niby po co, zresztą lepiej o tym zapomnieć ,mam fajnego męża i wystarcza mi to.
    a co do gór to już znam prawie każdy szlak w naszych górach ale i tak lubię tam łazić. nasze góry sa przepiękne,

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 19 lipca 2013, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa pobijam śnieżkę po raz drugi tylko tym razem nie podjeżdżam wyciągiem tylko cały szlak chce przejść na samą górę:)aniqa skąd jesteś? bo ja z dolnego śląska ;)

‹‹ 31 32 33 34 35 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego