35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
BISCA wrote:Bardzo niesmaczny ten mlyn o etyce i kodeksach ... Dorbie to Dorbie a nie doktor Dorbie
Podzielila sie babskim spostrzezeniem, ze jej otyla pacjentka byla ... Otyla. Pacjentka anonimowa nawet pewnie nie podejrzewa istnienia tego forum. Natomiast to wytykanie i pouczanie Dorbie moglo by ja datknac i zranic. To jest etyczne ?macduska, iwcia77, efcia, dorbie, Sabina, Aasiula, Mega, BISCA, moremi, ComeToMeBaby, caffe, Simba, Dziobak lubią tę wiadomość
-
dorbie wrote:Miałam nic nie pisać, ale nie będę sobą jak nie napiszę.
Mam kontakt w ciągu miesiąca z kilkutysięczna populacja ludzi. Nigdy ale to nigdy nie obraziłam pacjenta, nie wytknęłam mu, że jest brudny, śmierdzący, tłusty i zaniedbany.dorbie wrote:Nie możecie oceniać mnie jako lekarza i nie wiem dlaczego od początku mojej bytności na forum Bursztyn ma coś do mnie.dorbie wrote:I jej wypowiedź zieje ogniem i jest strasznie złośliwa. Nie jestem tu lekarzem.dorbie wrote:A napisałam o pacjentce, bo mam kilka tysięcy pacjentów i moi znajomi tez sa moimi pacjentami, a po prostu porównywałam tygodnie ciązy i tyle. Nie śmiałam się z kogoś kto wskutek choroby źle wyglądał
Naprawde fajne? Chcialabys zeby twoj lekarz tez tak robil?dorbie wrote:Nie wierzę, że inne kobiety nie oceniają innych i nie porównują się do innych. Nie wierzę!!!
I dla mnie nie jest to łamanie etyki lekarskiej, bo nie wymieniłam konkretnej osoby.
Chwala bogu ze nie wymienilas konkretnej osoby
zastanawiam sie tylko co z zaufaniem pacjentow do/ciebie, pewnie im do glowy nie przyjdzie ze wyrazasz siwe o nich w taki sposb
Dla mnie to jest i bedzie nieetyczne, i jak sie okazuje nie tylko dla mnie bo kilka osob sie ze mna zgodzilo