35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
ComeToMeBaby wrote:ale codziennie / każdej nocy są inne warunki do snu i wypoczynku.
możesz położyć się o innej porze, możesz wstać wcześniej, może być pełnia, może wypiłaś wcześniej alkohol, może budziłaś się w nocy, może łapie cię przeziębienie, może się czymś stresowałaś, może, może, może... organizm to nie matematyka. metoda odliczania iluś tam co ileś tam jest bardzo ryzykowna w sensie wiarygodności.
Po prostu raczej trzeba siebie obserwować- mój organizm kreśli mi raczej normalne wykresy - choć czasami skaczące - pomimo tego, że każdy dzień mam inny...caffe lubi tę wiadomość
-
Jastra wrote:Dzięki dziewczyny. Wiem że Ovu zaleca ignorować, czytałam. Byłam ciekawa co Wy robicie w takiej sytuacji, jako zaprawione w boju mierzeniowym.
A co do korygowania, to natknęłam się na ten wskaźnik korygującycy w jakimś artykule, ale pewnie trzeba najpierw przetestować na sobie czy jest to wiarygodne w konkretnym przypadku. A że ja jestem początkująca w mierzeniu, to ją zignoruję.
Reni - super wieści - do boooooju, do booooju...caffe lubi tę wiadomość
-
Bozia3 wrote:myślę, że każdy to czytał - stąd takie pytanie padło - jak robi reszta. Ty nie doliczasz, ja doliczam - to wszystko
-
Reniek, idziemy leb w leb. Ja tez podglad w czwartek i owulacja (= u Ciebie punkcja - w sobote)
Ja tez juz zaczynam swirowac. Te emocje, radosc i strach i radosc i strach
Mimbla nie jutro miala miec punkcje ? To transfer chyba w weekend (z Kometa). Jak pieknie idzie parami
Ciekawe ile z tego bedzie ciaz....
Reni, Jastra, moremi, paszczakin, satori, Sabina lubią tę wiadomość
-
Bozia3 wrote:No i co w związku z tym? powinnam codziennie ignorować temperaturę - bo przecież każdy dzień jest inny.
Po prostu raczej trzeba siebie obserwować- mój organizm kreśli mi raczej normalne wykresy - choć czasami skaczące - pomimo tego, że każdy dzień mam inny... -