35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
Definicje nazlezy cytowac nie wyrywajac ich z kontekstu- sprawa merytoryczna.Pusurek wrote:Nie tylko Wlodawiec, wiekszosc definicji roznowagi psychicznej czy zdrowia psychicznego oparte sa na podobnych przeslaniach, glownie braku zaburzen psychicznych oraz zachowania.
A jesli uwazasz, ze wchodzenie w okreslona role spoleczna na " pelny etat" jest czym niebezpiecznym, to pomysl sobie, ze Twoj ginekolog robi robote na 50%, bo w reszcie czasu mysli sobie np. o chodzeniu na ryby.
Sorry, albo kims w zyciu jestesmy albo nie. Ja jestem tez nauczycielem i twierdze, ze jestem nim w 100%.
A co do roli matki i udzialu w nim hormonow, to na pewno jest to kwestia indywidualna. Nie bede pisac personalnie, ale jak sie urodzi dziecko, to cale zycie sie przewartosciowuje i zobaczysz, ze nie bedziesz zdziwiona, ze bedziesz chciala skoczyc do gardla kazdemu, kto wg Ciebie moglby skrzywdzic Twoje dziecko. I na tym tez rola matki od zarania dziejow polega.
ja nigdzie nie napisalam, ze wchodzenie w 100% w role spol. jest niebezpieczne. To Ty napisalas, ze wchodzac w role spol. w 100% moze komus odbic- przeczytaj jeszcze raz swoj post. Ja napisalam, ze lepiej zeby NIE ODBIJALO bo to wlasnie swiadczy o braku rownowagi i ma przykre konsekwencje. Wydaje mi sie, ze mylisz odbicie z zaangazowaniem. Nie ma niczego zlego w nauczycielu zaangazownaym w 100% w swoja prace, natomasit nauczycoel ktoremu odbilo jest juz niebezpieczny.
I nigdzie nie kwestionowalam roli matki, nie wiem skad takie wtracenia w Twojej wypowiedzi.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2014, 17:52
Myszonek, bliska77, szczęśliwa 2, samira, Reni, Andzia33 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyAdapter jest bardzo przydatny, potwierdzam inpopieramszczęśliwa 2 wrote:Bursztynku teraz to jest tyle różnych rzeczy ,że ja sama czasami łapie się za głowę czego jeszcze nie wymyślą żebyśmy wydały kase
tyle że ten adapter to akurat dla mnie jest ok i sens jest w jego zakupie
szczęśliwa 2 lubi tę wiadomość
-