X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

35 +

Oceń ten wątek:
  • szczęśliwa 2 Autorytet

Wysłany: 20 stycznia 2014, 17:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    [

Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 marca 2016, 11:40

bliska77, megan8 lubią tę wiadomość

hzr10fs.png
  • Bursztyn Autorytet

Wysłany: 20 stycznia 2014, 17:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusurek wrote:
    Nie tylko Wlodawiec, wiekszosc definicji roznowagi psychicznej czy zdrowia psychicznego oparte sa na podobnych przeslaniach, glownie braku zaburzen psychicznych oraz zachowania.

A jesli uwazasz, ze wchodzenie w okreslona role spoleczna na " pelny etat" jest czym niebezpiecznym, to pomysl sobie, ze Twoj ginekolog robi robote na 50%, bo w reszcie czasu mysli sobie np. o chodzeniu na ryby.
    Sorry, albo kims w zyciu jestesmy albo nie. Ja jestem tez nauczycielem i twierdze, ze jestem nim w 100%.

A co do roli matki i udzialu w nim hormonow, to na pewno jest to kwestia indywidualna. Nie bede pisac personalnie, ale jak sie urodzi dziecko, to cale zycie sie przewartosciowuje i zobaczysz, ze nie bedziesz zdziwiona, ze bedziesz chciala skoczyc do gardla kazdemu, kto wg Ciebie moglby skrzywdzic Twoje dziecko. I na tym tez rola matki od zarania dziejow polega.
    Definicje nazlezy cytowac nie wyrywajac ich z kontekstu- sprawa merytoryczna.
    ja nigdzie nie napisalam, ze wchodzenie w 100% w role spol. jest niebezpieczne. To Ty napisalas, ze wchodzac w role spol. w 100% moze komus odbic- przeczytaj jeszcze raz swoj post. Ja napisalam, ze lepiej zeby NIE ODBIJALO bo to wlasnie swiadczy o braku rownowagi i ma przykre konsekwencje. Wydaje mi sie, ze mylisz odbicie z zaangazowaniem. Nie ma niczego zlego w nauczycielu zaangazownaym w 100% w swoja prace, natomasit nauczycoel ktoremu odbilo jest juz niebezpieczny.
    I nigdzie nie kwestionowalam roli matki, nie wiem skad takie wtracenia w Twojej wypowiedzi.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2014, 17:52