35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyinessa wrote:Sabino ja jestem nauczycielem nie mam pracy po przeprowadzce i rencie i chce założyć klub dla dzieci w godzinach popołudniowych aby zajć czas dzieciom,które nie mają z kim zostać w domku ( zajecia muzyczne,plastyczne,teatralne,moze odrabianie lekcji no i zabawa - a dzieci w wieku od 4-5 rż do 10 rż)
Mam nadzieję, że Ci się uda
Wiele rodzin nie wie co począć z dzieciaczkiem po szkole, gdy oboje pracują
Trzymam mocno kciuki!!
Myszonek, Andzia33, bliska77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyangela wrote:Lucky - nie jest łatwo!!!
Przed każdym zaśnięciem płacz i marudzenie, ale nie ulegam , nie poddaję się i mała w końcu zasypia. A mi się serce kroi, ale muszę być twarda i konsekwentna już na początku, bo później nie dam sobie rady
Mi osobiście ta metoda usypiania dziecka w samotności nie odpowiadała, a jeszcze w momencie gdy miało być to okupione kilkugodzinnym płaczem.Bursztyn, Lucky, angela, Nati74, EwaT, grosza, Olena lubią tę wiadomość
-
Ja uważam, ze spanie dziecka z rodzicami to przesada. Mój chrzesniak ma 6 lat i jeszcze spi z rodzicami. W jego pokoju było łóżko ale robiło za półkę na zabawki. Teraz już go nie ma w ogóle.
Simba, Żanet lubią tę wiadomość
-
Reni wrote:Ja uważam, ze spanie dziecka z rodzicami to przesada. Mój chrzesniak ma 6 lat i jeszcze spi z rodzicami. W jego pokoju było łóżko ale robiło za półkę na zabawki. Teraz już go nie ma w ogóle.
Mnie tez sie to nie podoba, ale nie zarzekam sie ze nie bede tak robic jak Misiek...Uwielbiam te male, pachnace cialkasamira, Andzia33, Nati74 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyReni wrote:Ja uważam, ze spanie dziecka z rodzicami to przesada. Mój chrzesniak ma 6 lat i jeszcze spi z rodzicami. W jego pokoju było łóżko ale robiło za półkę na zabawki. Teraz już go nie ma w ogóle.
Nati74 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-