Forum Starając się - ogólne Zostańmy mamami 2014
Odpowiedz

Zostańmy mamami 2014

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrianna podeślij nam jakieś zarazki :) my też chcemy!!!

    patrianna, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny a czy to było by mozliwe aby czerwcowy cykl byl bezowulacyjny i dlatego 4 lipca nie [email protected]?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martusska wrote:
    Ej dziewczyny co się dzieje. Zalało mnie wodnistym śluzem :-/ siedze sobie i czuje ze cos mi jakby mokro. Idę do wc a tu bielizna mokra :-/ leje się jakbym przezroczysty okres dostala :-/ hahaha miala któraś z was tak ?
    dni płodne????

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alxa wrote:
    dziewczyny u mnie się działo przez weekend tak samo dużo jak tutaj ;)
    w piątek po południu dostałam krwotoku! bo @ bym tego nie nazwała:/ po obiedzie wzięłam prysznic i się ubrałam.. gotowa ddo wyjścia, łądna sukienka krótka... oczywiście @ już miałam ale taką jak zwykle, więc podpaska i lecim! (nie używam tamponów) dojechałam do teściowej z kuzynką, usiadłyśmy napiłyśmy się kawy mrożonej, wstaję z kanapy (minęło półtorej godziny od wyjścia z domu!) no więc wstaję i patrzę na sukienkę a tu wielka plama krwi z przodu! odwracam się, z tyłu tak samo! lecę do łazienki a tu całe nogi po kolana w krwi! nie mówiąc już o kanapie od teściów! najdziwniejsze, że nic mnie nie bolało:/

    ale położyłam się do wanny na pół godziny i chyba cała krew wyleciała, woda różowa ale musiałam wyjść..
    i było w miarę w porządku do 19 bo wtedy znów wpakowałam się do auta i pojechałam na wieś odwiedzić moją córcię... a tam to samo:/ jak tylko dojechałam to znów cała byłam z krwi:/ i w weekend auto byłam w środku:/
    ale już jest dobrze, skończyło się.

    Obstawiam, że to ta pierwsza miesiączka po tabletkach i już tak więcej nie będę miała!
    o kurcze!!! w życiu tak nie miałam, jak tabletki skończyłam brać to było wszystko normalnie tylko ten straszny ból powrócił.

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 23 lipca 2013, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrianna gratulacje!!! podeślij nam wirusiątko :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny, jak myślicie czy testy owulacyjne zawsze wskazują dobrze???? teraz mam mieć dni płodne, śluz taki jak w te dni, ale paski wskazują mi ciągle że jeszcze nie, robię już 3 i ciągle niema dwóch kresek.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    odpise mi ktoś,plosem :|

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aneczka2076 wrote:
    odpise mi ktoś,plosem :|
    wiesz co nie znam sie na takim monitorowaniu cyklów, więc niestety nie odpowiem ci na to pytanie,

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aneczka2076 wrote:
    dziewczyny a czy to było by mozliwe aby czerwcowy cykl byl bezowulacyjny i dlatego 4 lipca nie [email protected]?


    ja też się kochana nie znam aż tak, więc nie pomoge

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa wrote:
    dziewczyny, jak myślicie czy testy owulacyjne zawsze wskazują dobrze???? teraz mam mieć dni płodne, śluz taki jak w te dni, ale paski wskazują mi ciągle że jeszcze nie, robię już 3 i ciągle niema dwóch kresek.


    też uzywam ale żaden nie wyszedł mi pozytywnie, ale moze dlatego że pije bardzo dużo i sikam non stop...albo po prostu jej jeszcze nie było nie wiem heh

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wirbażka wrote:
    też uzywam ale żaden nie wyszedł mi pozytywnie, ale moze dlatego że pije bardzo dużo i sikam non stop...albo po prostu jej jeszcze nie było nie wiem heh
    to jeszcze jest nadzieja, ufff kuzynka mi wbija do głowy ze testy nic nie dają i żeby sie nie sugerować nimi, ale ona nigdy ich nie używała dlatego pytam was :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, dopóki @ nie przyjdzie, to zawsze jest nadzieja :)

    patrianna lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja chyba stracę nadzieję za parę dni, nie wiem czemu, może za bardzo chce zajść, nie wiem

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    doskonale Cię rozumiem, odstresuj sie trochę...
    Zapraszam na relaks do:
    https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-ogolne/pozytywna-odskocznia-od-staran,757.html
    :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa, każda z nas się załamuje, ale później przychodzą lepsze chwile i wtedy trzeba je odpowiednio wykorzytsać, jeśli tylko masz taką możliwość i odstresować się a przede wszystkim podczas tych starań nie myśleć o tym po co to robisz, nie pilnuj sexu z zegarkiem w ręku żeby chwili nie przegapić bo jak będziesz tylko o tym myślała to i tak nic z tego dobrego nie wyniknie

    Aniqa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2013, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki za wsparcie, a taraz was niestety opuszczam bo trzeba grila rozpalić, miłego wieczorku .

  • patrianna Przyjaciółka
    Postów: 65 41

    Wysłany: 23 lipca 2013, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniqa wrote:
    dziewczyny, jak myślicie czy testy owulacyjne zawsze wskazują dobrze???? teraz mam mieć dni płodne, śluz taki jak w te dni, ale paski wskazują mi ciągle że jeszcze nie, robię już 3 i ciągle niema dwóch kresek.
    ja totalnie zawierzyłam testom i ovu oraz jakiemuś tam kalkulatorowi owulacyjnemu, złużyłam chyba z 8 testów na śluz też tam zerkałam, ale jakoś nie koniecznie. Mi wyszło że owulacje powinnam była mieć od 20-23dc, a połażna mi powiedziała wczoraj na becie że coś mi chyba za wcześnie wyszło co powinnam była ją mieć 25-27dc, a ja jej na to, że może i tak ale i tak się z mężem wstrzeliliśmy hahahah
    Aniqa rób testy, zerkaj na to co dzieje się w Tobie, ale nie analizuj tego za mocno ach i "atakujcie" :)

    f2w33e3kp6on3x4r.png
  • patrianna Przyjaciółka
    Postów: 65 41

    Wysłany: 23 lipca 2013, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    uwaga Dziewczyny przesyłam wirusa... niachniachniachuchuchuchpykpykpyk powodzenia!

    f2w33e3kp6on3x4r.png
  • Martusska Autorytet
    Postów: 675 413

    Wysłany: 23 lipca 2013, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Łapie:-) Aga trzymam kciuki za ciebie i twoja betę :-* jesteśmy w tym samym dniu cyklu :-) mi sikacz negatywny wyszedl ale póki nie ma @ nie trace nadziei :-)

    f2w33e3kmkr4l6vu.png
    ex2btgf6pw7pc9mw.png

    1usa8u69sqqt0q6z.png

  • Emilka WSK Autorytet
    Postów: 1184 906

    Wysłany: 23 lipca 2013, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zalał mnie biały śluz...

    Zawsze będziemy Cię kochać !!!
    10 tydz- Maleństwo 6.06.2013 [*]
    002cf1800b.png

    a7dbd8d14944931f43d9602c2b1bc61d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

    Św. Dominiku- dopomóż! Wierzymy!
‹‹ 48 49 50 51 52 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego